September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hahaha, ja die spetters hebben wij dus niet zo vaak
    ik HAAAAAAAAT het als de bril omhoog blijft staan, dat doet mijn schoonvader altijd, bah!
    ik kan thuis altijd gewoon neerploffen want de bril gaat nooit omhoog

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik lees jouw stukje voor en hij zegt op eerste zin: Nee dat wist ik niet.
    En op 2e zin: trekt goofy lachend kop en zegt Ja!!! en daar hebben ze heeeeelemaal gelijk in..

*zucht*

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik zeg dan altijd richt het anders of druk niet zo hard of zo!! Gelukkig laat hij de bril niet vaak omhoog staan.. dat ben ik dus wel gewend dus als hij dat een keer doet en ik snel naar d ewc meot komt het soms voor dat ik doorzak :x

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, nou wat vanmiddag is geweest was alles (als eerlijk moet zijn vond ik het werken leuker :)).

Kyani is wel lekker verwend :p
    van tante een poppenwagen met pop en een superleuk poppenbedje met hemeltje.
    Van mijn paps 3 boekjes :D

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow je was vanochtend natuurlijk gewoon kramen ! Zag Kyani haar kinderwagen, erg leuk !
    Heb je zelf ook nog wat leuks gehad ? ;)

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    zucht, mannen!

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Het was leuk bij mijn moeder. Q was er ook bij en hij vond het helemaal niet eng. Hij heeft iedereen vertederd met zijn kushandjes. Mijn moeder krijgt weer een infuus (was er net uit...) met antibiotica. De arts is toch bang dat ze een longontsteking krijgt omdat ze wat verhoging heeft en het zuurstofgehalte in haar bloed laag is.

Nu evenmijn vader wegbrengen, dan naar huis, Q in bed leggen en een filmpje kijken ofzo.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Queen gefeliciteerd! Ben jij zelf ook nog een beetje verwend dan?

Wij zijn vanmiddag eerst bij zus en zwager geweest en hebben hen overgehaald om even een rondje in Baarn te doen. Was al wat later in de middag dus lekker rustig. Daar op een terrasje gezeten (en stiekem bij de kinderschoenenwinkel naar binnengegluurd ;)). Aimar heeft het de hele dag volgehouden op 30 minuten slapen :$ Wel was hij weer erg boos/verdrietig bij het naar bed gaan. Eerst even naast hem gaan zitten en rustig gekregen. Toen de deur opengelaten, hij huilde nog even en was toen stil. Fijn, want zag E. zitten met zijn hoofd in zijn handen na een telefoongesprek....

zie andere forum....:(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    o jee hoop toch niet dat het longontsteking wordt :( want dan mag ze denk ook niet na het weekend naar huis

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, alleen geld van de fam die wel kwam ;)
    Ja leuk he :D poppenbedje nog geen foto's van de wagen was nu echt even in trek :D

eva zie hierboven ;)

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik lees zo alles op mijn laptop bij, maar eerst ff wat spammen vanaf mijn vaste PC (daar staan mijn foto's nl. op)

Sara (in pyjama btw) geeft Isabel heel graag de fles. Lief he!!

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    En vanmiddag heb ik deze gemaakt bij vrienden van ons. Hun zoontje is 10 weken ouder dan Isabel. Hun oudste is een paar maanden ouder dan Sara.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @pupke wel fijn dat de arts vooruitkijkt en zulke dingen probeert te voorkomen! Dat is goede zorg! Ook de lieve kusjes van Q, wie zou daar niet helemaal van opknappen ;)

@eva klinkt als erg moe idd maar wel fijn dat het gauw gesetteld was.. oei ik ga ff racen naar het andere forum :(

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    En een van Isabel dichtbij omdat het zo'n mupke is...

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: wat een schatjes!!!!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jannes, oohhh en aahhhhhh hoor! Wat een moppies!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ohja voordat ik het ik het vergeet! Ik heb dus via hyves aan velen, en ook aan de meesten hier denk ik, een bericht gestuurd om te stemmen. AUB lees dit bericht wel!
    En een aantal hebben al gestemd en ik dank jullie uit mijn diepe hiervoor want zij verdient het echt!
    Ik duim nu volop voor Sterre, zij heeft zo lang geknokt, het mag nu niet aflopen! :(

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes ooh echt lief! En ik zei echt dat Isabel echt veel meer op jou lijkt! Wel zie ik duidelijk dat het zussen zijn vooral omdat ze beide die "wallen" onder hun ogen hebben :)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, super leuke foto's ! Wat zijn het toch twee schatjes.

Parr, ik heb idd gestemd

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik heb ook gestemd Parr. Zo'n sneu verhaal...

Even verslaggeving X-factor:
    Sarina -> goed gezongen maar ik miste een vibe ofzo....

Deel Deze Pagina