September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi zijn bedje Weet nu denk wat er precies gebeurd is.
    Als Levi 'sochtends/'smiddags wakker wordt, dan gaat hij op zijn rug liggen en schopt steeds met 2 benen tegen de zijkant ( plexieglas), De bodem rust op een soort houdertjes ( lijken bitjes voor in de boormachine )
    van de week vond ik zo'n dingetje,maar geen idee dat het van het bed was,dus op zijn plankje gelegd en geen aandacht meer aan besteed. Hij heeft dus al een paar dagen met 1 pennetje minder geslapen, en vanmiddag misschien net zo zijn gewicht verdeeld dat de plank van die andere pennetjes is afgegleden ofzo.

Tweety, wat is het thema ?

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Queen wel vertellen hoe het was he :)

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje thema? ik zou het niet weten staat er niet bij haha doen ze dit normaal met een thema dan haha is voor mij de 1e keer hihi.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is het altijd met thema. dit jaar is het sprookjesbos

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety cake boss kwam toch vanaaf op? heb ff geen zin om op te staan en in de gids te kijken ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Anno: wist je al dat je collega bevallen is gisteren trouwens? Vast wel inmiddels ;)

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff het kinderdagverblijf heeft Kyano vandaag geen goed gedaan ;) Hij had het wel naar zijn zin gehad gelukkig maar hij was me toch een partij chaggie toen hij thuis kwam ;)! Tijdens het eten de halve tijd tranen met tuiten en mama moest en zou hem eten geven :( Gelukkig bedaarde hij wat toen hij nog even bumba kon kijken en daarna maar gauw in bed gelegd en meneertje sliep gelijk. Zijn toch nog vermoeiende dagen voor zo'n kleintje. Maar ik ben al blij dat hij daar gewoon vrolijk is. Hij had vandaag maar 5 minuutjes gehuild bij het weggaan :)!

Gelukkig zijn mijn zorgen over Kyano’s bolle buikje alweer wat weggenomen ;).
    Missy ah ok dus daar ligt het aan, dat het bekken nog gekanteld is.

Queen super een gezin! Veel plezier!

Kaatje oef dat is schrikken zeg, hoe kan dat nou?
    Edit ik lees het nu, kan Ferry het repareren?
    Laat hem maar lekker in het ledikantje slapen vanavond.

Tweety ik ben nog niet zo’n creabea in versieren maar het wordt vast en zeker een mooie fiets!

Zo en nu gauw GTST kijken :)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje Kate is ook lekker lang en licht met een bolle bolle buikje :p

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr ja klopt idd. ik heb ze nu inmiddels op dvd :) de 1e 2 seizoenen hihi.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje, ahh Kyano helemaal moe van zo'n dagje kdv. gelukkig heeft hij het nu wel naar zijn zin.
    Ja is te repareren,maar komt morgen wel.

11. Vanmiddag lekker gefietst met mijn moeder en de kids. Roy heeft vanavond een vergadering, dus hadden we lekker de tijd aan onszelf. Daarna lekker gekookt en Jasmijn in bed gelegd. Een kwartiertje geleden is mijn moeder weer naar huis gegaan...

@Jannes: Ik heb me rot gelachen om je verhaal! Ik had had graag het gezicht van je broer willen zien toen hij het pakje openmaakte... :)

@Eva: Ik hoop van harte dat Aimar bij de 90% van de kindjes hoort die vanzelf over die ziekte heen groeien!

@Queen: Je leest dit natuurlijk niet meer voor je terug bent van je eerste stagedag, maar toch: veel succes en veel plezier!

@Kaatje: Kan me voorstellen dat je je rot schrok toen je Levi half onder zijn bed vond. Maar nu je weet dat dit veroorzaakt werd door een ontbrekend pennetje, lijkt het me dat het niet gauw nog eens zal gebeuren als Ferry het pennetje weer goed heeft vastgemaakt...

@Anno: Wat een leuk nieuws heb jij vandaag ;). Van harte gefelicizwanger!!!

@Wupje: Toch denk ik dat wanneer we een paar weken verder zijn, Kyano echt wel plezier naar het kdv gaat. Enne... mijn kids zijn ook vaak helemaal ko en chaggie als ze van het kdv thuis komen. Gewoon doodop en veel indrukken opgedaan...

