September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja.. en dan houd ik een zeehond-figuur over :D

Bekijk bijlage 74719

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    SanneMart, harde buiken is vaak wel een teken dat je het rustiger aan moet doen he. Dus wel een beetje aan jezelf denken.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Schijnt wel met een 2e of volgende erger te zijn die harde buiken..

4. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Ja dat weet ik maar ik doe dan ook best rustig aan. Dan ben ik bijvoorbeeld net 15 min de ramen aan het lappen en dan heb ik het al. Maar goed, ik hou er rekening mee hoor. Gewoon telkens een kort klusje en niet meer alles achter elkaar.

5. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    nou, harstikke lief toch!

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hello,

heb rustig ff bijgelezen.
    Paar megadrukke werkdagen achter de rug, was gisteren helemaal gevloerd. Maar wel fijn dat ik nu dingen af krijg door 1 dag extra te werken.
    Vakantiegeld was binnen (joechei!) was echt superveel, ook omdat er nog 2 maanden diensten bij zat!

@jannes: ik had wel spierpijn maar dat duurde niet erg lang (2 dagen).

@sannemart: doe je wel rustig aan meis?

@eva: wat sneu dat Aimar als zolang koorts heeft.

@missy: beterschap meis met je keel en zo.

Vanmorgen naar de garage geweest want de auto rammelt al een tijdje. Zijn de 2 stabilisatorstangen blijkbaar, daar zit speling in en moet vervangen worden. Ik krijg een offerte via de post en dan moeten we het maar laten doen.

Raven maakt ineens enorme sprongen in haar ontwikkeling (mocht ook wel na 4 weken terugval en frustratie). Ze zegt nu bijna alles in 3-4 woordzinnetjes: mama boek pakken, Raven ook stukje brood, poes binnen laten, etc.
    En ze gaat weer verder met springen (heeft ze zeker een maand niet gedaan) en rennen.
    Ze luistert gelukkig ook iets beter. Ik zeg iets. ;)

Verder niet zoveel te melden.

J. heeft vandaag zijn eerste avonddienst alleen, hij was best zenuwachtig maar het komt vast goed.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend voor hem. Is het werk wat hij er van verwacht had ?
    Leuk he als ze opeens weer zoveel doen.

Levi zit hier volgens mij ook in een sprong, maar helaas gaat dat samen met minder goed luisteren en poepie chagerijnig zijn.
    Wel hele praatjes. Ferry is met de buurman weg, dus had vanochtend zo'n gesprekje met Levi.

Levi : Papa nou ?
    Ik : papa is bij Arie
    Levi: Papa Arie doen ?
    Ik: papa en Arie gaan met de auto weg
    Levi: Jij ook mee auto rijden :D

( Levi noemt zichzelf jij )

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Sannemart: bij mij was het juist andersom. Bij Sara veel harde buiken en bij Isabel geen. Terwijl we zelfs een hele heftige verbouwing / verhuizing hadden.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    een ruime cm dik ongeveer.
    En dan blokjes ervan snijden van ong. 1,5 cm bij 1,5 cm.

10. heb wel bijgelezen maar voor iedereen een knuff

mijn auto was nu aan de beurt om kapot te gaan dus ben een beetje chagi
    julia wilde net haar korstjes niet opeten maar moest en zou kaas, wat dus niet gebeurde.
    dus ben even moe

vanmorgen al wel lekker gefietst, ja gelukkig deze keer mooi weer zonder auto.
    heb al gepoetst en opgeruimd en de was gedaan.
    moet eigenlijk nog boodschappen doen maar gaat een beetje moeilijk zonder auto.
    morgen of vanavond dan maar.

haak hier weer in

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Zo zie je dus maar weer...
    Ik maak me voor mijn gevoel ook zeker niet drukker als toen bij Teun. Bij Teun had ik het echt behoorlijk op mijn heupen qua schoonmaken enzo, ben flink te keer gegaan.

@Yule: spannend hoor voor J. zo in zijn eentje vanavond.
    Fijn dat Raven weer over het sprongetje heen lijkt te komen. Nu Levi nog.
    Teun ook sjago en niet willen luisteren, maar dat komt door die hoektanden en misschien ook wel een sprongetje.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Net een telefoontje van de garage: gaat 250 euro kosten (beuh).
    Wat wel fijn is dat het een uurtje werk is dus dan kan ik daar gewoon heen met Raven en even wandelen en dan neem ik hem weer mee.

