Net nieuwe foto's op mijn hyves gezet voor de geïnteresseerden @ Yule: nee dat is idd niet leuk....maar wat ook niet leuk is, is wat E. soms doet: ja...kies jij maar. Alsof het hem geen bal interesseert. Gelukkig zijn jullie er min of meer uitgekomen. Hmmm...en weer is Aimar na een uurtje slapen weer wakker. Ik hoop dat hij aan het einde van de dag nog even wil slapen want we gaan vanavond BBQ-en...
Hoi hoi, Pff Kyano was vanochtend ook ontzettend vroeg, iets na half 7 helaas Zijn we niet meer gewend de laatste tijd was het steeds half 8. Hij was ook niet helemaal uitgeslapen maar wilde ook niet meer terug naar bed dus die ligt er al vanaf iets voor 12 uur in. Ook wel lekker kunnen we dadelijk nog even naar Roermond. Net een uurtje in de tuin bezig geweest dus het ziet er alweer wat beter uit. Parr jeetje wat een drukke dag gisteren !! Nou nee die Essent man was niet echt een plaatje, gelukkig binnen een paar minuten weer de deur uit Lola oh gelukkig dat Cynthia naar huis kan! En tuurlijk ze zal zich nu heel rustig moeten houden maar altijd fijner dan in het ziekenhuis liggen. Eva fijn dat het goed gaat met E! Hoe heb je geslapen? Ah ik lees het al, alleen iets te kort dus eigenlijk Veel plezier vandaag! Balen dat Aimar steeds maar een uurtje slaapt. Hij heeft waarschijnlijk echt niet veel slaap nodig lijkt me dan. Pupke oh lekker ook aan de bbq ! Freesia sterkte met de ongi , arrrggg strakke actie van jouw lief :x Ingeltje knuff voor jou ...... en gelukkig komt het einde nu toch echt wel in zicht. Wij gaan vanavond niet bbq'en maar heb een heerlijke salade in huis gehaald, italiaanse kip (gewoon kant en klaar van appie heijn ) en daarbij zelfgemaakte toscaanse tomatensoep (uit de vriezer gehaald ) en een lekker stokbroodje. Wij gaan dus ook smullen vanavond
Ben ik weer Ferry is goed geslaagd voor een paar truitjes, overhemden, lange broek en korte broek en een jasje Nog even snel voor mezelf een paar schoenen uit een stelling van Van Haren getrokken. Toen even een goede voorraad ingeslagen bij de Aldi ( Zelfs daar schrik ik bij de kassa ) Morgen gaan we bbq-en en maandag gaan we met zijn 3tjes naar Koningin Juliana Toren Freesia, knuff hoop dat de ibu's snel werken Yule, die discussies zijn idd heel irritant. gelukkig hebben jullie een tussenkleur kunnen vinden Ingeltje, ow die laatste zware loodjes.
@freesia oef knuffs @yule idd om die geld is een discussie dan wel noodzakelijk, maar ook jullie moeten wel jaren met die keuken doen! beter tevreden dan spijt hebben @eva ik ga ff kijken! niemand heeft een idee wat die bultje kan zijn???
@Parr: wellicht een talgkliertje? Die komen vaak voor in de liezen. @Freesia: ik hoop dat de ibu's goed helpen en je niet meer zo'n last van je buik hebt. @Wupje: veel plezier in Roermond en smakelijk eten vanavond! @Ingeltje: ik hoop dat je toch nog wat kunt rusten en dat je vannacht wel goed slaapt. @Eva: gewoon een hele dikke knuf voor jou omdat je E. al zo lang moet missen... @Yule: balen dat jullie niet dezelfde smaak hebben daarin!
@pupke ja ik dacht ook zoiets maar ik twijfel. Want als ik de andere kant voel voel ik ook een soort klier (?) van ong. 2cm lang en aan de linkerkant is deze klier iets opgezet door die bultje die gedeeltelijk onder zit.. Dus die klier is gevoelig nu en die bult doet zeer.. als ik druk dan voelt het wel vast, dus niet zacht of zo? Heb dit nooit eerder gehad dus ik weet het niet? Wel weleens in mijn groin (ken NL woord voor niet) door mijn onderbroeken maar niet zo ver onderhuids en op die plek.. Is te hoogte van net bovenaan de lies/onderbuik
goedemiddag, zijn jullie ook al zo rood als een kreeft of bruin? hier ochtend bij buurvrouwtje geweest. die heeft heel rot geslapen. haar weeën zetten neit door. ze zit al op 3cm ontsluiting sinds gistermiddag. houd alleenmaar krampen zoals bij ongesteldheid en rug pijnonderin. der bloedprop is ze al verloren... dus meot toch echt wel keer doorzetten nu. is gisteren gestript, morgen waarschijnlijk weer en als nog niet is dan dinsdag alweer.... ze hadden hun dochter gisteren avond weggebracht, omdat ze dachten dat dus gng beginnen. kyani heeft dus daa rin de ruppie gespeeld nu maar als morgen nog zulk mooi wee ris als nu komt ze morgen bij ons spelen en zwemmen. parr, ja kyani kan idd fietsen! wel met zijwieltjes!!! enmaar paar keer trappen, maar ze weet al hoe het werkt ik zal kijken of morgen ff kan filmen. Wow! wat druk op je werk zeg BBQ wil ik ook weer eens is heir misshcien al 10 jaar terug! wat een geklets zeg en allemaal x factor (wat vinden jullie daar toch aan ) Kyani slaapt al sinds half 1, wilde nog ff een wandeling maken, maar ja ze slaapt nog steeds.... had wel lekker geweest op zoek naar een snackbar emt softijsjes (zitten hier alleen neit in de buurt minimaal 20min lopen
Vervelend dat het nog niet door zet bij haar Jullie bbq-en niet vaak dus. Wij meestal 2 of 3 keer per jaar. vind ik meer dan zat.
