September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    vraagje aan mensen in de buurt van Beuningen..

Ik zou graag aankomende dinsdag naar Sterre's crematie gaan maar het is om 10u en het is voor mij 50 min rijden, best haalbaar maar rond die tijd is er dacht ik veel file.. of valt het mee?? Iemand die dit weet?

2. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jeeejjjj voor assertieve Pisum!!

Toen ik filiaalleidster was, werd ik ook vaak gebeld in mijn vrije tijd, geen probleem. Maar dit is gewoon gemakzucht van Pisum;s collega.

Ik ga Jilleke maar ens wakker schudden :p Ik wil een pannenkoek!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, weet ik dat. zag een tweeling, en jou szus heeft toch ook een tweeling ?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    waar zag je een 2ling? sorry ik volg het niet :) Maar Nienke is niet mijn schoonzus maar een vriendin van school

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    oke, er staat een tweeling op de 2de plaats in die wedstrijd. dacht dat jij zei dat die van nienke was. vandaar

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh neee haha
    De peuter is de zoontje van Niekie van Dreams en de andere 2 beebs familie ;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow oke ;)

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh lekker bijna weekend en wat een heerlijk weer :)!
    Vanochtend nog gebeld met smoeder en het ging best goed met Kyano hij was alleen heel erg moe geweest. Hij was pas rond 7.30 uur wakker en lag er rond 11.30 uur alweer in.

Kaatje jeah lappie weer terug :)!

Freesia hi hi je bekijkt het gelukkig wel van de positieve kant…..om jou gerust te stellen: ik zakte de eerste keer ook met 1 fout teveel en de tweede keer met vlag en wimpel geslaagd 8)

Parr dat is idd sneu dat Kate nu erg die angst voelt :(
    Fijn hoor die meevaller voor de cv ketel !!

Pisum super zo’n fijn gesprek!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr o wat verschrikkelijk van sterre. hoop dat ze nu d;r rust heeft gevonden en over d'r papa, mama en grote broer waakt.

@jannes o jee lekkere man is dat van je collega zeg moest stiekum wel lachen erom

@pupke jeetje meis het is idd net een soap bij jullie hoop dat zowel je zusje als je moeder snel thuis zijn.*edite* fijn dat je moeder iig al naar huis mag

@wupje jeetje das ff schrikken.

@freesia balen dat je met 1 fout teveel gezakt bent

duik weer de tuin in we zijn weer aan het rommelen en veranderen hihi

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hallo meiden!

Pupke: niet te geloven van je zus! Hoe voelt ze zich? En wat is erger, een virale of een bacteriele hvo? Een van beiden is toch ook besmettelijk of niet?
    Wel fijn dat je mama naar huis mar. Knuf voor jou!

Freesia: he wat jammer dat je het niet gehaald hebt :(. Wanneer moet je weer? Dan ga ik ook duimen! (las nu pas je berichtje van vanmorgen en heb dus helemaal niet kunnen duimen...) (daar komt het vast door ;))

Parr: echt vreselijk voor de papa en mama en grote broer van Sterre. Maar ook voor jou een dikke knuf!

Ik ben vanmorgen naar de kinderboerderij geweest met de buurvrouw en T homas. Isis was een beetje een schijterd, vond alle dieren eng. Vanaf mijn arm was het prima, maar er hoefde maar een gans of grote kip naar haar te kijken terwijl ze zelf liep en ze wilde weer opgetild worden.
    Daarna in de speeltuin vond ze de draaiende dingen ook maar niks. Alleen de duowipkip (met T homas) en schommel waren oke.
    Beetje een pieperd dus ;).

Ze ligt nu al een hele tijd voor pampus in bed en ik ook in de tuin. Ga zo maar even wat was wegvouwen...

Fijne dag verder meiden!

Liefs Azeb

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha zie Isis al veilig op je arm zitten.

Ik moet Levi juist in de gaten houden want die rent steeds achter de pauw aan :D

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier rent kyani ook achter de dieren aan :D
    tot ze wat terug willen doen :p

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo he he Levi wordt wakker ( na een slaapje van 3 1/2 uur )

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Kate ook.. gauw aankleden in lekker naar het dorp lopen.. ook voor een ijsje :p

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr lekker!!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow lekker ijs !
    Denk dat ik zo ook even op de fiets stap naar het kruidvat. Heb nog een half pak luiers liggen, en denk dat ik nu ga overstappen op luierbroekjes aangezien het plassen op de wc/potje zo goed gaat

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een rust vandaag! Ook niet echt weer om binnen te zitten :)

Wij gooien even zoonlief onder de douche. Appelstroop kleeft nogal als je je bord op je hoofd hebt gezet *zucht* ;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :D:D:D Snap ook niet waarom het altijd in het haar moet. Levi gebruikt stroop, jam en smeerkaas ook standaard als gel.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Goedenavond!
    Las slecht nieuws over Sterre.. :( Sterkte voor de ouders en knuf voor Parr!

Fijn dat je mams naar huis mag Pupke!

En las effe gauw iets over zooi in haar smeren, hier nog zo'n maf kind haha!

Ben niet online geweest want had toch vertelt dat A een knobbeltje onder zijn oksel had? HA zei 2 weken geleden ontstoken haarzakje en hij kreeg AB. Maar was nog niet weg dus issie gisteren weer naar de HA geweest ook voor de pijn in zijn schouder..
    Blijkt hij een peesontsteking te hebben in zijn schouderblad en die is dus doorgeschoten naar zijn oksel.
    Moet nu rust houden en heeft diclofinac gekregen 3 maal daags.
    Hij loopt dus effe thuis en veroverd dan steeds de pc hihihi..
    Hij moet morgenochtend naar de Arbo en hoort dan verder hoe of wat.
    Maar dat is nog niet alles, hij heeft tijd geleden ruzie gehad met een collega W die hem toen had uitgescholden en later was het uitgepraat.
    Nou dus niet, hij blijft steeds op A schelden en heeft hem zelfs willen slaan.
    Dus A is nu erg bang (het is niet zo'n lieverdje die collega) en ook daarom wilt hij naar de Arbo om te overleggen hoe of wat.
    Zijn baas wilt niets doen want ook die is bang die collega.. Die collega heeft al 4 werknemers weggepest gekregen in zijn werkverleden, dus A probeert het nu via de officiele wegen te spelen!
    Ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen, want hij is erg bang dat door alle stress zijn fibromyalgie weer gaat opspelen.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihiih wat dat betreft mogen we blij zijn dat Levi en Julian niet te dicht bij elkaar wonen.. volgens mij zijn die 2 samen echt een ramp whahaha! Boefjes ;)

Deel Deze Pagina