Ferry zou met Levi gaan douchen ( hard nodig ) maar meneer maakt nog niet echt aanstalten en zie Levi alleen maar hyperder worden ( door vermoeidheid ).Niet mijn pakkie aan vanavond
Oh Kaatje wat knap dat je dat zo los kan laten. Ik zou dat dus niet kunnen, zou gaan mopperen en het zelf gaan doen
Geen last van wel een opmerking gemaakt. hij zou nog één nummer luisteren en dan gaan. Ruik inmiddels een verse stomende luier dus dat is zijn verdiende loon haha
Vergeet ik helemaal te vertellen. Hebben vandaag zo'n dakkoffer voor de auto gekocht. Geeft weer een hoop extra bergruimte voor de vakantie. Universele dakkoffer
hoi hoi! Hier een lekker vrij dagje gehad. Vanmiddag met Femke naar de bieb geweest, dat vindt ze altijd zo leuk. Ze kwam zelf met een boekje van Dribbel in de sneeuw aanlopen, hihi. En die moest mee! Vanavond met Femke bij een vriendin en haar dochtertje gegeten, was gezellig. W. is werken nu, dus ik heb een heerlijk avondje op de bank. Morgen een lange dag naar Utrecht, naar een symposium. Oh ja en ik heb een blaasontsteking....moest mijn urine nog laten controleren na die nierstenen laatst, en nu heb ik dus een blaasontsteking, heb niet echt klachten, maar toch antibiotica gekregen. @Ingeltje, knuff meis, ik ben je geklaag ook nog niet zat hoor, ik kan het me wel voorstellen. Ik hoop dat het snel voorbij is. @Queen, leuke foto van Kyani! @Eva, knuff voor Aimar, succes morgen bij de huisarts. @Jannes, ach arme Sara. Ik herken het (nog) niet bij Femke. Fijne avond, tot later!
Jannes, mooie foto en prachtige banner! Eva, nog even en dan is E. weer lekker thuis, je zult idd wel aan het aftellen zijn! Steen, heerlijk Lanzarote, goed vooruitzicht dus! Parr, goed zo afgevallen. Wupje, de sandalen heb ik gekocht bij de bever zwerfsport hier in maastricht, weet niet of ze dat ook bij jou in de buurt hebben? Vrienden: hier nog niet veel stellen, begint nu een beetje te komen. Knuffel: heeft Ilse pas sinds kort in bed, maar ze legt hem er altijd keurig in! Pisum, spannend maandag, komt vast goed. Nu even posten en van laptop wisselen, ga zo verder.
Ingeltje, lekker klagen hier hoor, die laatste loodjes vallen ook niet mee. Dikke knuffel! Missy, beterschap, hoop dat je niet echt ziek wordt. Mooie banner! Steen, bah nu weer blaasontsteking, ik hoop dat je er snel vanaf bent. Zo ben weer bij. Vandaag weer een lekker productief dagje op het werk gehad. Morgen heb ik lekker vrij en ga ik 's ochtends shoppen met een vriendin.
Heerlijk Hummelke, dagje shoppen. Joh ik zie dat je ook al weer 22 weken zwanger bent, wat vliegt de tijd!
Ja het is inderdaad stil hier.. Wel lekker hoor, mis je niet zoveel als je niet bij kan lezen. Lolaaaa, waar ben je? Kan mijn banner iets groter? Willen een werkbank voor Mike gaan kopen als het belastinggeld er is en we de dingen hebben afbetaald die nog open stonden. Mijn buuf heeft er 1 en hij speelt er echt ALTIJD mee zo leuk om te zien. Vakantiegeld is trouwens al gestort bij mij, wel lekker want daarmee kan ik precies de maand doorkomen waarbij ik geen salaris ontvang omdat ik word overgenomen.
@ Missy: oh idd dat is wel een lekkere timing! Zo is Aimar helemaal gek op het keyboard van zijn buurjongetje! Zit er over te denken om die eens te gaan halen. Volgens mij heeft Kate van Parr 'm ook!
Ja denk dat Mike die ook wel errug leuk vind. Maarja hij vind alles leuk zolang het van een ander is.. Thuis is het voor een blauwe maandag. Net lekker bakje met schepijs op (is goed voor de keel whahah).
Ingeltje, je weet dat er geen oplader meer bij zit? Die kan ik nergens meer vinden namelijk.... En het is echt een oudje hoor... Ziet er ook niet meer heel mooi uit. Maar ik stuur hem je wel op, ik doe er toch niks meer mee! Ik heb vanmiddag genoten van de topics in de lounge over domme dingen die je nooit wist (topic gestart door DC ) en blunders. Heerlijk, hardop zitten lachen En net toen ik mijn eigen blunders wilde gaan posten werd Isis wakker. Dus dat moet ik zo nog even doen. Ondertussen kijk ik naar 'de waarheid over eten' op ned 3 (begint nu). Heb ik vorige week ook gezien en vond ik super interessant! Groetjes Azeb
zo vanavond reageer ik vanaf mijn foon. Hubbie is werken en de oplader van mijn laptop is kapot. Nu kan ik die van hem niet gebruiken dus dan maar zo. Ik ga zo lekker douchen en daarna komt een vrouw bij de dokter kijken. Als ik voor iemand een kopietje moet meenemen dan hoor ik 't wel!
@Kaatje niet? Heb namelijk het idee dat hij net kleiner was.. Nu komt hij heel stuk onder de tekst vandaan.
Pffff Jill wordt net huilend wakker, gaat A kijken, heeft ze echt haar hele bed ondergespuugd Inclusief Nijne (haar doekje). Zo zielig. Ze riep steeds Nijne, Nijne! Ze vond het zo erg. Nu zit ze even beneden op schoot, wat water drinken, bijkomen en wachten tot Nijne uit de droger komt Verder is ze supervrolijk gelukkig, had wel een diarreeluier voor ze ging slapen en weinig gegeten vanavond. Hopelijk is het een eenmalig iets.