September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oké! Weten we nu helemaal zeker dat we daar binnenkort naartoe moeten gaan... :)

2. ik begin hier een partij in te kakken.
    we gaan vanavond trouwens bbq'en bij mijn souders, geen zin in maar rik vind dat zo lekker dus vooruit.
    we eten hopelijk wel binnen haha

@pisum leuk die koopjes, ik hoop zo ook wat te scoren haha

@hummelke eindelijk de kast binnen!!!

xxxxxxxxxxxxxxx

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Wat een trieste koninginnedag zeg. Helemaal nat geregent op de rommelmarkt, dus snel 2 ballonnen gehaald ( 1 voor Levi en 1 voor Milou* ), die gelijk maar los gelaten en snel naar huis. Kom ik er net achter dat Diesel ( poes ) weer eens een epeleptische aanval heeft gehad. Weer drie dure leren stoelen onder de urine :x Iemand een poes hebben ?

Ferry zou vanmiddag en vanavond gaan vissen,maar vismaat heeft afgezegt, dus geen avondje alleen thuis vandaag

Freesia, met dat soort dingen doe ik niet aan houdbaarheidsdatum ;)

Pisum, goed geslaagd dus

4. Ai! Da's balen :(. Is het niet schoon te krijgen dan? Je zou zeggen dat zoiets beter op een leer dan op stof kan gebeuren.

Bij zonnebrandcreme is het zo dat de beschermingsfactor afneemt in de loop van de tijd. Een jaar na opening van de fles is die bijvoorbeeld al gehalveerd...

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Lola, dat bedoelde ik dus met die zonnebrand.

@ Kaatje, kun je Diesel niet opsluiten als je weg bent?

Ik ga me maar eens aankleden, het weer is nog steeds prut, al ziet het er in M'burg beter uit ;)
    Het jammere is, hier is alles 's morgens te doen qua festiviteiten ;)
    We zijn nog aan het dubben wat we gaan doen.

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zo beide kids liggen sinds klein uurtje in bed, ik ben onder de douche gesprongen en ga nu ff lekker boekje lezen. Om 3 uur maken we Sara en Isabel weer wakker en gaan we gezellig naar vrienden, waar we met 10 man en kids hebben afgesproken. Gezellig...

Hier schijnt trouwens de zon.

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O vergeten: gefeliciteerd @Queen

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola, hebben dus al een keer 6 stoffen stoelen ( 80 euro stuk ) weg kunnen gooien door die aanvallen. Zijn nu idd over gegaan op leren stoelen ( 100 euro stuk ) en is wel schoon te krijgen, als je er op tijd bij bent, anders trekt het in de naden.

Freesia, hebben een kattenluik, dus dan kan DJ er ook niet meer in of uit, en als ik Diesel buiten opsluit, dan gaat ze dus constant zitten mauwen, voor haar zielig en vinden de buren ook niet erg leuk denk

Jannes, veel plezier vanmiddag

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou ja vergeet ik het ook :)

QUEEN, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG !

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hallo dames!

Zo ik ben weer bij. Gisteravond niet meer de puf gehad om online te komen na 2 telefoongesprekken met mijn moeder en mijn beste vriendin (was ruim 22 uur geweest :)) dus toen maar even lekker gezellig tv gekeken met hubbie ;)
    Vanochtend met Kyano over de markt gelopen, was idd wel erg koud en straks gaan we nog even naar de mediamarkt want we willen een nieuwe geluidsinstallatie :)

:) Queen happy birthday to you!!! :)

Yule pff pittig dagje dus gisteren.

Eva kan me voorstellen dat je iets minder gerust bent nu om Aimar bij KDV achter te laten. Hopelijk gauw meer duidelijkheid!

Foover schrikken hoor! Je moeder heeft wel goed gehandeld, zo wist ze in elk geval wat ze moest doen!

Lola veel plezier!

Hummelke ik duim en succes met klussen!
    Ik weet precies hoe jij je voelde toen Ilse moest huilen
    Inmiddels alles goedgekomen lees ik :)

Freesia oeps katertje :D ;)

Kaatje oei vervelende actie van poes :(

En nu nog gauw even wat onkruid weghalen voordat Kyano wakker wordt. Morgen hebben we verjaardag dus dan moet het er weet een beetje netjes uit zien ;)

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Parr hoe gaat het nu met je?
    Ik hoop dat de lichamelijke klachten nu weggezakt zijn.
    Knuff!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga zo denk ook nog even naar de dorp. als het droog blijft tenminste. Hebben talentenjacht ( levi en muziek is altijd goed ), en je kan pony rijden. Eens zien of ik Levi zo gek krijg.

