goedemorgen even uit mijn hoofd reageren aangezien we al een nieuw deel hebben @ingeltje veel plezier!!!en klinkt erg leuk die winkel!!! @funny you go girl!!!laat die man van je maar eens lekker verschonen haha kleren: julia heeft een spijkerbroekje aan met een t-shirt buiten wel haar jasje aan. @lola leuke foto's!!! en toen wist ik het al niet meer zo naar souders als julia wakker is en verder geen plannen voor vandaag morgen hele dag naar vrienden, daar lekker de tuin in xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
HIer vandaag geen plannen. Morgen wel dan ga ik me tkyani naa rde kinderboederij, misshcien ook met der vriendinnetje van verderop met haar mama als die meewillen (zij hoogzwanger dus afwachten...). ga nu kyani maar uit bed vissen want ze wilt niet slapen blijft maar ''zingen'' op haar manier. Ga wel ff rondje lopen missschien dat ze daarna wel wil slapen .
Hallo Lag er gister om 01.30 pas in. Ferry kwam 5 min. later thuis. Snachts werd Levi nog een keer overstuur wakker ( denk gedroomd) maar ik hield me mooi slapende en heb Ferry laten gaan Toen werden we om 09.00 pas weer wakker van hem. Even naar de kinderboerderij geweest waar hij helemaal hyper werd van alle dieren en constant achter de geiten en pauwen aan rende Pupke, nee hoor. Levi is nog geen ene keer mee wezen vissen,maar kijkt wel eens een vis filmpje mee van Ferry Eva, goed van Aimar ! nu hopen dat de nachten zo goed blijven gaan Funny, is het gw nog gelukt iemand anders te regelen vandaag ! Die poepbroek was zijn straf kleding vandaag luier, romper met korte mouwen, shirtje met lange mouwen er overheen, spijkerbroek, sokken, stoere laarsen en buiten een zomerjasje Sannemart, veel plezier vandaag ! Lola, leuke foto's weer !
kyani dus neit uit bed gevist mw. slaapt dus nu... dus dan maar foto's bewerken kaatje leuk. Hier mogen de kids ook weer bij de geitjes, daarom wilde ik nu morgen evenheen Ook kleine lammetjes zijn er nu en geitjes. Gaan we even op de fiets heen en weer aangezien me paps dus wel naar beurs gaat
Haha, dit is een stuk leesbaarder Ik bedoel het ook niet lullig hoor, maar merk soms dat ik geneigd ben je verhalen over te slaan omdat het zo'n gedoe is om te ontcijferen en dat vind ik dan weer zo jammer. En je kán gewoon prima schrijven, luilak Ik ken het trouwens, heb mijn moeder ook ingewijd op internet paar jaar geleden. Die kan soms met van die rare vragen komen.. 'mijn icoontjes zijn weg van internet' of 'internet is weg' ehhhhh? Wat?!
Queen, hier zijn op 2 geiten na alle geiten drachtig,maar bevallen pas over een paar weken. Hebben het bevruchten dit jaar later gedaan ivm de Q koorts
ingeltje ja lui om alles weer na te lezen wat ik getikt heb ja Precies ja dat bedoel ik of ingelogt zijn en vragen ja maar waar meot ik dan nu inloggen kaatje okay dat is wel beter dan. Was hier dus niet zo.
Sannemart, dat zit er weer op dus. Eva, wow zonder speen! Niet eten: hier tegenwoordig ook weleens, madam eet dan alleen wat ze lekker vindt en wil dat dan ook van ons bord. Tja zo werkt dat niet. Ga geen alternatief maken, krijgt gewoon toetje en verder niets. Melk voor het slapen gaan, hebben wij al lang geleden afgeschaft. Funny, klagen mag altijd en is ook geheel terecht. Ik snap dat werk voor GW belangrijk is, maar zijn gezin is toch veel belangrijker. Kun je de meiden niet een dag en nacht uitbesteden en dan zelf samen met Luca een dag in bed kruipen, goed voor je rust en krikt je BV misschien nog wat op. Knuffel! Pupke, fijn dat alles goed is gegaan bij je moeder, zal straks even andere forum lezen. Kraamvisite Jannes, leuk idee, kijken of we een dag kunnen vinden... Lola: lieve foto' s Ilse werd vanochtend pas om 7.45 wakker dus dat was wel lekker. Daarna rustig ontbeten, boodschappen gedaan. Ik ben even snel naar de stad gefietst en naar de kapper geweest. Daarna lekker in de tuin gespeeld. Om half 1 was ze kapot en nu ligt ze lekker te slapen. Mannetje is nu lekker fietsen en ik heb even mamatime.! Zo maar eens even wat in de tuin doen.
Lola, superfotos! Ik zal ook weer eens fotos maken en plaatsen! Nou hier is dus nog steeds geen Gw. Dus die zal wel geen vervanging hebben kunnen regelen. Dus die zie ik dan vanavond wel verschijnen. Nu dus geen idee wat we eten want naar de supermarkt met 3kleintjes is geen doen. Moeders is werken en mn vader is motorrijden. Nou ja ik kan de meiden altijd nog een potje geven en dan gooi ik wel een pizza in de oven (helaas voor hem het is er nog maar 1) Verder heb ik besloten om buiten de was (1 na laatste zit nu in de machine) verder helemaal niets te doen. Heb vanmorgen lekker in de tuin gezeten (en luca in de tuin gevoed)terwijl de meiden lekker aan het rommelen waren in de tuin. Nu slapen ze maar als ze wakker zijn gaan we dat nog eens herhalen. Ik zit met smart te wachten op mn draagdoek, maar ik denk nietdat die nog komt. Geen idee tot hoelaat ze bezorgen op zaterdag.
Funny, lijkt me een goed plan. Lekker de zon in jij, genieten van je kinderen, de meiden een potje, jij een pizza en gw eet maar een boterham ! Heb je morgen dat kraamfeest bij de souders?
Ja morgen kraamfeest daar. Wij moeten de boodschappen meenemen. Dus ik denk dat Gw dat zelf maar na znwerk moetdoen (kan hij meteen avondeten voor zichzelf meenemen) Ben weer heerlijk gemeen he?
Omdat ik morgen nog vrienden op visite krijg voor mijn verjaardag en mijn huis net een ontplofde bart smit is, in combinatie met een dierenpension. Dus overal speelgoed en haren. ( en dat heb ik iedere dag ) Nu alles schoon en opgeruimd, nog even stofzuigen en als Levi wakker is gaan we even met de boot de plas op.
Zullen we ruilen ? Heb helemaal niets met die boot,maar ja Ferry en Levi vinden het leuk dus offer mezelf maar op
funny goed zo meid lekker aan jezelf denken en geneiten van je kids. Laat GW maar lekker voor zichzelf een keer zorgen. Kunnen mannen makkelijk al willen ze het zelf soms niet kaatje lekker boot varen! Wil ook wel ruilen met jou