Ben ik de eerste? nee toch? Moet zo naar werk, ben verslapen dus moest haasten bleh.. hou ik niet van als ik een ERG drukke werkdag voor mijn neus hebt
@ Parr: hihi verslapen en toch nog tijd vinden om even op het forum te spieken Hoezo verslaafd? Hier al om 7:15 wakker, Aimar ligt nu op bed. Ik hoop dat hij even een uurtje slaapt. Vanmiddag ga ik nogmaals met mijn moeder naar de IKEA, vorige keer de verkeerde spaarlampen en de verkeerde maat bak voor in Aimar's speelgoedkast gekocht...schiet lekker op dus even ruilen. Nu onze logeertas voor 2 nachtjes bij mijn ouders inpakken. Tot later!
goedemorgen, parr, werkse vandaag meid. jannes en een vleermuis hoe is het afgelopen? hier net al een heerlijke wandeling gemaakt met kyani. is wel lekker buiten alleen windje is frissies, das wel jammer.
Heb trouwens gedroomd over de uitslag van de onderzoeken bij Aimar. Ik was in het ziekenhuis en zag de dokter met een andere dokter praten, voor hij bij mij kwam. Ze deden heel geheimzinnig en keken zorgelijk. Eenmaal bij mij zei hij dat hij positief nieuws had, er was niks gevonden. Ik blij natuurlijk, maar ik bleef met het gevoel zitten dat ze iets voor mij achterhielden Nog 1 nachtje en dan weet ik hopelijk na 16:00 meer.
Goeiemorgen! Zo hee wij hebben lekker uitgeslapen!! Wij werden om kwart voor tien wakker, toen was Isis nog in diepe rust. Wij rustig opgestaan, rond kwart over tien eens bij Isis gekeken, toen begon ze een beetje wakker te worden. Haar rechteroogje was helemaal dichtgeplakt met oogprut. Samen schoongemaakt, ging moeizaam, zaten echt van die opgedroogde stukken aan haar wimpers. Zielig!! Ze is ook nog snotterig en zit steeds aan haar oor, ze zit helemaal vol dus. Zo sneu... Eva: ik duim morgen met je mee! Het komt vast helemaal goed. Hoe is het op de Dom. Rep.? Wanneer komt E weer terug? Jannes: hoe is het met de vleermuis? Zit ie in S z'n mannenhok? Fijne dag verder meiden! Liefs Azeb
Ik weet niet of je al antwoord op je vraag hebt.... Op de A50 staat meestal rond 9 uur wel file bij knooppunt Ewijk, dat is net voor Beuningen. Maar op zich denk ik verder wel goed te doen. Heb zo even niet paraat vanuit welke kant jij komt.
Is idd erg verdrietig dat einde, maar het blijft wel een mooie film toch? Vond ik tenminste. Ik hoop dat jullie het leuk hebben vandaag!!
Zo wat is het rustig gebleven hier 8)! Mooi want ik moet nog aan de poets en dan kan ik in elk geval niet te lang blijven hangen hier Vanochtend gezellig met Kyano gaan gymmen. Hij vond het heel leuk! Eerst een minuutje of 10 met zo'n grote ballen gespeeld (format skippybal) De kleintjes worden dan een beetje vrij gelaten en kunnen zelf hun gang gaan. Toen in een kring 2 liedjes gezongen en daarna spelletje met een soort groot vliegerzeil; de ouders moesten het omhoog houden en de kinderen rende er onderdoor, heel leuk. Daarna in een ander zaaltje met de speeltoestellen, daar was een soort circuit opgezet. Ook daar heeft Kyano goed meegedaan. En als afsluiting nog 2 liedjes waar de kids in gaan rennen Thuis nog even buiten lekker met een teiltje water gespeeld en toen was hij zo vies dat hij weer gelijk in bad kon Nu ligt hij in dromenland. Eva oeps een maffe droom dus. Komt vast goed morgen met de uitslag. Wij duimen voor je! Azeb wow Kyano heeft dat echt nog nooit voor elkaar gekregen om zo lang te slapen! Lag Isis evengoed op de normale tijd in bed gisteravond? Blijft ze nu dan wel de hele dag wakker? Wel sneu dat haar oogje zo dicht zat
Ze lag gister wel op normale tijd op bed maar had 's middags niet geslapen. Maar was gisterochtend ook pas na negen uur wakker en had de avond ervoor tot 23u bij familie geslapen, toen half uurtje wakker onderweg naar huis en toen met flesje melk weer gaan slapen. Dus het is allemaal een beetje door de war. Ik had verwacht dat ze wel wakker kon blijven maar ze is nogal van slag en moe-achtig dus zo toch maar even proberen of ze wil slapen.
@Azeb: nou, dat is nog eens heerlijk uitslapen! @Kyano: klinkt als een zeer geslaagd ochtendje! @Parr: werk niet te hard meid! @Eva: ik duim heel hard voor een goede uitslag morgen. @Ingeltje: hoe gaat het met je?
We zijn net even bij vrienden op de koffie geweest. Was erg gezellig, Q heeft lekker met de tuinslang en met de hond gespeeld. In het begin was hij een beetje bang voor de hond, maar het is dan ook een heel erg grote. Net gegeten en hij ligt nu in bed. Ik duik nog even de tuin in met een boekje en straks gaan we nog even wandelen en een ijsje eten. Tot later!
