September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    iemand nog een leuk idee voor de fiets versiering van rene :)

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Oef Kaatje ik hoop dat je iets kan regelen! En dan ook een klacht indienen bij de particulieer!!

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ja iets met taarten :D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @tweety heeft hij een favo iets? zoal een cartoon figuur of zo?

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

ff ego:
    Wij hebben een gezellig middag/avond gehad.
    Femke heeft super lang geslapen, ruim 3 uur! Dus de visite was er al toen ze wakker werd. Ze vond het erg gezellig. We hebben heerlijk gegeten. De dametjes hebben zich ook prima vermaakt samen.
    Net even snel alles opgeruimd en nog een wasje weggewerkt.
    Morgen ga ik de nachtdienst in, Femke slaapt bij mijn ouders. Overdag heerlijk genieten van het mooie weer, het wordt warm!

Dikke knuff voor iedereen!

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wegloopissues: ik vind een tuigje ook zo zielig maar J. begon erover. Ik denk dat ik me dood zou schamen in de stad als ik dat zou gebruiken.
    Maar hoe leer je nou dat ze naast je moet blijven lopen. Want ze schiet alle winkels etc in en als ik haar bij de hand pak wordt het een drama!
    Ik heb haar wel geleerd dat ze bij het oversteken altijd mijn hand moet vasthouden, hoe hard ze ook krijst, helaas pindakaas. Dus dat gekrijs is nu wel over.

Ik doe haar dus meestal ook in de kinderwagen maar ik vind dat ding soms zo onhandig (en als ik op de fiets ga is het zowiezo geen optie, buggy heb ik niet en ga ik ook niet kopen nog, voor het geval dat jullie nu massaal BUGGY gaan roepen).

Ik wil haar gewoon leren dat ze bij me moet blijven maar hoe leer ik haar dat?

De oppas was haar van de week ook al kwijt in de Kruitvat, was zich rot geschrokken maar toen zat mevrouw tussen de kettinkjes enzo prinses te spelen....

We zijn op kraamvisite geweest. Was erg gezellig en Raven heeft het goed volgehouden. We gingen 20 uur weg. Ik had haar voor het eten al gedouched gelukkig.
    Daarna bij het huis gekeken (ze sliep in de auto toch al) en daar gezien dat de steigers weg zijn!!!! De buitenkant is dus klaar! Helaas nog geen foto's kunnen maken.

@parr: fijn dat het zo'n fijne dag was. Heel veel succes morgen meis, ik duim (realistisch) voor je, ik hoop echt dat ze morgen wat anders zien. Ik blijf ergens het gevoel houden dat het morgen wel goed zit maar ik weet niet waar dat op gebaseerd is en of ik dit wel moet zeggen. Misschien heb ik het niet bij het juiste eind...
    Ik ben ook heel blij met jou en de andere meiden, wou echt dat we dichter bij elkaar woonden allemaal!!!! Love you.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @steen ook een heerlijke dagdeel2! veel succes met de nachtsdiensten!

@yule ik vind een tuigje ook niet het leukst. Maar als ik ook idd met de fiets ergens ga is het lastig. Kate loopt constant weg (behalve in de schappie kar). Ik schaam mij dan niet voor (ik verras mijzelf :p) want ik heb liever dat mijn kind veilig is. En ze zijn nog op ontdekkingstoer. Mijn broertje moest ook tot dacht ik 4 jaar een tuigje om in grotere omgevingen (denk aan disneyland florida waar hij een uur zoek was o_O en in de USA shopping malls)
    En bovendien als ze een tuigje om hebben hebben ze nog hun vrijheid maar toch beperkt. Ik dacht dat Kate het vreselijk zou vinden maar mijn ouders zeiden dat het heel goed ging. zij kon zelf lopen zonder handjes vasthouden en toch veilig. En in haar tripptrapp probeert zij hem zelf om te doen!

En dankjewel meid. Ik vat het niet verkeerd op. De gevoel die jij hebt heb ik en P ook. Maar wij durven er ook niet vanuit te gaan.. erg spannend zo dus.. maar goed we shall see :) Verder ben ik wel nuchter voor als het fout is.. ik kan alleen niet goed tegen zulke onzekerheid ;)

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dat is wat Lola heeft voor Emma maar die trekt het alsnog los ;)

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: nee dat snap ik... knufs meid.
    Ga dan toch maar voor een tuigje kijken want op de arm dragen trek ik niet meer hoor, met 13,5 kilo...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Daar heb je toch 1 seconde lijm voor ;)

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whahaha dus moet Raven dag en nacht de polsband dragen? :D:D dat zal wel wat worden in de puberteit :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep, kan je hem 'sochtends ook niet vergeten om te doen ;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goed niveau daalt, tijd om mijn bed op te zoeken. Morgen weer gymen. boehoe mis mijn lappie !

Truste meiden !

Nog even een mega dikke (((Knuffel))) voor Parr, denk aan je meis.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Helen: ik zal morgen aan jullie denken meid!

Oeps :) heb nu al 2 Cote D'or repen op......achja ik ben zwaar ongesteld dus het mag dit keer ;)

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva geeft niet ik heb een bagel een en bolletje een een broodje op, een stuk appeltaart, een kommetje chips en een kommetje ijs :D :D dus het mag zeker :p

djw voor jullie steun!

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja nog een plas-incidentje gehad hier...

Raven had een poepluier dus verschoont, gaat ze ervandoor in haar blote kont. Vervolgens staat ze bij de achterdeur te plassen, waar ze erg van schrikt, en ze rent weg maar door haar natte voetjes glijdt ze keihard uit en valt met haar hoofd op de grond. Krijsen! Niet normaal meer! Echt zielig! Nou durft ze natuurlijk helemaal niet meer te plassen zonder luier....

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oh nu ga ik ook een chocokoekje pakken!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427