Dat is helemaal je eigen (schuld)gevoel. Ik gaf aan alleen aan dat ik het niet weet, omdat die van mij niet buiten komen omdat ik bang ben voor de gevaren. Ik werd een beetje verdrietig van jouw reactie weer. Maar goed, dat is weer MIJN gevoel, hoef jij niks mee. Sorry als ik belerend overkwam, totaal niet mijn bedoeling!
Oh ik las dit echt als een 'ik hou niet van JE katten buiten los laten lopen'. Misschien iets te persoonlijk opgevat dus. Waarschijnlijk gevoed door schuldgevoel idd.
Ik hoop dat jullie misverstand nu opgelost is Kaatje en Yule gezellige middag!! Ik hoor Kyano wakker worden dus ga hem eens uit bed vissen, ik heb nog een paar mooie pagina's aan het tweede fotoboek van Kyano toegevoegd. Nog een stuk of 4 en dan is het dit boek ook weer klaar. Mag ook wel want ik heb een boek van het eerste half jaar en dit is dus van 6 maanden tot 1 jaar Kan alweer gelijk aan het derde beginnen
Hihi volgens mij vindt Aimar het tijd om naar buiten te gaan. Hij komt eerst aan met zijn eigen schoenen, dus die trek ik aan. Hij gaat aan de wandel, ik check nog even snel mijn bankssaldo (), komt hij aan met mijn schoenen...hoe bedoel je: een subtiele hint
Banksaldo moet je ook niet naar kijken Hier gelukkig weer een mooi banksaldo. vandaag al salaris gehad incl. vakantiegeld. Was hard nodig
Had net toch zo'n boeiend telefoon gesprek met mijn zwager Ik : met Kaatje Hij: met Yordi, is Ferry er ? Ik: nee die werkt, dus Hij: doeg Ik: doei Hij zal vast wel weer wat nodig hebben
Banksaldo.. Hmm..Ik had dinsdag toch schrik! Had boodschappen gedaan en wilde me saldo checken zag ik opeens dat er nog maar 1 euro op stond! *shock* Terwijl ik die dag 150 euro zou krijgen van me weeksalaris. Ik Randstad gebeld, was er iets foutgegaan hadden ze alleen me werkelijke gewerkte uren ingevoerd en dus niet mijn verlofuren voor die vrijdag na Hemelvaart toen we dicht waren. Zou ze alsnog inboeken maar zou ik pas volgende week krijgen dus had het al helemaal benauwd. Zag ik gisteren dat het alsnog met een spoedbetaling erop stond! Kan dus gelukkig wel nog wat boodschappen doen voor me verjaardag zondag.
Gelukkig maar. Ik heb "gelukkig" de optie om rood te kunnen staan,maar liever niet natuurlijk. "Helaas" moest vorige week de vakantie betaald worden.
Anno, mooie foto's! Yule, fijn dat hij er weer is. Katten binnen/buiten: Wij hebben jarenlang op een appartement gewoond 4hoog, daar kwamen de katten ook niet buiten en ze wisten niet beter, aangezien al hun hele leven binnen zaten. Toen we in dit huis gingen wonen, kwam automatisch de discussie. Net zoals Yule was voor ons een belangrijke afweging dat we graag optimaal van de tuin willen genieten (en zeker nu Ilse er is) en dat kan niet als ik iedere keer de deur dicht moet houden. Dus nadat ze een half jaar helemaal gewend waren in dit huis, hebben we ze buiten gelaten. We waren ook bang dat ze meteen weg zouden rennen. Maar niets is minder waar. Het blijven eigenlijk echte binnenkatten en ze zijn zeer aan ons gehecht. Ze komen niet verder dan in de tuinen rondom ons en als we ze roepen komen ze meestal ook meteen naar ons toe gerend. Ze blijven dus ook niet buiten als wij weg zijn. Maar nu wonen wij ook in een rustige omgeving waar ze eigenlijk niet de straat op kunnen maar slechts in een aantal achtertuinen. Wupje, hoop dat Kyano snel in zijn hum is. Gesprek is heel goed gegaan! Zo heb vanmiddag lekker even een uurtje geslapen. Daarna was gevouwen, was opgehangen, afwasmachine gedaan, eten voorbereid. Ilse slaapt nog, dus ik ga nu even de doos met de hema bestelling uitzoeken. Die is vorig weekend al bezorgd, maar heb ik nog geen tijd voor gehad. Hoop wel dat Ilse zometeen wakker wordt kunnen we nog even buiten een wandelingetje maken.
Isis is weer wakker en ik heb 1 aflevering van de Greys season finale kunnen kijken. En die is weer ouderwets heftig. Maar wees niet bang, ik verklap niks. Maar lukt me nu dus niet om de andere helft te kijken, dat moet dan vanavond voor xfactor maar. Hopelijk gaat Isis een beetje op tijd slapen....
Ohja? Hey dat geeft nog hoop! Heb toch wel het gevoel namelijk dat het gaat beginnen, de weeën van vanmorgen waren de heftigste tot nu toe (nog niet écht pijnlijk, maar heb flink lopen zuchten). Het voelt van binnen ook allemaal of het weker wordt, losser. Ga zo ff stukkie lopen. Toch begin ik te denken dat het misschien morgen gaat worden.. maar goed, we wachten netjes af! Vind het wel leuk zo eigenlijk lekker spannend
Ik denk het wel hoor. Zeker als ze voor het eerst buiten zijn, gaan ze lekker op ontdekkingstocht. Ze hebben lang genoeg in jullie huis gewoond nu om de geur terug te vinden. Wat wij bij Doerak in het begin gedaan hebben: telkens als ze naar buiten ging, rinkelden we even met de sleutelbos, ook als ze thuis kwam. Na een aantal dagen hoefden we maar te rinkelen en kwam ze gelijk aangerend, heel handig!
Ik vind dat altijd zo gek, jij als groot dierenliefhebber, die juist de katten binnenhoudt! Ik redeneer juist zo dat die katten echte buitendieren zijn en zó genieten van het buiten zijn. Dat ze niet terug kunnen komen of misschien een ongeluk krijgen lijkt me afschuwelijk, zal er kapot van zijn, maar ik vind dat mijn angst daarbij niet leidend moet zijn. Dieren horen lekker buiten te kunnen zijn (als het mogelijk is, dus niet als je aan de snelweg woont ofzo).
@Kaatje, ik kan ook rood staan maar nu we zo goed op weg zijn met onze financieën (A staat opeens niet meer in het rood sinds ik zijn pasje beheer, goh lag het dan toch aan mij schat? (dat zei die)) wilde ik dat liever niet. Helemaal niet door schuld van Randstad. Kijk als t moet, dan moet het.. Maar was erg opgelucht dat het toch gestort was!
Whahahahahah verliefde puber Mijn vader is gepensioneerd politie-agent.. ook heel sexy.. kan hem wel effe langs sturen?