ah ok Nou wat mijn kraamzorg zei, met gebruik van pink Kate los laten en opnieuw aanleggen. Dus elke keer dat zij mij verkeerd vasthad of ging overstrekken met tepel, losmaken en opnieuw aanleggen.
HELP me dan!! Hey even iets raars; Eva zet net een hele leuke foto van Aimar op kaatjes forum en ik reageer er op en opeens is de foto weg Heb jij hem weer weggehaald Eva?
Zie dat NL 2-0 voorloopt met Mexico. Paul kijkt bijna nooit voetbal, maar met de WK zet hij het wel op. Dus kijkt hij tussendoor zijn WoW game
Tuurlijk! Anders kan ik zondag niet mee!! En pisumpje gaat netjes de 41 halen straks.. Bekijk bijlage 74421
oooh ik lig in een deuk hier, LEES http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/207890-dom-kun-wezen.html
misschien moet je ook dat grappige topic lezen Inge, ik krijg bijna harde buiken van het lachen. wie weet krijg jij er weeen van
Haha ik heb al wat stukjes gelezen Ik ga op bed dames. Nog even lekker Pacific kijken boven. Slaap lekker snoepies!
Ik kom morgen weer bijlezen en bijpraten, maar wilde nu alleen even heel aso een foto spammen.... Kon het niet laten. En dus tot morgen...
Ik heb mijn domme acties ook maar aan het topic wat Pisum noemde toegevoegd! Ik ga zo ook slapen.....Na vannacht nog maar 2 dagen tot E. thuis komt!