September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij hebt lef ! Witte kleding voor een dreumes. Ik begin er niet meer aan :D

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen,

Hier een niet zo fris en fruitige mama. Isabel sliep tot 6.15 uur, op zich lekker... maar niet als Sara dan ook automatisch wakker wordt. Die was dus ook klaar voor de dag... pfff... had eigenlijk na de fles nog ff willen gaan liggen. Maar ze is vandaag naar KDV dus ik kan rustig aan doen. Alleen straks naar de VK voor nacontrole en een boodschapje doen.

@Ingeltje: vervelend dat je geen lekkere nacht hebt gehad. Hopelijk kun je snel goed naar de WC en poep je meteen "thijmen" eruit...

@Kaatje: o jeetje, jullie ook al zo'n vroege vogel.

@Steen: lekker een vakantie in het vooruitzicht. Gaan jullie nog ergens naartoe?

@Missy: Lekker hoor, dat kopen. Ik kook voor Sara ook gewoon wit hoor. Staat haar zo schattig omdat ze al zo lekker bruin is. Moet wel zeggen dat ik haar wel een slabbertje om doe bij drinken en eten, anders wordt het meteen een vieze boel.

@Pisum: hoeveel nachtjes slapen nog voordat de auto komt?

@Eva: wat fijn dat E weer snel thuis komt. Ik zou echt niet zo lang zonder S kunnen.

@Yule: hoe voelde je je de dag na het rennen? Ergens last van gehad?

Isabel slaapt, dus ik ga maar eens een kopje thee zetten en een beetje wakker worden.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @jannes/kaatje, heb ook een witte spijkerbroek en meerdere witte shirts voor Mike. Inderdaad oppassen met eten en drinken en tja vies word alles toch wel. Gewoon schep Vanish wit erbij haha.. Mike is ook de hele week al vroeg wakker!

4. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    goeiemorgen meiden!

Jannes: wat een mooie foto van Isabel!

Ingeltje: Isis is met volle maan bevallen en het was een drukke nacht/dag in het ziekenhuis en de vkpraktijk. Al is ze wel de enige van ons clubje, althans bij die volle maan van 15 sept. Komt goed meisje, het duurt echt niet lang meer, dat weet ik zeker.

Eva, wat fijn dat E weer bijna terug komt.

Hier alles prima. Isis en ik zijn om acht uur opgestaan. Ze heeft een cracker, een minikrentenbol en een appel gegeten. Nouja, met die appel is ze nu nog bezig. Duurt altijd eeuwig maar ze vindt het heerlijk, zo uit het vuistje.
    Ze heeft vanmorgen en gister al even op het potje gezeten maar er komt nog niks en dat vindt ze frustrerend. Ze staat steeds op om te kijken. Ik denk dat ze het op de creche gezien heeft. Gister was ze zelfs echt verdrietig, zo zielig!
    Ach, komt vanzelf.

Wij gaan zo maar even op de fiets naar het dorp voor het groentepakket. Ben benieuwd wat er deze week weer in zit ;).

Fijne dag verder meiden!

Liefs
    Rikste

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen! Ikke blij want vanochtend op de weegschaal zag ik een 3 achter de 7 ipv een 4 of 5 8)
    Ook heb ik mssn vanaaf een nieuwe pc! Mediamarkt heet een goede aanbieding incl monitor muis en toetsenbord. P gaat kijken in zijn pauze of de videokaart wel deugt voor mij (hoera WoW here I come!) en of de pc wel geupgraded kan worden later. Spannend!!

@ingeltje pupke en kaatje knuffs :( hopelijk vanavond een betere nacht!

@eva super dat zijn temp gezakt is!

@jannes ook een knuffs

en dan wist ik het niet meer :( :p

6. Ik had gisteren ook al eens een poging gewaagd, maar je hapte niet toe. Maar ik vind dat jouw knulletje maar snel moet komen!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen dames!

Gisteravond een gezellige verjaardag bij mijn smoeder gehad. Natuurlijk weer te laat thuis dus kon vanochtend moeilijk uit bed komen :) Gelukkig net op tijd om de trein te halen.
    Zo meteen om 10 uur overleg.

Lola wow jouw hubbie 11 pond!!!

Eva hè jammer dat je Philadelphia sausje niet zo lekker was.

Hummelke waar heb jij die Teva slippertjes gescoord voor Ilse?

Parr jee een nieuwe camera!

Jannes mooie foto!

Pupke wat fijn om te horen dat het wat beter gaat met je zus en je ouders!
    Oei jammer dat je niet zo lang hebt kunnen slapen :(

Kaatje jeetje kwart voor zes is wel heel vroeg! Gym ze!

