Leuk ding! Maar doen ze daar een beetje lang mee ook? Ik wil voor Julian tegen die tijd eerder een gewoon fietsje halen, zodat hij ook echt mee kan fietsen ipv lopen.
Goedemorgen. Hier geslapen tot 08.00 uur, en Levi sliep nog dus snel onder de douche gesprongen Daarna rondje gewandeld en eendjes gevoerd en nu ff mamatijd Levi is qua ontbijt net zijn moeder. eet geen korsten Ja zonde ik weet het maar ga er geen strijd van maken. Ik heb ook groot geworde zonder korsten Eva, leuk die fiets !
Even wachten tot ik onder de douche kan Hier gelukkig nog nooit strijd gehad over eten. Lijkt me erg frustrerend en vermoeiend, voor ouders én kind. Kan me er ook niks bij voorstellen eerlijk gezegd. Als Jill niet wil eten, prima. Dus maakt ze er nooit een machtspelletje van. Jaaaa ik kan douchen! En ik ruik poep Fijne zondag!
Joepie, we hebben gister een auto gekocht We zijn van half acht tot half acht de deur uit geweest Maar dat kwam omdat we ook nog bij mijn opa en oma op bezoek geweest zijn, die wonen daar (Ommen) 45 min vandaan. Mijn opa heeft ons opgehaald bij het autobedrijf en heeft ook even meegekeken. Hij vond het ook een hele goede auto qua jaar/km/garantie/prijs en hij reed heerlijk. Het is een grijze Citroen Xsara Picasso uit 2001 met o.a. 6 mnd Bovag garantie, airco, en veel bagageruimte Dus we hebben hem gekocht! *happydance* Al geloof ik het pas echt als hij hier voor de deur staat, maar hij heeft een levertijd van 1 week, dus nog even geduld. Pff wel een opluchting hoor! A heeft wel 1001 vragen gesteld daar en we hebben die auto dus een uur bekeken. Maar gelukkig was hij het met me eens dat het een goede keuze was. *zegt nenenenene tegen zwager in Frankrijk*
goedemorgen meiden, lekker weer is het he! heir zitten wij lekke rop het balkon zwembad erbij tuinstoelen heerlijk. Kyani vermaakt zich prima buiten op balkon zo
Pisum, lekker ! Ben je ook gelijk weer een stuk vrijer. QUeen, leuke foto's. hier gaan we ook t badje opzetten
Als Aimar 2 is, kan hij vast nog niet fietsen met trappers en op deze fiets leren ze evenwicht houden waardoor ze straks heel snel zonder zijwielen kunnen fietsen....en als hij 3 wordt krijgt hij een fietsje van oom en tante waar mijn neefje en nichtje op hebben gefietst.
Heyhey @pisum joepie! Watvoor auto is het geworden? Puky is een merk, Kate's auto is ook een Puky Hier weer een beetje emo met Lissy's nieuwe blogje. Zij heeft haar meiske opgehaald en naar de kinderkamer gebracht. Ik heb het kunnen regelen en kan er dinsdag heen. We hebben al aardig geld opgebracht dus er gaat flink wat geld nog naar KIKA en Making a Memory naast het bloemstukje en knuffelbeertje voor Sterre. Verder hier vaanochtend lekker in bed gespeeld. Kate heeft een nieuwe spelletje, ik laat mij vallen zowel voor naar achter echt grappig En ik heb de planten voor alvast water gegeven. Zon komt op achter en gaat onder voor. En Kate had vele plezier met de plasjes En nog geen zwembad gevuld hier.. P vindt het nog te frisjes... achtertuin is al best warm *zucht*
parr, mooi hoe ze alles omschrijft he lees het ook mee... zwembadje, hier schijnt de zon de hele dag op het balkon, na 5uur smiddags dan trekt hij pas weg achter ons huis/ omliggende bedrijven. Dus smorgens om 7/8uur al erg warm. kaatje heerlijkhe zo een zwembadje hier ligt kyani net in bed na broodje eten, kan ze daarna weer zwemmen als ze nog wilt anders ruimen we alles weer netjes op.
Goedemorgen, @Missy: gefeliciteerd! Wat een mooie dag om jarig te zijn. @Eva: leuk fietsje, maar vind het zonde van het geld aangezien meeste kindjes tussen de 2 en 3 wel op een gewoon fietsje leren fietsen. Dus je hebt er maar beperkt plezier van. @Queen: leuke foto's. Hier is het lekker, maar nog beetje te fris voor zwembroekje. Eten: hier is het ook "niet eten, dan niet...." Gisteren wilde ze ook niet eten. Prima. Toetje krijgt ze wel altijd, is voor ons geen "chantagemiddel". Als ik niet alles opeet, eet ik ook gewoon een toetje. @Pisum: gefeliciteerd met jullie auto. Wat een heerlijk vooruitzicht. Sara is met papa en oma naar de ijsboerderij op de fiets. Ik heb de hele voortuin geschoffeld/geharkt en een goed gesprek gevoerd met het kleinkind (3 jaar) van de buren. Onze buurman heeft voor de kleinkinderen een uitkijktoren in de tuin gebouwd, dus daar staat hij dan op tegen mij te kletsen. Heerlijk joch. Wel flinke irritaties met S vanmorgen. Ik wil dat Sara rond 1 uur in bed ligt, want ze moet (als Isabel om 4 uur moet eten) mee naar opa en oma. Dus voor 15.30 moet ze wakker worden (maak haar liever niet wakker). Nou daar was mijnheer het niet mee eens, dat bepaalde ik niet, als ik met mijn ouders iets ging doen lette ik ook nooit op de tijd (het feit dat ik haar dan daarna gewoon kan laten slapen, deed er niet toe). En nog meer blabla... Toen over het uit eten vanavond. Hij wilde er een eindtijd aan plakken om thuis nog een filmpje te kijken. Ja sorry, maar dat vind ik bij uit eten belachelijk. Dan zou ik geen koffie meer kunnen nemen omdat het "tijd" is. Nou wederom dat ik dat niet alleen besloot...blabla... Ben (heel kinderachtig) gewoon naar beneden gegaan en mijn ding gaan doen. Had er geen zin in... maakt hem volgens mij (terecht) alleen maar bozer. Hopelijk waait hij lekker uit tijdens het fietsen...
`Buurvrouw kwam net mijn kleding brengen,was daar gister bezorgt Truitjes gaan terug. Broeken en onderbroeken waren wel oke, dus die hou ik. Bh's even ruilen voor een maatje kleiner. Levi zit heerlijk te genieten in het badje, stapt er af en toe uit om op het potje te plassen Parr, Fijn dat ze Sterre nu iig thuis heeft, en lief dat je er dinsdag heen gaat ! Doet haar vast heel veel.
@queen ja heel mooi, toen ik het daarna voorlas aan P moest ik vaak stoppen en ff goed slikken. Heb daarna Kate goed vastgepakt Het valt mij op dat de terras hier nu al flink onder de zon moet liggen omdat de zon hoog staat. Dus ik kijken wrm niet.. dikke boom in de weg >< Iig beter in de midden zomer maar wel jammer voor nu..
@jannes oei oh ja Kate kan ook nieuwe dingen. Gaat echt op in haar filmpjes merken we, byebye zeggen of me dansen of reageren etc. echt leuk! Ook zegt zij hondjuh en kijkse etc etc
We hebben op ons KDV ook zo'n loopfiets en die is enorm populair, vooral bij de 3+ kids.... (hihi, zit ik mezelf nou te verdedigen??? hihi)