Whahaha...! Emma doet dat ook. Met alles . Ben dus erg blij dat Jasmijn niet meer op het potje plast... 8)
@ All: ik heb alles bijgelezen maar echt geen puf om te reageren. Ga zo denk ik slapen..... Toch even kort (kan het niet laten...hihi) @ Pisum: goed dat je het met je baas hebt besproken! @ Freesia: balen zeg! Maar goed, hele grote kans dat het de volgende keer een piece of cake is! @ Missy: vraagje aan jou, zie mamameeting topic op het andere forum. Balen zeg voor A. Hoop dat het snel weer over is.... Aimar heeft op het KDV dus 2 keer geslapen, had hij ook wel nodig na de onrustige nacht. Ik denk achteraf dat hij misschien last van zijn buik heeft gehad, want hij had dinsdag en woensdag niet gepoept en vandaag dus 2 keer. En anders misschien toch de indrukken van deze rare weken zonder papa en met ziekenhuisbezoeken...naja als hij vannacht maar lekker slaapt. Morgen houden we een lekker hangdagje hier thuis. Wel nog boodschappen doen en de was en de benedenboel stofzuigen en dweilen. Weltrusten meiden....
Queen ,leuk dat je nog even bij de kleine op visite gaat. Plannen voor het weekend : - Morgen een bakkie bij Pisum - Zaterdag geloof ik ff de stad in voor Ferry - Zondag wil smoeder wat gaan doen met ons
@ Pupke: jou mag ik natuurlijk niet vergeten. Wat een K-nieuws weer zeg. Wat is het verschil eigenlijk tussen een virale of bacteriele hersenvliesontsteking? Oh wat fijn dat je moeder naar huis mag! Knuff voor jullie en ik hoop dat deze slechte soap snel stopt!
plannen voor het weekend morgen boodschappen en poetsen en komt een vriend metselen op zolder zaterdag komt de loodgieter en svader timmeren dus met julia ergens anders heen om te slapen zondag waarschijnlijk even naar de markt en zand brengen naar ouders van vrienden maandag nog geen plannen!!! @eva knuff en hopelijk slaapt aimar lekker vannacht @parr ik las net dat sterre* gecremeerd wordt. helaas heeft ze de strijd verloren, wat erg!!! sterkte en zeker voor je vriendin!!! ga zo off en lekker naar mijn bedje xxxxxxxxxxxxxxx
Ik vind dit wel een hele zielige "help mijn man heeft een hobby" hoor.Kan niet zo goed tegen huilende bejaarden
@Kaatje, ja vind deze aflevering ook heftig! @Queen, plannen: - morgen werken - zaterdagmiddag verjaardag opa wordt 85 jaar! - zondag ben ikzelf jarig! - maandag nog geen idee.. @Eva, zal t effe lezen.
kaatje gezellige plannen lola, ja werken gaat ook gewoon door. missy zitten ook leuke plannen bij zondag ga ik misschien met kyani en vriendinnetje van verderop naar de kinderboederij. hangt vanaf of ze mee mag van haar ouders.