September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi meiden!

Nou, Isis is duidelijk niet in haar hum. Ze heeft van half twee tot kwart voor zes weer geslapen, toen gegeten en rond zeven uur wilde ze al weer naar boven. Was het uiteindelijk niet helemaal eens toen ze in bed moest en ik weg ging maar met een paar keer terug gaan en een beetje jammeren is ze weer in slaap gevallen.

Is vandaag dus maar een uurtje of vijf wakker geweest in totaal. De hoektanden staan alle vier op springen en ze heeft overal snot, dus zo raar is het niet ;)

brood eten: Ik ben zelf niet zo fan van smeerworst en smeerkaas vanwege het vet en zout dus Isis eet veel brood met appelstroop of biologische jam. En dat vinden we allemaal hier in huis prima. Als ze niet meer haar gewone kaas enzo van het brood af trekt, dan ga ik wel voor kaas of vlees. Dat eet ze graag uit het vuistje af en toe dus zal uiteindelijk op brood ook wel goed komt.

Kaatje: klinkt als een leuke dag! Jammer van de terugweg... Ben benieuwd naar de foto's!

Veel liefs
    Azeb

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Meiden, willen jullie even een blik werpen op mijn sol.brief op het andere forum???

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Lieverd, ik ga naar bed.

Truste!

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    eva: check mijn reactie nog even. heb net gereageerd

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste pupke!

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Was nog vergeten te zeggen dat je hiermee inderdaad precies de spijker op z'n kop slaat! (Ingeltje zei het ook al).

Ik hoop dat ie nog beter wordt, zou zonde zijn als het hem stemmen kost... En ik las ook dit, ook waar vind ik (al is Volkskrant natuurlijk volgens sommigen erg links):
    Job Cohen wint debat (van Frits Wester) - hedendaagse mythologie verklaard - VKBlog - de Volkskrant

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @azeb: denk ook dat Cohen juist sterk was doordat hij zich niet liet verleiden tot geschreeuw en onbeschofte/beledigende opmerkingen.
    Maar goed, helaas kiest een groot deel van de bevolking liever iemand die anderen schoffeert en ronduit discrimineert.
    En een ander deel trapt in de populistische anti-links uitspraken, die inhoudelijk nergens op gebaseerd zijn, maar vooral als doel hebben de eigen partijpolitiek (enorm bezuinigen ten koste van zorg en koopkracht) te verbloemen.

8. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ja ik ben het volledig met je eens.
    Zo jammer en ook onbegrijpelijk voor mij...
    Ik vond het leuk om tijdens het debat de tweets van Femke Halsema en Alexander Pechtold te volgen, zo deden ze toch een beetje mee (die hadden er bij moeten zijn vind ik).
    Sowieso vind ik Twitter een fantastisch medium met dat soort dingen.

En Wilders was weer eens ontzettend kwetsend en onbeschoft. De manier waarop hij de Marokkaanse gemeenschap schoffeerde, vreselijk!

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Meiden welterusten!
    Liefs
    Azeb

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Parr jee drukke dag gehad dus! Idd dan maar gauw de ha bellen en hopelijk is het niks ernstigs!

Azeb arme Isis hopelijk is ze gauw weer de oude!

Ik duik mijn bed in, morgen eerst werken en dan naar de gyn, spannend!

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja dat was echt beneden alle peil. Je wilt toch niet dat zo iemand ons land vertegenwoordigd?!?! :x

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @wupje: trusten!
    @azeb: trusten!

Ik ga ook off.
    Toedels!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Gisterenavond op Twitter ongelofelijk veel twets over Wilders onbeschofte actie gelezen idd :x

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook off.
    Even één fototje spammen. Rest komt morgen
    Truste

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooooo! leuk!! ikke wil ook naar pretpark/dierentuin!!

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen allemaal!

Aimar ging gisteren met 38.0 slapen en ik had hem ook aan telkens aan zijn oren zien friemelen :( Vannacht werd hij met koorts wakker en bleef maar met zijn knuffel langs zijn oren gaan. Dus zetpil tegen de pijn gegeven. Uiteindelijk sliep hij pas meer dan een uur later weer in.

@ Kaatje: leuke dag gehad dus, ondanks de extra reistijd op de terugweg. Leuke foto, ben benieuwd naar de rest. Wat is Levi al een echte peuter zeg!

@ Wupje: veel succes bij de gyn! Ik hoop dat jullie snel meer weten!

Sol.brief is verstuurd! Iedereen die me geholpen heeft, bedankt! De brief (en ik ;)) worden vandaag besproken, spannend!
    Ook de uitslagen van Aimar's onderzoeken komen vandaag, nog spannender! Duimen jullie voor 2 keer goed nieuws?

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Goeiemorgen!

Spannende dag voor jou Eva, ik duim voor allebei. Wanneer krijg je iets over de sollicitatie te horen?

Hier alles goed. Isis was vanmorgen nog in diepe rust toen we haar wakker moesten maken voor de creche. Zielig.... :(
    Ze lag met haar knieen opgetrokken onder haar buik en haar gezicht in het matras met de speen er nog tussen gepropt. Hihi zag er erg oncomfortabel uit maar ze was totaal ontspannen :).
    Azebman en Isis zijn al weg, ik mag vandaag een half uurtje later op m'n werk zijn want we hebben cursus. Dus kan lekker rustig aan doen.
    Ik hoop dat Isis een beetje in haar hum is op de creche, en zo niet, dat ze dan goed slaapt, zoals ze hier ook deed gister...

Fijne dag verder meiden!

Liefs Azeb

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Eva, hoop niet dat het oorontsteking wordt

Azeb, zielig he als je ze wakker moet maken. doe het ook liever niet

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Selectie foto's staan op hyves. Voor wie geen hyves heeft ben ik nu een fotofilmpje aan t oploaden

Wippen

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Paartie rijden

Deel Deze Pagina