13. zie trouwens nog 6 berichten, nu 5 dus en dan heb ik 6000
    gaat hard haha

xxxxxxxxxxxxxxxx

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, wat knap zeg van Raven! :)
    Mike praat dan wel al een tijd met echte zinnen, maar die zie ik nog niet springen of beter luisteren.. ;)
    Er is dus nog hoop? ;)

@Kaatje, aaah wat een lief gesprek met Levi *smelt*!
    Vind ik echt knap! :D

@Yule, naast de tegenvaller (de kosten) toch nog een meevaller dan.

Heeft er hier iemand wel es diclofinac gekregen/geslikt?
    A heeft dat dus nu voor zijn peesontsteking, maar hij gaat er zo raar van doen.
    Hij mag 3 x per dag na de maaltijd innemen (vanwege zijn maag) en echt 30 min later praat hij als een kip zonder kop, geen concentratievermogen meer en ineens valt hij in slaap.
    Echt zo bizar en vind het ook wel eng, want stel nou dattie alleen is met Mike...

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo :)!

Gisteravond uiteindelijk niet meer komen spieken :) Eerst moest ik Kyano alleen verzorgen aangezien hubbie al vanaf 18.30 de deur uit was ivm school. Dus na GTST nog gauw afgewassen en een wasje opgehangen. Toen belde een vriendin en tegen de tijd dat ik ophing was het 22.30 ;) :D
    Vanochtend gezellig gehad met Kyano. Samen de badkamer gesopt, letterlijk gesopt want Kyano z'n broek was drijfnat :D, na het omkleden naar mijn ouders gegaan en ik even naar de kapper. Daar boterham gegeten en nu slaapt hij.

Missy mooie banner en beterschap!
    Hmm ik weet wel dat duclofinac een behoorlijk heftige pijnstiller is dus kan best dat A daar niet goed op reageert.

Steen hè bah blaasontsteking is niet fijn :(

Hummelke ik ken Bever zwerfsport idd wel ja, moet even kijken dan wat het dichts bij ons in de buurt is.

Freesia oei Jill gespuugd :(
    Gelukkig wel de nacht goed doorgekomen!

Pupke leuk nieuwtje van je beste vriendin!

Parr oh wat lief van Kate toen je haar naar bed bracht!

Azeb hmm klinkt lekker dat recept :p!

Yule vandaag even lekker bijkomen dus na die drukke dagen.

Ha ha Kyano begint nu trouwens pas met de 2-woorden zinnetjes. Maar hij gaat wel echt vooruit met praten. Zijn nieuwste woord van gisteren is droger. Mijn moeder had zijn tuttel gewassen en die moest dus uit de wasmachine in de droger. Nu zegt hij steeds ‘tuttel klaar (uit de wasmachine), tuttel droger’ :D

Anno ach knuff meis nu ook jouw auto stuk :(

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: dat lijkt me echt niet goed.
    Ik zie desorientatie, slaperigheid en andere psychische bijwerkingen staan maar die zijn er maar heel zelden.
    Ik vind dat hij dit met zijn arts moet overleggen en deze bijwerking zou moeten bespreken.
    Verder is 3x daags diclofenac echt veel en kun je daar ontzettende maagproblemen van krijgen als je het langer dan een week gebruikt.

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: ik had diclofenac na de bevalling tegen de ontzettende pijn aan mijn hechtingen. Ik mocht max 150mg op een dag (in combi met een paracetamol), meer is slecht voor de maag. Maar ik had geen gekke bijwerkingen. Zou ff bellen hoor, klinkt wel als een heftige bijwerking.

18. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Missy: diclofenac heb ik ook gehad toen ik een ontsteking in mijn schouder had. Ik herken niet wat A heeft. Ik zou er mee terug gaan!

Anno: volgens mij moet je nog 25 berichten, je hebt nu 5975, of ben ik nou gek?

19. haha nee ik :D

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zie auto problemen voorbij komen.

zieke kindjes dikke knuff.

verder ff geen fut om te reageren...