deel II Yule: wauw goed opgeknapt dat huis! Ziet er zeer verkoopbaar uit! Hummelke: bah balen van je auto Denk je een beetje aan jezelf? Goed voor je zelf en je lijf zorgen hoor! Knuff Eva en Missy: leuk dat jullie date weer geslaagd was! Queen: klinkt leuk hoor! Je bent vast een super kraamverzorgster, als ik kijk hoe je het met je eigen meissie hebt gedaan! Wupje: oh wat leuk dat je weer terug 'mag' in de organisatie! Laat ze maar een flink poepie ruiken!! pfff veel bij te lezen.. zie jullie zo in deel III
Zo ik ga een poging tot bijlezen doen.. voel me wat beter dankzij lieve Ingeltje! @Yule ik wou ook nog lang de ochtend bv blijven doen! hopelijk met uk2 wel! En die huis van jou opa is wel erg leuk! kate is ook zeer wegloperig en komt ook niet weer.. wilt dan ook geen handje meer vasthouden! Dus sinds vandaag een tuigje om en zij vindt het niet erg! Heb 2sets van mijn s.ma en ik gebruik 1 voor de tripptraap (we zijn het Kate sit down!! zat) en één voor buiten @hummelke balen van de auto! @Wupje super dat je er weer in zit! Mag je ook mee komen feesten? @missy/eva erg gezellig gehad 8) @steen heerlijk op kraam geweest 8) @eva op dag 24 al en fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Ik heb trouwens jouw manier van potje plassen gedaan. Kate gaf vanochtend telkens aan dat zij wou plassen dus 2x op het potje met en boekje en de enige wat zij wel ging doen was af en toe poken bij haar plassertje *zucht* dus gewoon de luier weer aan. Maar wel fijn dat zij het weer aangeeft. Heeft zij een wek of 2 niet meer gedaan. @irisB knuffs! @kaatje mannen pffff @sannemart heerlijk gezwijmeld bij de echo 8) @funnyme Luca lijkt echt wel op jou! @queen je geniet dus
Hmmmzzz Aimar heeft al weer moeite met in slaap vallen. Ben er even bij gaan zitten, toen werd hij rustig maar slapen deed hij niet. Na 20 minuten weggegaan en de deur opengelaten maar ook dat pikt hij niet....hmmm krijg sterk de neiging om hem zijn speen te geven, maarja, hij slaapt al 5 dagen en nachten zonder..... Lastig...hij moppert/huilt, hij is niet overstuur.... Oh hij lijkt nu stil...om nu weer te beginnen. Nou ik drink mijn koffie eerst even op en ga dan weer bij hem kijken. Ik moet ook nog de tafel afruimen.....komt niks van mijn plannen terecht zo...
Zo en nu ego Heb vanochtend beneden met een soppie schoongemaakt en gezogen en boven ook gezogen. Heb het heerlijk gehad met Ingeltje. Bij aankomst was het meteen knuffelen en huilen (tja wat wil je met 2 emo mutsen ) En schoonmoeder kwam ook ff om te overleggen met oppassen voor morgen (doet tante die in de straat woont) En toen zij de deur uit was kwam mijn szusje ook binnen. Heerlijk aan de limo en appeltaart en over mijn issue gepraat. En toen lekker geluncht en ove szus issue gepraat. En op de bank weer heerlijk gekletst. Ik heb heerlijl genoten van Thijs...Sam...Merlijn...Thom....Bas Hij was lekker aanwezig en druk en toen ook de hik! Zo leuk!! En heb heerlijk geknuffeld en gedaan met Ingeltje. Ik had ook Avatar gekocht maar die duurde blijkbaar 2u40m. Dus Ingeltje was weg voordat zij het grandioos einde kon zien (je mag hem ook lenen als je wilt!!) Ik was wel erg verdrietig weer toen zij wegging maar erg dankbaar dat zij gekomen was! Szusje bleef tot einde van het film en toen ook knuffelen en naar huis. Niet lang daarna was P met Kate thuisgekomen en kreeg ik een mega knuffel *zwijmel* Lekker gegeten en gek gedaan en toen Kate lekker in bed gestopt. P heeft de zolder nog gezogen en morgenavond komt er een ander advies geven over een nieuwe cv. Toen belde mum dat de Digi tv binnen was maar dat zij niet uitkwam met de NL teksten. P heeft het geregeld en komt ook zo thuis. En ik moet het echt even kwijt... maar waarom ben ik jullie nooit eerder tegengekomen?? Ik heb veel vriendinnen gehad (en heb) door de jaren heen maar nooit zoals jullie! En ik heb ook best hechte vriendschappen gemaakt met een aantal hier. Eindelijk vriendinnen die hetzelfde idee hebben als ik over hoe een vriendschap hoort te zijn!!! En dan een BFF ook nog! I feel blessed! thank you ladies! Voel me een beetje misselijk voor morgen. Ene kant wil ik liever niet gaan.. Aan de ene kant zegt mijn gevoel dat het morgen wel positief zal zijn en aan de andere kant zegt mijn gevoel dat het foute boel is... we zullen het zien..
