September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oei dat klinkt niet lekker Missy.. jullie zijn ook maar een setje pechvogeltjes bij elkaar :(

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, heb denk over dat bobbeltje heen gelezen. peesontsteking is niet fijn :( En zo'n collega al helemaal niet. al ben ik bang dat de arbo daar weinig aan kan doen, behalve door geven aan zijn werkgever,maar ja als die er niets van durft te zeggen...

Inge, maar had wel gezellig geweest ;)

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Ingeltje, nou ik klaag echt niet vaak hoor en ga altijd gewoon stug door want ja wat moet je anders.
    Maar soms heb ik zo'n zin om een potje zielig te janken! :(
    (Ben zelf namelijk ook wel bang dat hij met de pakken neer gaat zitten en weer enorm stress krijgt en alle pijn weer terugkomt terwijl het nu juist zo goed ging. Alleen dat roep ik niet hardop naar hem, anders maaktie zich daar ook weer druk om.)

@Kaatje, ja hebben geen idee. De HA zei dat het verstandig was dit ook te melden bij de Arbo. Misschien dat die kan bemiddelen of zijn baas wel wat kan laten doen eraan zoals die collega een officiele waarschuwing te geven zodat hij weet dat het serieus is.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jaaaaa!! Tijd om jullie biezen te pakken en hier te komen wonen! Ik kan je zo een heleboel voordelen opnoemen waar je dan geen last meer van hebt :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zou het niet erg vinden hoor. Heb weinig hier om voor te blijven.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo de tuin is weer een beetje netjes (op als het speelgoed na haha) heb hele rode schouders van de zon. ik hoop echt zo dar dit weer nog ff blijft nog ,5 week en dan op vakantie. ook dan gezellig meeten met anno en fam. verder woont er niemand in de omgeving van het vennebos he meiden? ga nu ff lekker gtst kijken.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja als je zo in het zonnetje bezig bent kleur je wel. nope woon niet in de buurt van eht vennebos

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ga tv kijken met de benen languit!
    Help mijn man heeft een hobby en Derek kijken! :D
    Kom morgen wel tussendoor kletsen op me werk als het niet een gekkenhuis is!

Fijne avond!!

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy oei oei minder van de onsteking :( en via de ARBO kan geloof ik wel.. heeft zijn werk geen vertrouwenspersoon? Anders moet A die hebben. Die gaan over zulke zaken.

Hier lekke ijsje gehad en bij de C1000 de brood pakket €5 en de vleespakket €10 scoren 8)
    Bij de HEMA nieuwe regenlaarsen met bijpassen regenschort, 2delig spaghetti rompers, kleurboekje, 3kwart broekje en stoepkrijtjes gekocht. Groot succes, zal straks komen spammen :p maar eerst koffie en Cake Boss 8)

10. Hè meid, wat jammer! Volgende keer dus nog íets harder duimen...

11. Dat zal dan Karin geweest zijn...

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    yep :p

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    sinds wnr begint cake bos som 20.05 ipv 20.35 grrrrrrr :x

14. Oei, Kate ook al een klein traumaatje :(? Ik weet nu uit eigen ervaring wat voor impact zoiets kan hebben. Jasmijn praat nog stééds over het vuurwerk van oudjaarsavond. Hou nu al mijn hart vast voor de komende nieuwjaarsnacht...

15. zwaai?
    kennen jullie me nog
    ben jullie echt zwaar aan het verwaarlozen
    sorry
    maar haal het echt weer in
    dit weekend waarschijnlijk voorlopig de laatste hand aan de zolder en dan wachten op kozijnen dus al iets meer tijd
    moet waarschijnlijk wel extra werken de komende tijd ivm personeelstekort maar we zien het wel

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Doe ik!

Enne... sorry dat ik je een lesschrijfster heb genoemd, mevrouw de moderator... ;):)

17. Goed gedaan (beide dingen... ;))!

18. Dat gaat wel over hoor, over een poosje vindt Isis het allemaal even leuk...:)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola ja ik ook, ik kom meestel 3x in de week thuis op mijn brommer :(
    haha geeft niet ;) wel super fijn dat je haar knuffs geef van mij!

wbt naar de crematie van Sterre gaan... ik ben compleet vergeten dat ik met mijn vader hebt afgesproken dat wij naar Zwolle gaan dinsdag ochtend mijn nieuwe verblijfsvergunning (YES!!! onbepaalde tijd!!) ophalen :( Dus wil ik een mooi kaart en mooie bos bloemen regelen :( Dat ik iig iets kan doen..

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    parr minder van kate dat ze er neit van kan slapen.

missy ontsteking he bah kan echt pijnlijk zijn.

kyani ligt er al uurtje in :D eerst even lekker buitengewandeld en gespeeld nu het zo mooi weer is:D

morgen ga ik samen met kyani op visite bij mijn eerste kraamgezin ;) (dat mag he als oude bekende zijn :p)
    even weer lekker knuffelen met de kleine en gezellig kletsen.
    Daarna boodschapjes doen voor het avond etenga lekker makkelijk doen. Kipshoarma met turksbrood en sla :D

Wat zijn jullie plannen?

Deel Deze Pagina