hey meiden! Parr, vervelend, zo'n bultje. Volgens mij kan het geen klier zijn, die zijn namelijk beweeglijk. Omdat het vast zit en pijnlijk is zou ik er als ik jou was gewoon even mee naar de huisarts gaan komende week. Bbq: ik ben er echt gek op! Vind het lekker en gezellig! Lekker vispakketjes, groente, zelfgemaakte burgers, zelf gemarineerde sateetjes, heerlijk! En natuurlijk met veel zefgemaakte knoflooksaus. Kaatje: fijn dat Ferry goed geslaagd is met winkelen. Was je een beetje relaxed? Freesia: lief bedacht van A maar idd niet handig!! Hoe is het nu? Ingeltje: knuf voor jou! Die ellendige laatste loodjes.... Wij zijn onderweg naar Azebmans familie voor de bbq. Hebben vanmiddag thuis de tent opgezet. Hij is mooi en groot, heb er zin in om er mee op pad te gaan! Liefs Azeb
@parr: misschien een ontstoken lymfeklier of een onderhuidse infectie van een haarwortel oid. Als je echt veel last hebt even naar de HA of het geen abcesje is. Hier lekker in de tuin de hele middag (lees: ik ben nu een kreeft). Verder niet veel gedaan.
Azeb, ging redelijk. Had me ingesteld op Jack and Jones, dus dat ging best goed, tot Ferry besloot om ook nog naar de aktiesport en perry sport te willen. Maar ging best goed voor mijn doen Eetse voor straks
Hier een boel was opgehangen en gevouwd. Samen een deel van de border achter weggehaald en opgestapeld zo dat wnr ze komen voor de schutting er bij kunnen. Lief heeft een brom bui vandaag. Viel mij vanochtend al op en gevraagd als er wat was maar hij had het nog niet in de gaten. Dus liep hij net flink te brommen en doen en ik kan daar gewoon niet tegen Dus werd ik ook brommend van. Dus boven beddengoed afgehaald en schone er weer op, was in gegooid, was weggelegd en trap stofzuigen en toen kwam hij bij mij om zijn excuses aan te bieden. Dat was wel fijn. Nu is het weer normaal, de sfeer. Kate is uitgeklopt. Maar de zand was nog niet opgedroogd dus kunnen we morgen nog overal zand vinden denk ik. Zij zit nu alvast in haar pyjama Elmo te kijken en P maakt eten klaar, maceroni.
jeetje wat hebben jullie gisteren veel geklets heb geen puf om dat allemaal te gaan lezen. vanmiddag lekker de stad ff in geweest met z'n viertjes daarna in de tuin gezeten. morgen de laatste dag van de cursus heb geen schijt zin met dit weer hihi.
verjaardag opa was leuk, Mike stal echt de show! zal vanavond wat foto's op hyves zetten. Voor de mensen met internet op mobiel, als ik hier reageer doet de enter het niet meer na versturen. Dan plakt hij alsnog alle tekst achter elkaar. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe t verholpen kan worden?
Parr, niet gezellig zo'n brommerige Paul Gelukkig zag hij het later zelf ook in. Hier ben ik brommerig vandaag. Gaan morgen bbq-en. Dus smoeder ook uitgenodigd ( omdat ze in de tuin geholpen had ), ik mezelf maar een plezier gedaan door ook mijn zusje uit te nodigen. Heeft Ferry net zijn moeder aan de lijn, vraagt ze of Y (zwanger) ook mag komen. Zegt Ferry ja :x :x . Tuurlijk hoeft dat niet in overleg, ik irriteer me morgen wel mateloos aan hem.
Nou volgens mij is het nationale chagrijnigheidsdag! Ik ben net na het eten op de bank ik slaap gevallen, ik kón echt niet meer. Had niet eens gemerkt dat Raven de trap op ging en J. erachteraan. Hij heeft haar in bed gelegd en nou zit ik aan de koffie om weer een beetje wakker te worden. Ik ben echt zooooooooooo moe de laatste tijd. Met als gevolg dat ik steeds ga snacken om energie te krijgen (herkenbaar uit de tijd dat ik nog nachtdiensten deed), dus het lijnen schiet niet op (ik eet dan gezonde dingen tot een uur of 3 en daarna ga ik snacken, of gewoon brood eten om niet om te vallen). Dat maakt dat ik weer ontevreden ben met mezelf omdat ik maar niet afval en zelfs weer wat zwaarder ben geworden... Eigenlijk zou ik moeten sporten en als ik daar 's ochtends over nadenk heb ik best zin maar tegen de tijd dat ik weg kan ('s avonds dus) stort ik verschrikkelijk in. Daar baal ik dus ook van. Conclusie: een gezin met een (laat staan meer dan 1) jong kind is niet bevorderlijk voor je lijn en je conditie. Ik wil me er niet bij neerleggen maar het lukt me gewoon niet. En dat vind ik dan weer zoooooo zwak van mezelf! Blegh! Sorry voor het geklaag....