oh dat is wel mooi Rayyan wil of helemaal los lopen, of niet hij gaat dan op de stoep zitten en weigert verder te gaan :x Dus het gaat erom wie de langste adem heeft hier
deel III Steen: ooooh BBQ!! Jaloeersssss!! Jannes: wat lief.. al dat geklets over de dag van Sara! Heerlijk om naar te luisteren hè? Smelt er altijd een beetje van.. Eva: blegh ongi IrisB: leeeeuk dat je er weer bent! Heb je gemist en wat is die kleine van je toch een lekker ding. Wist niet dat WHO dat aanraadt tot 2 jaar! Zou zelf dan eerder kiezen voor afkolven en voeden met beker.. vind het een heel raar idee om zo'n grote koter aan m'n 'borstel' (zo noemt Julian ze, nadat ik hem corrigeerde.. hij had het eerst steeds over 'tiemel' = piemel, dus uitgelegd dat het borsten zijn ) te hebben hangen, ook niks voor mij! Maar zuper dat het jou en je mannetje nog zo goed bevalt. Alvast een knuff voor je huilmoment... ik ga zo ff lezen of ik kan zien waarom Tuigje: ik heb er altijd zó op afgegeven.. vond en vind het zoooo erg om een aangelijnd kind te zien Ik kan me het nu wel goed voorstellen hoor, zeker met mijn buik in de weg kan ik Julian soms niet bijhouden.. hij moet van mij altijd aan de hand lopen (soms gepaard met een boel drama en op de grond gaan zitten hahaha moet er altijd erg om lachen) op gevaarlijke plekken. Verder waar mogelijk, laat ik hem lekker vrij lopen. Wel heel lastig vind ik hoor.. ben nu bezig om hem te leren om te stoppen als ik 'stop' zeg.. gaat 50% van de keren al goed Maar het is en blijft onhandig... zou het liefst hem ook met een touw aan me vast maken Sannemart: fijn een goeie echo!! Zindelijk: heb al wel potje in huis, maar we gaan er pas mee beginnen in de zomer ofzo. Denk dat teveel veranderingen niet goed zijn. Kans is groot dat Julian dan weer gaat terugvallen als de baby er is. Laat het nog ff lekker in de luier lopen hier Knap van jullie kindjes hoor!
@ Parr: fijn dat je vandaag zoveel mensen om je heen had die je kwamen steunen. Voor morgen wens ik je vast sterkte maar ook duim ik voor goed nieuws. Nou Aimar lijkt in slaap te zijn gevallen...zónder speen Pfffff...wat maakt me dat onzeker zeg. Ik denk dat hij gewoon erg aan mama vast zit de laatste tijd, ipv aan zijn speen.....
kaatje ja precies. wat goed van levi zeg. hoe ging het vandaag? Parr ja zekers vind ook helemaal geweldig om dit te doen. Wil je morgen heel veel sterkte wensen en eenhele dikke knuffel geven! Ingeltje dankje wel
Legging: ben ik dan de enige de nooit een legging aan heeft? ik vind het echt vreselijke dingen Wupje? somebody save me!
