Prachtige foto's Parr!! Die waarop jullie mekaar een kusje geven vind ik heel erg mooi (en de rest eigenlijk ook gewoon)! Pfff ik ben vroeg op! Azebman stond om zes uur op want die is vandaag op de fiets naar z'n werk (zo'n 20 km) dus die moest vroeg weg. Ik kon niet meer in slaap komen, lag te piekeren... Ik verlies namelijk sinds gister bloed uit mijn anus. Niet tijdens het poepen, maar juist als ik niet hoef maar wel naar de wc ga om te plassen. Ik heb al even zitten googelen en het is helder rood bloed dus het komt waarschijnlijk niet uit mijn darmen. Maar kan dus een aambei zijn of een wondje daar. Ik ga er toch maar even mee naar de huisarts straks. Daar zie ik wel tegenop, om de huisarts daar naar te laten kijken, is toch een beetje genant vind ik... Maar goed, straks is er wel iets anders, dus toch maar wel doen. En daarnaast wil ik er gewoon van af. Verdere plannen voor het weekend: vandaag naar de bieb en drogist met Isis. Morgen overdag de tent opzetten in de tuin. Die hebben we een tijdje terug nieuw gekocht en we moeten natuurlijk even proef draaien voor Oerol. Dan 's avonds naar de familie van Azebman voor een barbecue. Zondag of maandag komen mijn ouders terug van 2 maanden vakantie, yes! En zondagavond gaan we waarschijnlijk (als het weer het toelaat) met z'n drietjes proefslapen in de tent. Fijne dag verder meiden, liefs Azeb
Goedemorgen allemaal, @Azeb: dat is schrikken zeg! Goed dat je het even na laat kijken. En wat leuk dat jullie een nachtje in de tent gaan slapen! @Parr: echt supermooie foto's! Quinten gaat zo naar het kdv. Wij gaan boodschappen doen, ergens lunchen en daarna ga ik naar mijn zus in het ziekenhuis, dan door naar mijn ouders om ze in huis te helpen en voor ze te koken, dan even op mijn nichtje passen zodat zwager naar het ziekenhuis kan en daarna weer helemaal naar huis...
Goedemorgen. Yes was eindelijk weer eens 07.30 vanochtend Zo dat was makkelijk bijlezen Parr Super mooi gedaan weer zo met die foto's Azeb, kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om daarmee naar je huisarts te gaan. zou voor mij ook een reden zijn om het uit te stellen. Maar denk dat het wel goed is om er even naar te laten kijken. Waarschijnlijk is het idd een aambei of een gesprongen adertje maar je weet maar nooit
Goedemorgen! Ik haak hier weer even in na een paar dagen afwezigheid. Heb ik nog wat gemist? Hier alles goed. Ma, di en do gewerkt. Woensdag van het mooie weer genoten en lekker buiten geweest met Teun. O.a. naar het tuincentrum geweest om wat nieuwe plantjes te halen en lekker in de tuin gerommeld daarna. Ik wordt zo ontzettend happy van dit weer ben echt een buitenmens. Verder hoorde ik gister dat een vriendin ook zwanger is (10 weken) dus dat is erg leuk. Is wel een vriendin die ik maar 1 a 2x per jaar zie, maar wel heel leuk nieuws!
Prachtige foto's!!! Azebei dat zijn geen leuke dingen om voor naar de HA te gaan Pupke: knuff meis! Kaatje: heh lekker, uitslapen!! Sannemart: welkom terug! Lekker hè, dit weer! Hier: pffff pffff pfff heb flinke krampen, maar durf nog niet te hopen hoor eerst maar eens opstaan en kijken of het blijft
Parr, prachtige foto's! Azeb, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt om mee naar de HA te gaan, maar ook wel verstandig! Weekendplannen: las van iedereen leuke weekendplannen, kan ook niet anders met dit mooie weer Wil speciaal Pupke een heeeeeele dikke knuffel geven, het zit jullie niet mee deze dagen. Probeer je ondanks het zorgen voor je familie ook een beetje aan jezelf te denken? Hier gisteren weer een drukke werkdag gehad. Was later thuis, maar gelukkig wel op tijd om nog een uurtje met Ilse in de tuin te spelen. Oh dat vindt ze zo leuk. Schommel, zandbak allebei helemaal favoriet. Vandaag nog een ochtend werken, maar hoef niet naar kantoor. Moet vandaag voor het eerst van mijn leven een sollicitatiegesprek voeren vanaf de andere kant van de tafel, wel spannend hoor. Voor het weekend geen grootse plannen, gewoon lekker van het weer genieten en uitrusten van de drukke werkweek die we hebben gehad.