Mijn wandelende houtkacheltje ligt nu met 40.1 en een zetpil te slapen. Ik hoop dat hij lekker lang slaapt, is toch het beste medicijn. Wonder boven wonder is hij best vrolijk En ik heb net de PC uitgezet (meestal staat 'ie op de achtergrond aan zodat ik tussendoor kan spieken) en ik heb gemerkt dat er dan veel meer uit mijn handen komt. Als 'ie aanstaat moet ik gewoon elke 5 minuten kijken...hoe bedoel je verslaafd??? Ik heb mezelf dus een schop onder mijn kont gegeven en heb 1 volle wasmand al in de kast gelegd, een 2e netjes gevouwen, prullenbakken geleegd, benedenverdieping gestofzuigd en het toilet schoongemaakt. Zo ga ik even de vloer dweilen en de vaatwasser nog uitruimen en dan vind ik het wel weer welletjes. Ik ga vanavond een nieuw receptje proberen. Wel een makkelijke: pasta met een philadelphia-sausje met paprika, courgette en tonijn...ben erg benieuwd. @ Sannemart: Sjee wat heeft Teun toch altijd een last bij het doorkomen van tanden en kiezen Gelukkig had hij wat afleiding dit weekend. Leuk is Austerlitz hè? Mooie deuren! @ Anno: oja vakantiegeld komt deze maand. Helemaal vergeten! You made my day, ga ik vanavond even mijn saldo checken Enne...niet zo zeuren! Hups de regen in en naar de winkel @ Missy: sjeetje wat ben jij aan het shoppen voor Mike! Kijk maar uit, straks moet je ook nog een kledingkast erbij gaan kopen Welk shirtje heb je uiteindelijk gekocht dan? En waarmee heeft A. dat geld gewonnen? Heb ik ff gemist denk ik
en jahoor, toen ik aan dweilen was, trapt ik per ongeluk tegen een verdwaald speelgoedautootje aan, dus een klap! En Aimar meteen wakker...IK WIL EEN KIND DAT OVERAL DOORHEEN SLAAPT!!!!!!!!
parr, wat deed jij er toen aan om te voorkomen dat kate zo deed? en hielp dit? (vind mooi om te horen hoe andere dit deden en misshcien kan ik dat ook aan andere meegeven ) kaatje klopt, je hoort hem in frankrijk dus wel (moeder van kindje is frans) vandaar die naam ook. Hie rin nederland hoor je hem idd niet veel meer. sannemart, leuke foto's teun is een mooi manneke met krulletjes!
nou we zijn er weer flink geshopt julia heeft eindelijk sandalen, lekker stevige, niet zo heel mooi maar is vooral voor op het kdv kaartjes voor de efteling gehaald bij ah en een serviesje voor julia bij de hema dus julia is voorlopig wel even zoet haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zo mijn dag zit er weer bijna op Dadelijk eerst Kyano ophalen en dan gaan we naar de verjaardag van smoeder. Heb er eigenlijk weinig zin in maar goed we kunnen moeilijk wegblijven Steen waarheen gaan jullie op vakantie? Eva oh toch erg sneu voor Aimar . Hopelijk knapt ie snel op Hi hi ik merk het zelf ook dat als ik op mijn werk ben, spiek ik veel vaker terwijl ik eigenlijk gewoon moet werken. Thuis kom ik meestal pas online als Kyano in bed ligt. Wat is een Philadelphia sausje ? Wij hebben gisteren toevallig nog pasta met tonijn en diverse groenten gegeten maar dan wel met een Bertoli saus Anno uiteindelijk niet zo heel nat geworden?
hihihi Er stond gisteren trouwens een geweldig topic over Diego en Dora in de lounge. Ze zouden komen op een kermis in een dorp. Dus je verwacht dan van die poppen.. nee hoor 2 mensen in een achterlijk pakje..er staat een foto bij, ik heb in mijn broek gepiest van het lachen, wat een ongelooflijke kneuzen!! En die arme kindjes die herkenden die gasten niet eens... http://www.zwangerschapspagina.nl/7385825-post1.html Je móet echt even naar die foto kijken
Wij hebben na Aimar's korte slaapje samen geverfd. We hebben een kaart gemaakt voor een juffie van het KDV. Zij is vorige week bevallen van een zoon van ruim 9 pond We hebben ook nog samen de was opgeruimd. Toen ik de kast opendeed zag Aimar zijn auto-shirt...Nou wat een vreugde! Hij werd helemaal hyper! Gelukkig luisterde hij wel naar mama en trok 'm niet uit de stapel. Nu aan het koken en Aimar leest boekjes op de bank. Nog steeds koorts...ik gok rond de 38/39....
@ Wupje: Philadelphia saus is gewoon verwarmde philadelphia Heb 2 recepten die op hun site stonden een beetje gemixed. Ik zal je laten weten of het gesmaakt heeft *edit* en 150ml melk
9 pond!?!!!? *stopt vingers in oren en roept in ontkenning: "ne-ne-ne-ne-ne"* *beseft dat het niet helpt als het geschreven wordt en doet nu handen voor ogen en roept wederom in ontkenning: "ne-ne-ne-ne-ne"* Nou, vk schatte trouwens vandaag gewoon 7,5 / 8 pond, dus heb niks te klagen
Dat is inderdaad een tamelijk zielige vertoning. Heb ik het destijds als Mickey Mouse toch beter gedaan...