@ kaatje: wow Dat is wel ver voor school! Ben je niet bang dat hij dan later nooit zelf naar school kan fietsen, niet zo makkelijk met vriendjes mee naar huis kan gaan om te spelen? Aimar's school is ook wel een dorp verderop hoor, maar hij kan dus op de dagen dat hij bij mijn moeder is met vriendjes spelen en wij zijn uiteindelijk van plan om ook daar te gaan wonen.
Wij gaan het weekend lekker naar valkenburg! Meiden gaan logeren bij mn szusje (die gaan oa naar dierentuin amersfoort). Wij hebben een heel goed gesprek gehad. Gw heeft een goed gesprek met zn werk. Ipv dat hij nu altijd gebeld wordt (dus ook 's nachts enzo gebeld wordt) is dat straks nog maar 1x in de 4 weken. Vandaag is hij alleen even naar kantoor geweest. Verder lekker thuis bij ons. En morgen gaat hij even weg op zn werk zodat hij mee kan naar de gyn voor de nacontrole. Vannacht had Luca om 21 uur gehad en kwam toen om 2 uur en om 5.30 weer. Vandaag heeft hij om 17 uur voor het laatst bv gehad en nu slaapt hij nog steeds.
Dat is dus het enige twijfelpunt. Maar hier in het dorp zijn alle scholen naar één complex gegaan. Is 5 min. met de auto en dan kan je alles behalve voor de deur parkeren ( veel kinderen, weinig parkeerplaatsen ) of gaan fietsen ( 10-15 min, maar ook veel drukte ect ) En wie weet gaan er meer kindjes uit dit dorp daarheen ( hoorde er pas ook iemand op onze gym over )
Funny, fijn dat jullie gepraat hebben, gw dingen op zijn werk heeft geregeld, en super dat jullie even weg gaan !
Ja dat kan ik nog niet om die te laten logeren. En ik wil zoveel mogelijk bv geven (en zo min mogelijk fv) dus dan is het gewoon makkelijker om hem mee te nemen. En ach t mannetje slaapt ook wel in de kinderwagen (of in de draagdoek!)
@ Funny: begrijpelijk hoor! En idd, slapen doet hij toch wel Heb je trouwens nog een recente foto van hem? Op zijn babysite staan alleen maar foto's van de kraamweek....
Ik heb het boek ook gelezen en ik ben het helemaal met je eens hoor, ongelooflijk he.....maar inderdaad dat stukje met die dochter, pffff echt tranen met tuiten....
Ja zou ik zeker doen lief dat je er naar vraagt! Het gaat de laatste dagen goed met Femke, ze hoest een stuk minder, wel is ze af en toe nog wat benauwd, maar dat is goed te doen. Tja, en een reus zal het wel nooit worden, hihi. 9,5 kg woog ze van de week toen we haar hier thuis op de weegschaal hebben we gezet. En verder kwebbelt ze ons de oren van de kop, zo gezellig!
Hey! Vandaag weer een goede werkdag gehad. Vanavond lekker buiten gegeten. Oja, ik ben naar het werk gefietst vanmorgen, 50 minuten, vond ik best goed van mezelf En hubbie en Femke hebben me vanmiddag opgehaald met de auto. Morgen lekker een dagje vrij. Morgenvroeg gaan Femke en ik op kraamvisite bij een collega, leuk leuk! @Irisb, he leuk weer iets van je te lezen! @Pupke, hoe gaat het met je moeder? @parr, ik ga snel op het andere forum lezen @Kaatje, jeetje dat is schrikken zeg! @Tweety, proficiat met je mannetje! @Wupje, Femke is ook een kleine popje, maar heeft ook een buikje hoor. Wij gaan nog ff een dvdtje kijken, fijne avond allemaal!
@ Steen: 9.5 kilo...inderdaad een kleintje. Aimar is qua lengte ook klein, maar woog de laatste keer toch zo'n 10,5 kilo Nouja aan het eten kan het niet liggen...ach hij liep toen nog niet dus dat zal ook wel wat schelen en die bolle buik heeft Aimar ook, net als Kyano en Mike.
@Funny: wat ontzettend leuk voor jullie! Heerlijk vooruitzicht. @Eva: ik kon dus wel sympathie opbrengen voor de man in "komt een vrouw bij de dokter"... Kan me voorstellen dat, wanneer je toch al een vreemdganger bent, je je ontspanning in het uitgaansleven/sex zoekt in zo'n situatie. Zeg niet dat ik het er mee eens ben, maar kon hem wel begrijpen. @Steen: wat een gezond en sportief tripje naar je werk. Goed hoor. @Queen: hoe was het vandaag? School: wij hebben bij het kopen van onze nieuwe woning ook naar basisschool gekeken. Ligt hier een op 5 minuten loopafstand. Heb ik als kind ook gezeten. Mijn nichtje gaat er ook naartoe en de vriendjes van Sara en Isabel ook. Mijn ouders en smama wonen in de buurt, dus voor hun ook handig. @Kaatje: o vind 20 min met de auto wel ver voor een basisschool. Zeker als Levi oud genoeg is om met vriendjes te spelen. Dan moet je altijd al halen/brengen en kan het nooit heel spontaan. Maar dat is persoonlijk hoor. Nou de avond is hier prima verlopen. Isabel heeft na de fles van 19.00 uur even liggen miepen, ben haar gaan troosten en daarna heb ik een paar keer een piepje gehoord, maar ze is heerlijk gaan slapen. Fijn... ook voor papa en mama