Haha Eva!! Kaatje: ik heb nog meer info want ik weet dat ook deze dames geblokkeerd zijn: jeem22, kuidebokibi Dat stond weer in een ander topic hahaha
oke dames laten we deze hokje ook niet vuilmaken ze zijn niet voor\ niks geblokeerd zoals met zinloze opmerkingen
Heel goed Parr klaar met roddelen. Ze hebben duidelijk regels overtreden en ik hoop dat ze (als het een tijdelijke schorsing betreft) nu beseffen dat het niet leuk is om anderen een rotgevoel te geven. Je mening geven is 1 ding, een ander gewoon domweg kwetsen is een ander...
Mijn zus heeft een virale hersenvliesontsteking. Het grote verschil is dat de ene veroorzaakt wordt door een bacterie en er dus antibiotica gegeven kan worden, en de andere door een virus waar dus geen medicatie tegen gegeven kan worden. Een bacteriele infectie verloopt over het algemeen wat ernstiger dan een virale infectie.
Dag dames, Wij zijn weer terug van een heerlijk etentje! Lekker gegeten, goed gesprek, heerlijke wijn... en een SMSje van mijn moeder dat beide dames om 20.00 uur knock-out lagen. Fijn! Ik lach me hier ondertussen kapot. S. ging ff naar zolder, hoor ik me toch een lawaai. Komt hij terug met een hartslag van 200... er zit een vleermuis op zolder. Binnengevlogen door het raam dat we open hadden laten staan. S. was zich een ongeluk geschrokken. Ik durf nu dus officieel niet meer op zolder te komen. Hij is hem nu weg aan het jagen... DC: er staat wel geblokkeerd, maar ze heeft vandaag nog gewoon gepost. @Eva: grappig dat Aimar zelf de stop terug wilde stoppen @Kaatje: was de BBQ alsnog gezelllig? O ik hoor gerommel boven... S is volgens mij ruzie aan het maken met de vleermuis. Ga maareens roepen of alles onder controle is.
hahaha... komt S naar beneden met zijn jas aan en zijn capuchon op. Hij was bang dat de vleesmuis in zijn haren zou vliegen....
hey roddeltantes haha nee hoor geintje, jullie zijn lief!! Hier alles prima. Heerlijke dag achter de rug. Isis heeft vanmiddag anderhalf uur liggen keten in haar tentje en dus helemaal niet geslapen... Ze werd vanmorgen trouwens pas om half tien wakker! Dus die was ook niet echt moe tussen demiddag. Uiteindelijk maar uit het tentje gehaald, want mijn ouders zouden langskomen. Die zijn weer terug na acht weken reizen door Europa. Fijn dat ze er weer zijn! Lekker samen gegeten en ze hebben natuurlijk uitgebreid met Isis geknuffeld. Dus Isis ligt nu uitgeteld op bed. Ik zit met een half oog het debat op rtl te kijken. Cohen spreekt mij absoluur het meest aan. Vind het jammer dat Halsema en Pechtold er niet bij zijn.
@Jannes: wel voorzichtig doen hoor, want misschien is de vleermuis wel eigenlijk Batman en die moet de wereld redden van de bad people'tjes... Maar het is niet leuk, ik zou me werkelijk het leplazarus schrikken!
hihihi ik zie het tafereel voor mij bang in een vampier te veranderen? DC heeft dacht ik laatst gepost om 2u vanochtend.. maar goed zij kan ook als gast alles nog lezen dacht ik.
Heerlijke verjaardag gehad! Mike vond t ook allemaal geweldig. Was ook zo vertrokken toen hij in bed lag. Wij gaan morgenvroeg paar uurtjes naar dierentuin Amersfoort! Ben benieuwd, Mike is nog nooit in een dierentuin geweest. Duik nu me bedje in! Weltrusten!!
Jannes: whahahahaha een fledermaus en wat een heldhaftige man heb je toch... who needs Toby.. als je S. hebt
Eva ik duim dat er snel een koper voor jullie huis komt en het nieuwbouwproject misschien toch haalbaar is! Ik vind eigenlijk de simpele waterschoentjes het leukst Hi hi Aimar wilde dus niet gaan slapen Missy Kyano zit idd ook nog in broekmaat 86 en tshirt 92 Ha ha ik vind het wel een strakke actie dat DC geblokkeerd is Lag het toch niet aan ons Maar ik zie zo'n personen er ook wel voor aan om gewoon een nieuw account onder een andere naam aan te maken en verder gaan bij waar ze gebleven waren Jannes dat viel me idd ook op, toen ik net op de link keek was ze ook gewoon online Jeetje een vleermuis zou ik ook van schrikken Hi hi jas met capuchon is wel hilarisch Ingeltje fijn dat je weer lekker geslapen hebt! Pupke hopelijk gaat het dan ook gauw beter met je zus! Hier verder niks bijzonders, gezellige verjaardag gehad en Kyano heeft met een ander kindje van 2 jaar zo leuk staan dansen op de muziek van MJ, echt kei leuk Maar na kleine 2 uurtjes had hij het echt gehad en zijn we lekker naar huis gegaan. En voor nu welterusten!
@ Jannes: en?....de zolder inmiddels weer vleermuisvrij? @ Wupje: Kyano moved like MJ today! Leuk! Thanx voor je mening over de waterschoentjes! Meiden, ik ga zo slapen. Tot morgen!
Net komt een vrouw bij de dokter gekeken. toen ze afscheid nam van Luna moest ik wel ff een traantje weg pinken Jannes, bbq was wel goed. Heb me vooral bezig gehouden met Levi en mijn zusje haha bang voor een vleermuis. Is hij al weg ? Morgen naar Koningin Juliana Toren, dus "zie" jullie denk morgen middag pas truste