September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou da's dus balen.
    Ik had het veel leuker gevonden als er 1 act per jurylid door was.
    Volgens mij was Stacey gewoon nog pissed off door vorige week en wilde ze het Gordon betaald zetten (ondanks de mooie woorden over stemmen vanuit haar gevoel, blablabla).

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Juist !

3. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Gordon's gonna be sooooo mad!

4. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Net E. aan de telefoon gehad, het gaat goed met hem, nog wel druk met regelen van dingen, maar emotioneel gezien gaat het goed, ook met zijn moeder.

Nu eenzaam en alleen richting mijn bedje :( Duimen jullie voor een nacht zonder een huilende Aimar en zonder een blèrende kat? ;)
    Alvast bedankt, lieffies!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga nog ff op Levi stemmen ;) , de hond uitlaten en richting bed.

Die moordenaar van Milly Boele wordt moord ten laste gelegd, en ook sexueel misbruik ( dus waarschijnlijk ook verkracht ?)
    Van mij mag hij heeeeel lang achter de tralies

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ooh! ga ik opzoeken! ff weer vrolijk worden van wat anders ;) ;)

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fijn dat het goed gaat met hun! Denk dat het jou ook goed doet om dit te weten?
    Ik duim schat!!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Van mij mag ook hij voor ALTIJD opgesloten zijn!! grrrr

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik wilde jullie eigenlijk nog even mee nemen naar bed,maar Ferry komt ook net thuis dus ga helemaal off

Truste

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen, hier een goed maar ietwat korte nacht gehad. Aimar liet om 6:15 al van zich horen (en eigenlijk ook al om 5:30...). Uiteindelijk om 7:00 naar beneden, ontbijt en nu boekjes lezen en een Nijntje filmpje kijken.
    Ben vandaag de hort op, eerst samen met mijn moeder boodschappen doen voor de BBQ vanavond, dan op pad met zwager en moeder voor een kado voor mijn zus en ik blijf na de BBQ bij hen slapen. Dus misschien ben ik er pas morgen weer.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Hier aardig in de stress want moet zo alphen in. ( Ferry gaat kleding kopen )
    maar zal vast wel weer goed komen

Eva, drukke dag voor de boeg dus. veel plezier !

zo dat was snel bij lezen ;)

12. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Goedemorgen allemaal,

Na een drukke dag gisteren heb ik vannacht goed geslapen. Ik ben dus weer een beetje uitgerust. Vandaag gaan we boodschappen doen, wandelen, in de tuin zitten en straks komen er vrienden BBQ-en. Tot later!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pupke, lekker zo'n goede nacht !
    Gaat iedereen bbq-en vandaag ? Veel plezier

14. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    De laatste aflevering van het seizoen is toch altijd heftig! Vorig jaar met George en Izzy die (bijna) dood waren, een eerdere keer met Denny die dood ging...
    Ik vertel je niks verrassends toch?!
    Ik zeg maar gewoon: 'brace yourself'....

Bad Boyz er uit, ik vind het prima. Al had liever pisgezicht of Dony eruit gehad. Zolang Jaap en Maaike maar in de finale staan!

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    kaatje: ja wij gaan ook bbq-en! Moet nog wel wat beter weer worden... Hier is het grijs en 11 graden...

Succes met winkelen straks. Ik weet zeker dat het goed komt!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames. Ik mocht uitslapen heerlijk!! Want Kate was er ook weer vroeg bij >< 7u.. Na een uurtje bij ons in bed is P gaan douchen met haar.

Ik heb alleen vanochtend bij het uitrekken een harde pijnlijke vastzittend bultje in mijn lies gevonden :(

Even koffie drinken, mij opmaken, kleertjes buiten ophangen en schappies doen!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen,
    Hier een rotnacht gehad, ongi dus en geen ibuprofen in huis :x Paracetamol doet bij mij niks bij ongipijn, dus halve nacht liggen kreunen. In de super verkopen ze dat niet, en apotheek is dicht, dus A is nu even naar Hulst.
    Zo suf, ik wist wel dat het op was en ik ongi moest worden, maar vergat het steeds te kopen ;)

Badboyz eruit, tja. Als inderdaad Jaap en Maaike er maar in staan, Kelvin pishoofd negeer ik gewoon :p

Ik ga na Jill's slaapje bij een vriendin langs met de bus, daar eet ik ook met Jill. Morgen naar souders, lange autorit dus weer bleugh.

Iedereen een heel fijn weekend!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Pffff wij zijn weer terug van een missie 'keukenboer'. Dit keer met Raven omdat we 'alleen maar' de kleur van het blad hoefden te kiezen. Nou dat duurde dus weer 2 uur. We vinden allebei een andere kleur het mooist, en die van de ander vonden we dan weer spuuglelijk, lekker handig.
    Uiteindelijk op een soort compromis-grijs uitgekomen.

Maar man, wat word ik chagrijnig over die eindeloze discussies... ik denk dan op een gegeven moment: doe maar wat dan zijn we er vanaf. Maar ja dat is ook geen goeie zaak als het over een keuken van 12000 euro gaat.

Ben blij dat we er nu uit zijn.

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Arrggh mannen.
    Ik zit hier te wachten op mijn pijnstillers, heeft ie het idee opgevat om voor mijn vriendin's kado te gaan kijken. Ze wil keramische bloempotten, maar hij weet niet eens wat dat zijn ;) Is ie al in 3 winkels geweest, stuurt net zelfs een foto door, absoluut niet haar smaak. Heel lief enzo, maar ik wil NU een pijnstiller!
    Had van te voren gevraagd of ie snel terug wilde komen.

Zucht waarom zijn ze soms zo lief maar tegelijk zo !#$%^&??????

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Kut geslapen vannacht, ben moe, mijn lijf wil op de één of andere manier slaap ook niet inhalen, heb net een uur gefrustreerd in bed liggen draaien, slapen lukt gewoon niet. Ben ook echt zwaar geirriteerd vandaag, ga maar in bad denk ik.
    xxx

Deel Deze Pagina