Zooo! Rustig hier zeg! Ik heb vanmorgen gereden terwijl A met Jill naar de kinderboerderij was. Helaas was hij wel dicht, dus ze moesten het van een afstandje bekijken allemaal. Ik heb echt een toppie les gereden, kreeg een dikke zoen op het eind Nu proberen dat gevoel vast te houden en terug te roepen als ik moet afrijden. Jill ligt nu te slapen en A is de put in de serre aan het schoonmaken (bleugh). Straks even naar schoonzusje toe, haar kat (mijn foksel hihi) heeft een teek. Kan Jill even met Julie en Dylan spelen.
Hey lieve meiden, Ik heb jullie schandalig verwaarloosd afgelopen week...sorry.... Ik moet zo gaan werken, dus kom even snel ego doen, maar ik beloof plechtig dat ik mijn leven zal beteren.... Met Femke gaat het goed. Ze is af en toe haar slaapjes aan het verleggen, 's avonds pas om half 10 gaan slapen tot de volgende dag half 10 ofzo....ach zomerritme Ze heeft vanmorgen heerlijk in de zandbak gespeeld, ik heb haar een teiltje water gegeven, en toen was het feest compleet! Wel heel zieilig, ze heeft twee grote blaren in de binnenkant van haar voetjes. Zaterdag waarschijnlijk opgelopen toen ze zonder sokjes in haar sandalen heeft gelopen.....iemand tips hoe ik die het beste kan verzorgen? Ik laat haar nu zoveel mogelijk op blote voetjes of met haar slofjes aan lopen, dan droogt het aardig in. mmm ik hoor Femke al weer (ook nieuw, slaapt in een keer nog maar 1,5 uur 's middags....) Ga ik haar er nog snel even uithalen, want de oppas komt zo. Dikke kus voor jullie allemaal! enne heeft iemand misschien een update voor mij? xx
Wij hebben ook altijd alleen WA + casco (auto = 10 jaar oud, was iets van 8000 euro aanschaf). All risk is echt heel erg duur. Je moet gewoon nergens tegenaan rijden. Als iemand anders jouw auto in de prak rijdt, krijg je wel geld, namelijk van die ander.
Wat ik alleen gewoon echt niet snap: what's the point? Waarom MOET hij eerst dat stukje opeten? Omdat jij het zegt? Wat is er met korstjes dat het zo belangrijk is om ze op te eten? Volgens mij krijg je dan juist een kind wat forever de korstjes weigert, maar goed, dat is mijn visie op dit soort dingen. Ik denk zelf eerder: laat maar waaien. Maar zoals je zelf al zegt: dat doet iedereen anders.
Zo huisje is weer schoon Straks gaan we nog even naar mijn ouders want mijn broer komt terug van vakantie en is vandaag ook jarig dus even proficiat wensen en dan eten we gelijk met z'n allen. Hier begint het weer al om te slaan, veel bewolking en wind Azeb misschien is Isis idd ook niet helemaal lekker dat ze daarom ook een stuk langer geslapen heeft. Pupke is het bij jullie nog fijn weer? Hier is het echt bewolkt geworden en het waait heel hard Freesia you go girl! Super dat het rijden zo goed ging Steen foei foei ons verwaarlozen.... ha ha gekkie is toch helemaal niet erg ! Ai blaren voor Femke, het lijkt me dat jij het goed doet zo.
Ik vind soms strijd wel noodzakelijk. Kyano heeft heel erg de neiging om alleen maar zoet op zijn brood te willen en ik wil gewoon absoluut dat hij eerst een boterham met hartig beleg eet bij de lunch voordat hij weer iets zoets op de boterham krijgt. (ontbijt is al boterham met stroop en soms een halve boterham met hagelslag) en dus wacht ik altijd totdat hij de boterham met paté of boterhamworst of smeerkaas op heeft en pas dan krijgt hij zijn 'lekkere' boterham. Maar dat wil hij niet altijd en gaat dan drammen om hagelslag maar daar ga ik dus niet in mee en wordt het toch een strijd. Jammer dan maar hier geef ik niet toe
@eva: aggos, aimar zich verbrand, wat kan die zon toch lelijk heet zijn he? @jannes: lig hier in een deuk om het vleermuis verhaal! fijn dat jullie een topavond gehad hebben en goed gepraat, wij ook en de irritatie zijn weer uit de lucht en we hebben weer even onze wederzijdse verwachtingen bijgesteld, heel fijn allemaal! DC: hahahah, geband van het forum, nou dat verbaast me niks! Premiersdebat: vond Cohen idd qua debat niet zo sterk maar wel het sympatiekst en intelligentst overkomen (ipv omhooggevallen studentje Rutte, gevaar voor de rechtsstaat Wilders en dat-weten-we-nou-wel Balkenende). @steen: ik voelde me niet verwaarloosd hoor! Take your time. Vanmorgen 30 minuten gerend, ging echt super goed! Jeeeeej! Thx meiden voor de motivatie! Raven is verkouden al 2 dagen, best zielig met dit mooie weer... ga even haar badje buiten zetten.