deel 4: Oeeef wat een boel geschreven!! Heb een hele fijne dag met Parretje gehad... natuurlijk begonnen we eerst flink te huilen en te knuffelen... maar hebben ook veel kunnen praten, gezellig gegeten (chips, ijs, appeltaart maar ook gezonde boterhammetjes ) en Parrs jongere szusje was ook gezellig erbij, was heel fijn. Ben ook superdankbaar met zo'n kanjer als beste vriendin! De terugrit leverde me wel een file op, dus heb er anderhalf uur overgedaan ipv een uur. Merk dat mijn bekken dan flink protesteren. Maar ging eigenlijk prima, had me er op ingesteld. Ik rij geen grote afstanden meer, vanwege ongeconcentreerd en vermoeidheid, maar deze weg heb ik honderden keren gereden en ken ik op mijn duimpje, dat scheelt. Nu beetje hoofdpijn.. moe. Manlief was ook niet zo fijn vanavond... boel gezeur over avondeten...blablabla *ene oor in andere uit* maar wel gefrustreerd hier en toen heb ik de avondmaaltijd maar vervangen door een zak chips.. och het zijn toch ook aardappels? *kijkt onschuldig*
Wegloopkind: valt hier nog mee. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n tuigje echt geen gezicht vindt, het zijn toch geen honden denk ik altijd. Maar ja veiligheid boven alles. Heb hier trouwens een tuigje in de stoel zitten, gekocht bij de thuiszorgwinkel voor 7 euro, daar zat ook een deel bij om het te gebruiken voor op straat... Sannemart, fijn goede echo! Queen, VK heeft ook gelijk, je mag trots op jezelf zijn! Lola, dank voor de knuffel, krijg er een glimlach van op mijn gezicht Parr, klinkt als een fijne dag, onder deze omstandigheden. Ik denk aan je. Veel sterkte morgen. Eva, fijn dat Aimar toch is gaan slapen. Nou, 2e deel van de dag was beter. Ilse heeft lekker lang geslapen en ik heb lekker grey's van maandag gekeken en the good wife van vrijdag. Daarna even wat opgeruimd en in de tuin gedaan. Ilse was na haar slaapje erg lief en heeft ook goed gegeten. Ik zie duidelijk een hoektand doorkomen, dus daar zullen de poepluiers wel vandaan komen. Maandag kan ik gelukkig een auto van de buren lenen, dus das ook fijn kan ik gewoon naar mijn werk. Tenzij dan begrafenis is van mijn oom, ben zeer sterk aan het overwegen om toch te gaan als ik het geregeld krijg. Maargoed even afwachten dus. Zit nu nog lekker in tuin, wat een heerlijk weer toch! Morgen weer een drukke dag op het werk, dus ga zo op tijd slapen. Toedels!
Helen, gelukkig heb je veel afleiding en nog meer knuffels gehad vandaag. Denk aan je, en ga morgen zo hard voor je duimen meis. Queen, op mijn werk ? staat op het andere forum Inge, wat ben je toch een lieverd dat je nog naar Helen bent gegaan. Ze mag in haar handjes knijpen met zo'n goede vriendin als jou ! Ga ff die docu kijken op sbs6 "kan niet stoppen met schelden"
ow ja nog even ego. Hier in het dorp wordt dus de post gedaan door tnt,maar ook nog door een particuliere ofzo. Maar deze spaart blijkbaar de post eerst een maand op. In maart hadden ze onze ketel gemaakt. Krijg daar dus vandaag de rekening van ( gemaakt op 18-3) en gelijk een herrinnering ( 28-3 ) met daarop gelijk een boete van 91 euro omdat we te laat waren met betalen ( ja logisch als ik beide rekeningen vandaag pas krijg ) Morgen dus maar even bellen
kaatje dat is balen wel raar dat ze dat opsparen. wijhebben hier 3 verchillende bezorgers, maar wel altijd alles optijd.
Kaatje, hier is de post ook zo'n drama. Je krijgt dingen pas een week nadat ze gepost zijn! Nou is dat vergeleken bij jullie nog snel. ik hoop dat je onder die boete uitkomt.
@wupje dus weer in de organisatie veel suc6 @yule robin zit meestal gewoon in de kinderwagen rene liep ook altijd weg ook elke tuin in en uit hekkies dicht doen @sannemart fijn dat je echo goed was @eva fijn dat de afspraak zo snel kan al. robin is ziekkies geworden hij hoest heel erg hubbie moest naar de ha dus robin gelijk ff mee longen waren schoon dus dat is iig wel fijn. hij is inmiddels al 2x wakker geworden getemot en had 39 dus ff een zetpilletje gegeven dus ik vrees weer voor vanacht