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Wupje: Sara is na een dagje KDV ook altijd helemaal op. Die ligt dan ook eerder in bed dan normaal.

@Lola: is Emma niet thuis? Omdat je enkel aangeeft dat je Jasmijn in bed hebt gelegd...

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden

@ IrisB: leuk om weer een berichtje van je te lezen hier! IrisB kind klinkt zo te horen idd erg schattig :D

@ Tweety: oh leuk met een versierde fiets de optocht in! Zo'n boog is idd een leuk idee! Je kan misschien wel een megataart erop doen, maak je meteen reclame voor jezelf ;)

@ Kaatje: Sjeetje dat is wel even schrikken met het bedje van Levi. Gelukkig is het te maken, scheelt weer geld.

@ Missy: knap hoor dat Mike de kleuren al kan benoemen. Geeft hij Aimar morgen een kleur-benoem cursus?

@ Wupje: Fijn dat het al zo goed gaat met Kyano op het KDV. En ja, hij zal wel moe zijn na zo'n dag lekker spelen. Aimar heeft daar helemaal niet zo'n last van, ook niet wanneer hij maar een uurtje slaapt....

Aimar was dus vandaag bij mijn moeder en kreeg daar bezoek van zijn oom (mijn zwager). Gezellig dus. Hij sliep maar een uurtje en heeft 's middags met het buurjongetje van 4 buiten gespeeld in de zandbak en op zijn loopfiets. Zo leuk, mijn moeder woont in een doodlopend hofje naast Aimar's toekomstige school (ik zat daar vroeger ook) en hij kan dus heerlijk op het schoolplein fietsen en in de zandbak spelen.
    Hij had net wel wat moeite met in slaap komen maar ik ben er even bij gaan zitten, over zijn wangetje geaaid en toen sliep hij al snel. Ik hoor hem wel telkens hoesten en hij was wat schor...

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aimar heeft dus een leuke dag gehad.
    Wel handig zeg, dat je moeder zo dicht bij school woont, zeker voor als ze na schooltijd oppast.

Levi gaat waarschijnlijk naar de vrije school ( dorp verderop ) dus oma zal de auto moeten pakken

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Wupje: leuk! 10 mei staat genoteerd...

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: ja superhandig, aangezien ik ook vaak vroeg moet beginnen en Aimar voor schooltijd dan bij mijn moeder kan worden opgevangen. Hij zal tegen die tijd nog steeds bij mijn ouders logeren van maandag op dinsdag zodat hij niet idioot vroeg uit bed hoeft dinsdags....maarja wie weet heb ik tegen die tijd wel een hele leuke nieuwe baan met betere werktijden ;)
    Levi naar de Vrije School? Dezelfde als waar Raven naar toe gaat?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep, wie weet komen ze wel bij elkaar in de klas :)
    Ferry rijd twee meiden van die school naar huis en die komen steeds met hele enthousiaste verhalen

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje wilde jij mijn fotos nog bewerken?

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: maar kan je daar ook op de fiets heen? Of is het echt op auto-afstand?

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lola ik heb er nu ook een goed gevoel over als we Kyano naar het KDV brengen. Gewoon al het feit dat hij niet meer huilt en mee speelt vind ik al heel geruststellend. Het plezier erin krijgen komt vanzelf wel. Het is tenslotte ook pas de tweede week. De eerste 2x waren alleen maar oefenuurtjes.
    Fijn dat de dames onder elkaar het zo gezellig hadden :)!

Eva leuk dat Aimar zo gezellig gespeeld heeft!

Scholen: waar Kyano nu naar het KDV gaat, zit ook de peuterspeelzaal en de basisschool. Allemaal in 1 complex dus. De oudere kindjes van het KDV gaan vaak naar de psz om te spelen en te knutselen dus dat is wel leuk en als wij hier blijven wonen, zullen we er waarschijnlijk ook voor kiezen om Kyano naar die basisschool te brengen. Het is dan allemaal al een stuk vertrouwder voor hem.
    Wel weer iets waar we dus over na moeten denken bij een verhuizing ;)

Deel Deze Pagina