September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Lieve Parr, een hele dikke knuffel voor jou!

@Tinkerbell, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Mees!

Hier is de visite weer weg, manneke was niet helemaal in orde, dus hier een keer alles onder gespuugd onder het eten....Femke vond het allemaal maar interessant. Die ligt nu heerlijk in haar bedje en mama op de bank. Eens kijken of ik ook wat kan slapen voor de nachtdienst vannacht...

2. @Steen: Oei, dat is minder leuk. Niet voor het jochie en ook niet voor jou. Het is niet zo'n fris gezicht als iemand de tafel onderspuugd, al had Femke daar zo te lezen een ander idee over...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het lijkt er hier op dat Levi niet gaat slapen. Ga hem er dus maar uithalen. Even visjes kijken bij natuurmonumenten en daarna maden (gatver) voor Ferry halen.

4. Emma is ook na een uurtje alweer wakker, maar klinkt alsof ze er zelf niet blij mee is dat ze al zo snel weer wakker is (beetje zachtjes kreunend en klagend). Ik laat haar dus maar eventjes.

Ik heb sowieso kinderen die niet meteen uit bed geplukt willen worden zodra ze hun ogen open doen...

5. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Lola, ik vind het vreselijk als kinderen spugen....vooral aan de eettafel ;) haha inderdaad Femke vond het allemaal niet zo erg, ze riep maar: "bah mama bah"

6. Nou, Emma ging inderdaad verder slapen. Maar toen werd Jasmijn wakker, stootte haar voet tegen een deur, gaf een harde gil... en toen was Emma alsnog klaarwakker!

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Lola: hier nog zo'n kindje. Als Sara wakker wordt, wil ze eerst even in bed spelen/kletsen. Als ik haar er meteen uithaal, dan maakt ze zich slap en zegt "bed bed". Dus dat doen we dus niet meer... ze roept vanzelf mama als ze het echt beu is.

8. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje heb je mijn smsje nog gehad?
    moet haastig reageren op de jouwe was aan typen en toen kwam de vk aangewandeld dus snel ;)
    Heb neit gezien of hij nu wle of neit veroznden was...

parr dikke knuff

tinkerbell gefeliciteerd.

hier van half 9 tot 14.0 gewerkt en lekker naar huis, paps weggestuurd voor de boodshcappen.
    ga nu maar eerst even lunchen haha door alle drukte ngo neit aan toe gekomen :D

Ow en gaat nu supe rin het gezin dus als meezit tot dinsdag lekker halve dagen draaien :D

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Steen hi hi ik zou er zelf ook niet zo goed tegen kunnen als er aan tafel gespuugd werd, maar goed een klein kindje is nog iets anders.

Kyano heeft eigenlijk altijd iets anders als hij wakker wordt. Soms is het idd nog even lekker kletsen in bed maar soms wil hij er echt gelijk uit. Geen pijl op te trekken dus ;)
    Gelukkig maakt hij dat zelf wel duidelijk ;)

Queen fijn dat het zo goed gaat!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi doet het vandaag dus weer zonder middagdutje. Zijn lekker met de fiets op pad geweest ( ow ja daarom fiets ik dus nooit met een rok )
    Eerst naar natuurmonumenten. Veel vissen, en opgezette dieren. Daar had hij spontaan geen eenkennigheid meer en klom bij een vreemde vrouw op schoot
    Toen wachten want de brug stond open ( ja we hebben een brug in t dorp ), maden halen voor papa en nu zit hij lekker buiten in een badje ( ja ik heb zicht op hem )

Queen, jep heb ik gehad. kaart is ook al op de bus. weg verrassing :(
    Bedenk me nu pas dat je nickname waarschijnlijk is gelinkt aan je verjaardag op koninginnedag of niet ?

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ja klopt ;) hihi vind wel lief van je ben benieuwd ;)
    had vandaag ok al kaartje van mijn werk stond zo leuk tekstje op :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ik baal ! Heb mega leuke foto's van Levi gemaakt maar op de één of andere manier gaan de camera en de pc niet samen. Maakt geen contact en pakt de sd kaart niet. Krijg de foto's er dus niet op

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    das dan idd balen :( moet je wachten tot laptop terug is zekers?

hier straks lekker sla eten met gebakken aardappels broer en paps tataartje en kyani en ik kipsnitzel :D.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben er bang voor :( Of even vragen of ik ze bij mijn souders erop kan zetten en dan doormailen hierheen.

Hier denk lekker makkelijk tomatensoep ( heb eens zo'n zak van de AH gekocht om te proberen )

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Tinkerbel: van harte gefeliciteerd met de geboorte van MEES!

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tomatensoep is ook lekker :D
    ja is idd een idee doen ze avst wel ;)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier. Lekker weer zeker.

Heb echt een super leuke dag gehad met Levi.
    Even mijn www van hyves gekopieerd

Leuke dag gehad met Levi. Eerst gymen, nog even van de glijbaan, geen zin om te slapen, dus visjes kijken bij natuurmonumenten, beestjes voor papa gekocht , langs de geitjes en de schaapjes naar huis gefietst, buiten in het badje gezeten en samen gedoucht. Meneer ligt nu in bed en zal wel zo vertrokken zijn @ Overal en Nergens

Even lekker genieten en nergens aan denken dus.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: las het nare nieuws op mijn werk op het andere forum... hugs!

@tinkerbel: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Mees! Grappig zo'n Hollandse naam na Gizem!

Raven heeft geen last meer van haar val. Helaas wel van een allergische reactie op haar gezichtje en in haar nek, ik denk van de Zwitsal zonnebrandcreme (a 25 euro voor 2 flessen/tubes factor 30 en 50 die ik eergisteren gekocht heb).
    Ze heeft er echt last van, roept steeds 'mama zeer'!
    Verder was ze helemaal op na een dagje oppas dus die heb ik thuis meteen gedouchet en schreeuwend in bed gelegd (Raven dan he? ik niet hoor).

Werk was superdruk en ik heb nu nog dienst tot morgenochtend, hopelijk blijft het eindelijk eens rustig 's nachts.
    En het verkeer was echt een ramp! Zo druk! Ik heb er anderhalf uur over gedaan om thuis te komen. Pfffff. Irritant hoor die wegwerkzaamheden op 5 plaatsen op mijn route.
    En als ik pech heb sta ik 3 keer voor dezelfde boot bij verschillende bruggen.... (die boot waar Kaatje dan ook voor staat te wachten maar dan iets later).

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    is heir wel rustig he :p

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hey meiden!

@ Tinkerbell: gefeliciteerd met je zoon MEES!

@ Parr: knuffel...ga straks even het andere forum lezen :(

@ Kaatje: fijn dat je zo genoten hebt van een leuke dag met Levi!

@ Steen: hè bah spuug tijdens het eten :( Ook wel sneu voor het mannetje.

@ Tweety: hoe is het nu met Robin? Ik duim voor je dat hij morgen mee kan naar de fietsoptocht. Knuffel voor je stoere ventje!

@ Yule: fijn dat Raven niet veel last heeft van haar val. Hè bah, allergisch voor Zwitsal Zonnebrandcrème. Zie ik bij ons op het KDV ook heel vaak. Wij gebruiken daarom die van Vichy voor kinderen, nooit klachten over gehoord.

Zo.....vond het best moeilijk om Aimar incl. 2 medicijnformulieren achter te laten op het KDV. Misschien stom, maar vind het nu best een beetje eng om hem uit handen te geven. Angstig dat hem wat gebeurt terwijl ik niet bij hem ben....
    Van mij mag het snel 7 mei zijn, dan weten we weer iets meer....

Deel Deze Pagina