September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste, veel plezier morgen !

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    truste en veel plezier

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook off.

tot morgen ! En dan niet op mijn lappie :(

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lieverd heel veel succes morgen!!

5. Jawel, maar mijn klein hongerlijdertje krijgt nog steeds om 20.00 uur wat melk. Zo'n 100 cc, anders trekt ze de nacht niet... ;)

Dus Jasmijn ligt 's avonds eerder in bed dan Emma.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik kom ook even welterusten zeggen.

Funny wat heerlijk dat jullie een weekendje weggaan!

De rest heb ik wel gelezen maar ben te moe om te reageren :)

Slaap lekker en tot morgen!

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Op mijn hyve wat foto's van Raven op 'school'.

8. Helemaal mee eens!!!

9. Op welke basisschool heb jij gezeten in Weert?

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey meiden!

Geinig, gesprekken over BSO enzo.
    Wij hebben bij de school waar ik werk echt een geweldige BSO. Dit is hem: Welkom bij De BSO Groningen, de kinderopvang die net even anders is. Die is laatst ook uitgeroepen tot beste BSO van Nederland. Wauw!
    Ik vind het jammer dat Isis daar niet heen zal gaan.
    Zij hebben ook Voorschoolse opvang en regelen ook de Tussenschoolse Opvang (de overblijf dus).
    Bij ons op school is er volgens mij geen kind die baalt als het naar de BSO gaat.
    Vermoedelijk zal Isis ook gebruik moeten maken van Voorschoolse opvang, al is er als T homas ook naar school gaat misschien ook wel iets te regelen met de buren. Op maandag, donderdag en vrijdag zijn we sowieso thuis.
    Maar tegen die tijd heb ik misschien ook wel ander werk met andere tijden (aangezien ik uiteindelijk wel op een middelbare school wil komen te werken). En dan kan ik haar misschien ook wel brengen op ochtenden, als ik het eerste uur vrij ben.

In elk geval vind ik het niet zielig als kinderen naar de BSO gaan. Ik vind het wel zielig als kinderen vijf dagen per week van half acht tot zes uur op de BSO zitten, al is ie nog zo leuk als die bij mijn school.

Groetjes
    Azeb

11. @Kaatje: Heel veel succes morgen!

BSO: Jasmijn is dus zo'n 'zielig' kindje dat over iets meer dan een half jaar hiervan gebruik gaat maken, zowel van de voorschoolse als de naschoolse opvang. Dat zit in hetzelfde gebouw als de basisschool (100 meter bij ons vandaan). Alleen is die locatie nu al te klein (gebouw staat er 'al' 1,5 jaar ;)), dus moet ze eerste een poosje naar een andere locatie. Ook wel in de buurt, maar ze wordt dan wel met een busje gebracht en later op de dag weer gehaald. Ik hoop dus dat ze snel op de BSO op haar eigen schoool terecht kan.

Maar ik verwacht eigenlijk geen problemen, ze is gewend om vanaf 7.30 uur naar de opvang te gaan...

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Bij ons zijn ook thema-BSO's waar je kind dan 1x per week heen gebracht wordt.
    Een natuur BSO bij het park waar ze vanalles buiten ontdekken
    Een sport BSO
    Een geschiedenis BSO in het Archeon!
    Een kunst BSO in het parktheater waar ze schilderen enzo

Echt heel leuk!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik zal ff op hyves kijken, een opkikker gebruiken..

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nog 1 verhaaltje voor ik naar bed ga...

Raven loopt de hele dag 'sorry kindje' te zeggen. Of als ze ergens tegenaan loopt zegt ze 'oeps, sorry'. Echt te grappig. Denk doordat ik dat altijd in de supermarkt zeg als ik ergens tegenaan duw of onhandig sta met mijn kar ofzo.
    Of ze heeft bij de oppas geleerd dat toen ze een kindje pijn deed ofzo ze sorry moest zeggen? :D

Trusten meiden. Voor iedereen die dat nodig heeft een dikke knuffel
    (((HUGS)))

15. @Yule: Beleefde dochter heb jij...:)

Nog even over de BSO: Weet je waar ik wél moeite mee heb? Ik werk op woensdag en dus zal Jasmijn op woensdagmiddag naar de BSO gaan. Maar hoe gaat dat dan straks als ze bij een vriendinnetje wil spelen 's middags? Moet zo'n moeder dan eerst mij bellen zodat ik de BSO kan afbellen :(?

Ik heb beide kids vorig jaar - toen ik wist dat het mijn nieuwe werkgever niet uitmaakt op welke dagen ik werk - op de wachtlijst laten zetten voor de dinsdag, zodat ik op woensdag thuis kan zijn. Maar die wachtlijst bedraagt nu zo'n twee jaar, dus zal Jasmijn voorlopig dus op woensdag naar de BSO moeten :(.

Tegen de tijd dat Emma ook naar de basisschool gaat, wil ik mijn 24 uren over vier dagen gaan verdelen, zodat ik voornamelijk werk als de kids op school zitten. Om dat vanaf januari 2011 (dan gaat Jasmijn naar de basisschool) al te doen heeft geen zin. Dat zou namelijk betekenen dat zij weliswaar minder uren naar de BSO hoeft, maar dat Emma daarentegen 4 dagen naar het kdv moet. Wel wat kortere dagen weliswaar, maar toch wel 4 dagen van huis. Bovendien betaal je de volledige dag, ook breng je je kind later en haal je het eerder op. Dus is het kostentechnisch ook niet echt handig...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben er toch nog. Laptop is nog dingen naar de pc aan het overzetten dus moet ff wachten.
    Zit nu tienermoeders te kijken. Meissie van 17 die zwanger is van een tweeling en één kindje heeft de darmen buiten zijn buikje. Die gaat het zwaar krijgen !

Bedankt voor alle succes wensen :)

Yule, zag de foto's op je hyves. Leuk ! Alphen heeft idd veel bso's

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Kort nachtje. Lag er om 00.45 in en Levi was om 07.15 weer wakker

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goeiemorgen!

Hier lekker geslapen en nu helaas werken met dit heerlijke weer :(
    Zo jammer dat het vrijdag minder goed weer wordt. Maar ja weinig aan te doen.

Lola ik kan me voorstellen dat het lastig is om op woensdag te werken als Jasmijn al naar de basisschool gaat. Idd hoe ga je dat doen als Jasmijn bij een vriendinnetje wil spelen, allemaal zaken waar je tegenaan loopt. Dennis en ik werken ook allebei op woensdag maar in principe is Kyano op woensdag bij smoeder dus dat is dan wel te regelen. Ik heb er ook nog geen idee van hoe ik mijn dagen indeel op het moment dat Kyano naar school gaat. Ik wil het dan ook wel graag iets anders aanpakken. Maar ik heb nog even om daar over na te denken ;)

Yule jee wat een hoop thema's zeg! Wel gaaf 8)
    Nette dochter heb jij :) Wel lief zoals ze dat zegt!

Azeb waarom komt Isis niet op jouw school? Is dat omdat de afstand te ver weg is of omdat jij daar werkt?

Kaatje veel succes straks!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Goedemorgen! Aimar was later wakker dan ik, pas om 7:55! 8) Heb hem boekjes in bed gegeven en ben zelf gaan douchen! Heerlijk! Nu afsluiten hier en richting Utrecht naar Missy en Mike!

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Veel plezier bij Missy en Mike!!! Geniet van het prachtige weer!

Deel Deze Pagina