Ingeltje ik vind eigenlijk ook dat je zondag nog even je prachtige buik mag showen en je nog even tegoed doen aan al het lekkers en dan gewoon zondagavond beginnen met bevallen ;)!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ingeltje ik ben met Wupje mee eens 8)

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Haha, nee dan heb ik hem niet goed gehapt... ik zal beter opletten ;)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ergens ook wel.. maar op dit moment wil ik eigenlijk toch maar zo snel mogelijk :) beetje baaldag vandaag...
    Maar goed. De uitvinding van de 20e eeuw helpt me de dag door. Voelt helemaal niet fijn om steeds de kijkbuis aan te zetten, probeer tussendoor wel beetje met Julian te doen, maar buik doet teveel pijn, rug ook pijnlijk vandaag. Dus heel af en toe even spelen, maar de tv toch maar weer aan gedaan :(
    Strakjes even lekker fruitje eten en wat drinken en een mooie kleurplaat maken.
    Dan alweer bijna tijd voor de boterhammetjes en dan naar bed, het hoogtepunt van de dag hahaah!

solly 't is weer klaagdag vandaag ;)

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nou Ingeltje, ik snap je volkomen hoor. Ik heb dat ook weleens en ik ben niet eens hoogzwanger ;) Vandaag ook een beetje een baaldag, geen zin in nog een dag binnen zitten met een ziek kind en vinden dat ik iets nuttigs moet gaan doen :( Als de koorts wegblijft bij Aimar ga ik denk ik vanmiddag een lekker stuk wandelen hier in het bos. Even eruit!

Ben trouwens erg blij dat ik een werkende mama ben.....zou echt niks voor mij zijn om heel de week met mijn kind(jes) thuis te zijn.... :)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik riep altijd vroeger dat ik hele dag mama wilde zijn en thuisblijven! Maar ik vind het werken nu ook hartstikke fijn. Voor mij is 3 dagen werken wel max hoor, meer zou ik liever niet willen, tenzij het financieel niet anders kan.
    Hoop dat ik na het bevallen ook gauw weer opknap, lekker weer wandelen, buiten spelen, de stad in en op visite bij vriendinnen (wonen allemaal op minimaal half uur, maar de meeste op een uur rijden... dus ook die weinig gezien de laatste tijd).

Inmiddels zijn nu 2 vriendinnen ook mama, 2 weekjes geleden is een bevriend stel van ons bevallen van Thijn (leuke naam ;) ). Ergens rond oktober weer een kindje, dan hebben we ook eindelijk in onze kring allemaal vrienden met kindjes, superleuk!

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij dus helemaal niet :( Of ze hebben al oudere kinderen of nog geen kinderen....Best jammer....Vandaar dat ik dubbel blij ben met ons cluppie hier!

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij hebben wel een paar bevriende stellen met kids, maar niet echt waar we dagelijks ofzo mee omgaan.
    Wel jammer, want had graag meer dingen met hun allemaal ondernomen samen met onze kids.
    Misschien komt dat ooit nog hoor als Mike wat ouder is en echt wat meer heeft aan zwembaden, speeltuinen en dierentuinen enzo!

15. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Welcom to the club :D ;)

Nou helaas 'komt' hij niet, maar moet ik hem op gaan halen :$ aanstaande maandag. Hij is zaterdag op zich wel klaar (ze zouden grote beurt doen en APK en poetsen enzo) maar dan hadden we al plannen. En aangezien ik makkelijk vrij kan krijgen van mijn werk en A niet, riep ik heel stoer: dan haal ik hem maandag toch! 8)

Alleen vind ik autorijden dus nog steeds eng, en staat hij helemaal in Ommen... ik probeer mezelf maar voor te houden dat dit het beste is, juist de perfecte gelegenheid om aan de auto te wennen. En dat ik mijn angst niet uit de weg moet gaan.

16. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik heb twee vriendinnen met kids in de buurt. De mama van T homas natuurlijk naast de deur en een vriendin in Groningen met een dochter van feb 08. De een wat jonger dus (Isis en T homas schelen 10 maanden) en de ander wat ouder. Met die vriendin uit Groningen ga ik binnenkort dankzij Queen naar de sprookjeshof. Zin in!
    T homas is niet zo snel met fysieke dingen, die zit vooral nog (rolt/kruipt nog helemaal niet) , dus met zijn mama geen speeldingen maar meer wandelen (met draagdoeken ;)) of winkelen ofzo.
    Maar wel erg fijn!

Overigens gaat Isis vaak wel mee naar dingen overdag, ook als er geen andere kinderen zijn. Maar meestal is T homas er ook wel bij, met familiedingen sowieso maar zij zitten ook in dezelfde vriendenclub.

Groetjes
    Azeb

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Dat denk ik nou ook best vaak.

18. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kom weer alleen even zwaaien :)
    Twee dagen gewerkt en nu een dagje vrij. Vanmorgen al bezoek gehad van vriendin en Maila en Jill ligt er nu in. Huishouden roept! :x

Knuf voor iedereen!

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wilde ik gaan wandelen, komt er net in het komende uur een bui aan volgens de buienradar ;)

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Wij hebben gelukkig veel vrienden met kids. Ook allemaal in dezelfde leeftijd. Heb 2 vriendinnen zonder kids, maar eentje zit momenteel in de MMM, dus ik hoop dat zij ook snel een kindje krijgt. Ze komt 3 straten verderop wonen, dus dat zou wel gezellig zijn.

@Pisum: hmmm wordt dus nog een spannende eerste rit.

Deel Deze Pagina