Ferry is poepie chago (baalt dat hij niet gaat vissen en heeft nergens zin in ) dus ik vlucht straks wel lekker weg.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kaatje klinkt gezellig wat er allemaal te doen is bij jullie! Hier in Reuver is vrij weinig te beleven, ook de winkels zijn dicht. Wij zijn vanochtend in Tegelen naar de markt geweest en dat is dan wel gezellig maar niks van activiteiten of zo.

Hmm waarom gaat Ferry dan niet vissen?

Onze voortuin ziet er weer wat beter uit. Lees zonnebloemvrij :D Jee wat komen die krengen snel terug zeg. In elk geval is het weer netjes.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhoi

Werken ging prima alleen had ik wel een instort moment toen ik toch aan de kassa moest staan :$ had erg veel pijn en was ff duizelig dus heb de mngr (weer die annemieke -.-) gezegd dat ik naar achteren ging en heb ff een potje flink gehuild *bloost*

@yule tuurlijk komen we!!

@Queen HAPPY BIRTHDAY SWEETIE!!!

@wupje heb hier af en toe flinke ongi krampen en adners constante krampjes en de vloeien is al flnk afgenomen. En niks meer doet whoosh als ik opsta :p Gaat redelijk dus. Mijn buik is bijna weg en ik was vanochtend al 2,5kg lichter op de weegschaal :$:$ dus dat helpt mentaal wel veel!

Heb alles gelezen maar ben sinds 5.45 wakker en heb slecht geslapen, ben zo duf dat ik toch blij bent dat het regent hier en we binnen blijven *bloost*

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @wupje: paardebloemen hoop ik dat je bedoelt?
    Wij laten ze lekker staan, staat vrolijk en is goed voor de andere planten. Ze halen voedingsstoffen van diep in de grond naar boven namelijk. En je kunt de jonge blaadjes en bloemen eten eventueel.
    Ja ik weet het, ik ben een freak. :D

Hier een rondje cultureel park en wijkpark gedaan. Maar helemaal nergens iets van vrijmarkt gezien raar genoeg. Wel een hoop activiteiten voor kids (scouting, springkussens etc) en kunstmarkt dus.

We zagen nog een vriend van ons (man van mijn beste vriendin) en die vertelde dat ze 11 weken zwanger is van nr 2. Ben blij voor ze maar ergens steekt het ook wel.

Hier schijnt ook al een paar uurtjes de zon maar de wind was wel heel koud.

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Is Queen jarig vandaag????
    Wist ik helemaal niet!
    Of is het een grapje dat de koningin jarig is ofzo?

Van harte gefeliciteerd! Fijne dag!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee nee is geen grap zij is echt jarig! 8)

you have a point on the dandilions maar dan gaan ze waaien en dan worden ze een plaag ><

18. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Nee hoor, Queen is écht jarig vandaag:

Queen, een hele gelukkige verjaardag!

@yule: Ik zou die paardebloemen ook laten staan etc. Medefreak enzo ;) Oh ja, aantal voedingen van IrisBkind. Hangt ervan af of ik werk of niet, maar minstens 3 (op werkdagen). Gaat nog op verzoek.

@parr: Knap dat je bent gaan werken, lijkt me erg zwaar (ik ben dus niet gaan werken en ik mag heel de dag gewoon zitten) Hele dikke knuf!

@pisum: Zo, goed geslaagd op de rommelmarkt :D

@eva: En, heb je de CD al beluisterd?

@freesia: Tsktsktsk ;)

En verder ben ik helaas vanalles vergeten :/

Hier rustig dagje. Vanmorgen in half regen - half droog over de rommelmarkt gelopen, maar niks gekocht (mocht niet van mij, we hebben al genoeg :p ). En vanmiddag ben ik naast IrisBkind ingestort om een dutje te doen. Straks lekker guacemole maken en burrito's. En morgen eindelijk nog eens naar B.

Dus fijn weekend alvast!

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Krijg net schrik verhaal van P te horen :$ Vanochtend zat hij op de bank een blad door te neuzen met een kop koffie en Kate was naar de gang toe. Niks aan de hand... En even later hoorde hij ahhhhh ahhhhh ... ahhhhhhh, dus hij rond kijken maar geen Kate. Dus hij naar het gang en zag dat de traphek open was (hijzelf dus vergeten..) en hij keek omhoog en Kate hing dus met 1 hand de traphek boven vast houden!! :$
    ZIj was naar boven gelopen (draaitrap) en hield met haar linkerhand de traphek vast en deed met haar rechterhand haar drinkbeker op de onderste trede van trap 2 (naar zolder). Hij vermoedt dat zij die beker weer wou pakken maar draaide naar rechts en gleed van de trap. Haar arm was gedraaid, drm denkt hij dat. En zij hing daar gewoon :$:$ hij zei ik ben letterlijk jaren ouder geworden *ziet sterretjes* jeetje! die kind van ons heeft 9 levens of zo :(

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @irisB klinkt al een leuke uitje :p

Deel Deze Pagina