September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    me buurvrouwtje is bevallen :D
    is ene prachtig meisje met de naam Sharon.

net even een uurtje geweest werd zowat naar binnen getrokken door de trotse vader :p

Heb haar meteen geholpen met de borstvoeding met handige tips. De kraamhulp die ze nu heeft (ok weggestuurd sinds vandaag) helpt haar dus neit met de borstvoeding hoe ze het moet doen allemaal. Die vind dat ze het allemaal wel moet kunnenomdat ze de eerste ok zelf heb gevoed.

maar al met al was het erg leuk en gezellig.
    orgen kadotje kopen en dan vande week nog even lang om te brengen en echt op visite te gaan.

2. leuk queen gefeliciteerd en toch handig een kraamverzorgster asl buurvrouw en wat belachelijk van haar eigenlijke kv, die had ik ook weg gestuurd!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatjeleuke foto's

jannes leuke foto's 2 mooie meiden hebben jullie
    die foto van isabel en opa mooie smelt foto is dat.

parr, klinikt wel erg emotioneel en heftig allemaal. fijn dat je toch gegaan bent.

eva, wat fijn dat de uitslagen goed waren van aimar!

anno thnx. ik vind ook leuk om der te helpen, heb ook aangegeven als ze ergens mee zit of hulp nodig heb of wat wilt weten dat ze mij gewoon even moet bellen of smsen ;)
    Ze wilde mij ok wel als hulp, maar ja kan nu niet omdat ik nog moet meelopen met begeleidster...

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Holy Crap:

Jan Smit wordt vader

Eind november papa!

Om 18:01 uur twitterde Smit: 'Feest in huize Smit! Als alles goed gaat word ik eind november papa!' Liza Plat had al een dochter, Fem, uit een andere relatie.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuk toch voor hem :D

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik hoorde t al op RTL Boulevard over Jan Smit! Vind 't wel leuk voor hem. Zelfde maand uitgerekend als mijn neef..

Zo, ben ook weer op de aardbodem hoor. Ben al 2 dagen aan het kl*ten met hyves om me foto's erop te krijgen van de dierentuin maar hij deed het niet. Zo laatste poging en anders kom ik hier spammen (doe ik sowieso wel.. :p).

Hier alles prima alleen is Mike weer verkouden en rennen we de hele dag achter hem aan met doekjes hihihi.. Die heeft straks nog nachtmerries over doekjes die achter hem aanrennen. ;)
    Ook belde me buuf vanmorgen dat bij haar in de winkel (kinderkleding winkel (merk)) vandaag de korting al in ging op het hele assortiment 35% dus gauw op me brommer even daarheen geweest.
    Ben nog geslaagd voor 2 broeken en 5 shirts voor Mike. :D
    Die is nu echt helemaal klaar haha, wat een koopverslaving heb ik zeg nu hij overal zo stoer in is! ;)

7. Hé meid, dat is goed nieuws, van die uitslagen dan. Dat Aimar niet lekker is, vind dan weer een stuk minder leuk. Beterschap!

8. Ik heb 'm 2 jaar geleden bij Leenbakker gekocht, de echte van Little Tikes zijn behoorlijk duur. Maar misschien vind je op marktplaats wel iets...

9. Ga snel dat topic even lezen, maar fijn om alvast te weten dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden.

Wat ontzettend jammer dat Kyano het vandaag niet naar zijn zin had op het kdv. Zo ga jij ook niet echt lekker werken...

10. Hihihi... zie dat je zelf ook al op het idee was gekomen om op marktplaats te kijken... :)

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, beterschap voor Aimar maar fijn dat alle onderzoeken goed waren al tot nu toe! :D

@Wupje, ga zo effe andere forum lezen.

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Even spammen:

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn schatje!

14. @Queen: Je buurvrouw boft met zo'n enthousiaste kraamhulp naast de deur :). Ben alleen absoluut niet kapot van de naam Sharon...

@Missy: Hier ook een chronisch verkouden kindje hoor. Ach... het hoort erbij zullen we maar zeggen. Maar ik word ook weleens moe van het snot wegvegen. Vooral als dat snot op de bank of in míjn kleren zit... ;)
    Van het nieuws van Jan Smit kijk ik niet op, boeit me eerlijk gezegd ook helemaal niet :D.

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mama is jarig, hieperdepiep!

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    lola, ne eik ook niet maar als ik die 2de naam hoorde vind ik goed dat dit haar eerste naam is geworden ;)
    2de naamis nu Aïda (als jongen had geweest heete het Kian (wel hele mooie naam)

missy leuke foto's mooie zoon

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Opa chipies voeren..

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Missy: leuke foto!

@Queen: van harte met je nieuwe buurmeisje!

@Wupje: he bah, dat is niet leuk hè, als Kyano heeft niet zo naar zijn zin heeft. Ik hoop dat hij snel helemaal gewend is daar.

@Ingeltje: hup hup, ga eens bevallen jij!

@all: zwaai zwaai

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Kijk daar, aapies!

20. @Missy: Volgens mij wordt het eens tijd voor een nieuwe banner, Mike lijkt helemaal niet meer op het kindje in jouw banner ;). Wat een stoere knul zeg, op die foto's...
    Wat dat betreft kunnen mijn banners lang mee, bij Emma wil 'het' nog steeds niet zo vlotten... :(

Deel Deze Pagina