Hallo dames, @Parr: hele dikke knuf, ik duim extra hard voor je. Wat heerlijk dat je zoveel vriendinnetjes hebt leren kennen hier. @Ingeltje: wat ben je toch een schatje! @Yule: wauw, het schiet al op met jullie huis! En wat zielig voor Raven, ik kan me voorstellen dat ze erg geschrokken is. @Pisum: ik draag ook nooit leggings... @Sannemart: wat fijn dat de echo goed was! @Hummelke: leuke buren heb je! Scheelt weer een hoop geregel maandag. @Eva: zo zo, vrijdag al een afspraak! Ik ben benieuwd... @Steen: klinkt als een leuke middag/avond. Geniet maar lekker van de warme dag morgen!
Aaaah wat sneu voor Raven, die zal idd wel erg geschrokken zijn. Maar wie weet associeert ze haar val niet met het plassen. Kleintjes weten immers niet dat nattigheid zorgt voor gladheid.....
Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. Boh, het breekt me onderhand wel op hoor, die lange autoreizen na het werk. Maar goed, het is natuurlijk wel gezellig om mijn moedertje te zien. Het gaat goed met haar, ze heeft alleen nog maar een infuus omdat ze een laag kalium-gehalte heeft. De rest van de slangen zijn er uit. Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend, ik ben er aan toe. Ik moet echt even bijkomen van alle drukte en rollercoaster van emoties...
@pupke erg fijn dat het zo voorspoedig gaat met jouw moeder!! En idd lekker bijtanken dit weekend je hebt het echt nodig!
Kan me voorstellen dat het een hoop energie kost. Geniet van het weekend, ik hoop dat je weer een beetje bij kunt komen. Meiden ik ga zo naar bed. Morgen weer een lange werkdag, bah geen zin in. Aimar gaat naar het KDV en zal daar dus voor het eerst zonder speen moeten slapen....ben erg benieuwd. Geef 'm wel mee, voor het geval het écht niet mocht lukken. Trusten allemaal!
@Lola: dat weten we nog niet. Ze hebben vantevoren gezegd dat ze 10 dagen moet blijven, dus we verwachten dat ze in of na het weekend naar huis mag.
@Yule, ach gossie arme Raven. @Parr, super dat je veel steun aan Ingeltje hebt gehad vandaag! @pupke, ik kan me voorstellen dat het erg vermoeiend voor je is. Geniet maar lekker van je vrije weekend straks! @Eva, succes voor Aimar morgen @Sannemart, super dat de echo goed was! Toch weer een geruststelling he! @Tweety, beterschap voor Robin! Welterusten allemaal!
Mogge Ik had weer zo'n nacht waarbij ik mijn draai niet kon vinden. Zweterig warm ook weer ( nu al ) wordt nog wat met de zomer Yule, ahh dat is idd geen leuke kennismaking met plassen zonder luier Pupke, fijn dat je moeder zo goed opknapt ! Weten jullie al hoe lang ze nog moet blijven ? Edit, zie het al. hoop ook dat ze na het weekend naar huis mag
Goedenmorgen! Vandaag weten we nog niet wat we gaan doen.. Me buuf gaat sowieso effe voor me binkie voor schoenen kijken, wil graag Allstars voor hem hebben! Ook issie verkouden, dus erg mieperig en vroeg wakker *gaap*.
Goedemorgen! Hier een goed nachtje gehad. We zijn net wakker en liggen nog lekker op bed tv te kijken. Zo komt een vriendin met haar zoontje op visite, dus dat is gezellig. @parr, heel veel succes meid! @Kaatje, he balen zo'n nacht... @Missy, fijne dag!
Missy, veel plezier in de stad Steen, lekker zo met zijn allen op bed wakker worden. Veel plezier met de visite. Wij gaan gymen. laters !
Goedemorgen, Nou ik lig niet lekker op bed maar zit gewoon achter mijn pc Wel lekker geslapen en heerlijk vooruitzicht om vandaag een dagje te werken en dan lekker weekend al gelijk met hubbie. Alhoewel mijn mamadag op vrijdag ook altijd wel erg gezellig is. Gisteravond lekker gezellig filmpje gekeken en quality time met hubbie gehad Sannemart super een goede echo! Funny me mooi manneke is Luca! Lola ha ha ja ik mag idd ook zelf op mijn eigen georganiseerde feestje komen Ingeltje mooie avatar! Pisum ha ha nee helaas ik draag best vaak leggings. Maar ik lees dat er andere meiden zijn die ook geen leggings dragen. Ik vind ze heerlijk, vooral in de zomer. Lekker een tuniekje erop en klaar. Kaatje goed van Levi weer op het potje!! Schandalig hoor dat de post nu pas jouw rekeningen heeft bezorgd :x Yule wat gaaf dat de buitenkant van het huis klaar is! Arme Raven zo hard gevallen Pupke gelukkig gaat het beter met jouw moeder en nu lekker uitrusten in het weekend! Helen ook nogmaals hier ik denk aan je en duim heel hard!!! Ik ben ook heel erg blij met dit clubje en wil jullie nooit meer missen!
@parr suc6 vandaag @kaatje ik wilde idd ook ff gaan google @yule arme raven robin is niet lekker gisteren weer tot half 1 lopen spoken vanmorgen om half 7 weer wakker nu ligt ie er alweer sinds 9 uur in das niks voor hem normaal gaat ie pas rond 1 uur. hij was ook erg huilerig om alles wat ie niet mocht. hoop dat ie morgen weer beterder is ivm de optocht.
Knuff en beterschap voor Robin! Ik hoop idd dat hij morgen weer beter is. Hoe gaan jullie de fiets nu vesieren?
Hier vreselijk slecht geslapen... liggen draaien en woelen en uren zitten tellen. Julian is ook niet echt in zijn beste hum vanochtend.. ik kan het ook niet echt hebben nu.. lang leve 'het Zandkasteel' dan maar... Nu maar wachten naast mijn telefoon.... kan alleen maar heel heel heel erg hopen.
Nog geen nieuws... ze zitten al vanaf 10 uur te wachten.. zitten nu in een afzonderlijke wachtkamer. Pff arme Parr en Parrmannetje...