Ik ga afsluiten en zo lekker mijn bedje in! Net ibu genomen dus hoop dat ik beetje kan slapen met mijn loopneus, zere keel, loopoog en hoesten. Fijne avond en slaap lekker!
Aaaah arme Jill.. Zo zielig dan he.. Hoop dat het inderdaad iets eenmaligs was en ze zo weer lekker slaapt.
@ Freesia: ah gossie, nijne onder de kots en Jill van slag Geef haar maar een dikke knuffel. Ik neem me bij deze voor om nooit meer te gaan kijken bij Aimar als hij slaapt. Hij wordt er gewoon wakker van Ik legde mijn hand op zijn koppie om zijn temp te voelen en hij merkte het meteen. Gelukkig sliep hij al vrij snel weer verder maar toch....
Eva, Levi wordt ook wakker als ik zijn voorhoofd voel hoor natuurlijke reactie denk. Gelukkig zijn ze zo weer weg Wij gaan nog ff dvd-tje (serie) kijken op bed
Hier helaas een tweede en derde keer gespuugd. Ze houdt geen slaapzak en pyjama meer over zo Nu over mama heen en de vloer. Nee nee nee riep ze en hoppa. Verder is de vrolijkheid zelve, gekkie. Trusten ladies!
Oh nee.....die arme Jill! Nouja nu is het eruit, dus zal ze zich vast stukken beter voelen. Ik hoop dat jullie zo lekker kunnen gaan slapen. Ik ga ook slapen. Morgen naar de HA met Aimar en werken van 13:00 tot 17:30. Toedeloe en slaap lekker allemaal!
Ahhh, arme Jill... Beterschap voor haar! Wel bijgelezen, maar geen puf meer om te reageren. Net kwamen onverwachts mijn beste vriendinnetje en haar partner op bezoek om te vertellen dat ze zwanger zijn! Helemaal super, eindelijk weer eens wat goed nieuws...
Goedenavond ladies eerst een ego stukje Vanochtend in Zwolle goed gegaan. Daarna schappies en langs de gehoorapp.winkel. Gelukkig alleen stof in/bij de micrafoo, zo gepiept! Toen een uurtje gedut en daarna naar de HA. Bultje is wss een kliertje die door MA fo schimmelinfectie geirriteerd is. Last van mijn schaambot kan ook door de MA (=hormonen) komen.. vind het wel een beetje laat voor maar goed.. Mocht de bultje groter worden of wat dan ook dan meteen terug komen. Heb ook een zalf gekregen voor het schimmelinfectie, hallaluja! Daarna met P naar D'ter naar Media Markt om mijn nieuwe pc te kopen! Videokaart is geen goede maar voorlopig wel goed genoeg. Alleen nu is het telkens bij opstarten het vraag of hij gelijk doorzet of blijft hangen bij de HP scherm GRRRRRRRRRRRRRR Morgen na werk gaat P met de kast naar MM en gaan ze samen naar kijken. Kan dus nog niks met mijn pc omdat ik geen info erop wil zetten als het geruild moet worden
werken vind ik ook fin maar liever nog minder dan 24uur. LIefst thuisblijf mama totdat ze allemaal hele dagen school draaien 8) verlatingsfase dat idee krijg ik ook!!!! bijna elk kind hier heeft er last van @kaatje ah nu wel weer.. internet was uitgevalen :/ je zit nu in de bovenste rij met Levi!!! 8) @ingeltje knuffs! @steen oei en nu ook blaasonsteking knuffs! @hummelke shopse morgen! @freesia knuffs voor Jill @eva hoe is het nu met Aimar? ik haal tegenwoordig Kate ook uit bed om een knuffel te geven sinds Sterre* zij wordt wel wakker (slaperig nog) en geeft mij ook een kus en daarna slaapt zij meteen weer in 8) @pupke feli voor dinnie!