Ja hoor dat is goed ! Zal ik daarna gelijk even een hartig woordje met gw spreken (nadat ik jou pizza op heb natuurlijk )
ow dan weet ik het niet, ik gebruik altijd de code's ipv smilies. Reageerd ook altijd via de snel reageren functie ( tenzij ik foto's plaats )
ja lijkt er wel op kyani wilkt geneens mee rondje lopen die speelt lieve rop het balkon... dus hier neit de hort op.
Hier een GOEDEMIDDAG! Was gisteren op de bank geploft om tv te kijken maar ik viel in slaap!! Zo moe dat ik was! P heeft mij om half elf wakker gemaakt en naar bed gestuurd. Vanochtend heeft hij gedouchd met Kate en om 9u wa sik aan de buurt. Grote boodschappen gedaan en later geluncht. Kate naar bed en P ging een spit kopen en heeft de dikke wortels en stam van de druiven plant eruit kunnen krijgen. Ik was weer op de bank gaan liggen. Ondanks mijn pillen ben ik vandaag best beroerd Baal ik vreselijk van ivm mooi weer!! Heb weer 2 uurtjes op de bank gedut en P is nu aan het stofzuigen. Hij is zo lief! Heb terug gelezen maar alles is weer pleite Wel weet ik nog de mooie foto's van Jasmijn, Emma en Lizzy!
zo,k ben terug van voetbal kijken (in Zwammerdam) ze stonden na 20 minuten al 4-0 achter dus laat maar Raven heeft heerlijk gerend en gespeeld in het speeltuintje, beetje rode wangetjes heeft ze wel gekregen van de zon. Omdat het op het platteland was, en het nogal naar gier rook, riep ze de hele tijd: koe zoeken, geitje zoeken... En ze wilde steeds mee voetballen en papa zoeken... dat was dus niet zo'n succes. Nu ligt ze er nog een uurtje in.
Zo varen zit er weer op. Daarna een lekker ijsje gehaald en opgegeten bij de schaapjes Nu eerst even eten, en vanavond komt mijn zussie ff langs
Hier ook heerlijk genoten van het weer. Vanochtend even grote boodschappen gedaan en daarna met de hele fam een stukje gaan wandelen en bij oma op de koffie. Toen de dametjes sliepen, zijn we de voortuin maar eens onder handen gaan nemen. Wat een ondankbare klus. We hebben echt een grote voortuin, dus veel werk en wie heeft er uiteindelijk plezier van? De langsrijdende buren. En dat zijn er maar 8 en we wonen in een doodlopend straatje, dus hier komt nooit iemand... ach ja! En na de slaap van de kids hebben we lekker in de tuin gezeten/gespeeld. Ben blij dat het morgen ook mooi weer wordt, want er komen zo'n 25-30 man/kids op onze verjaardag, dus staantafels in de tuin en lekker buiten vieren. Scheelt veel zooi binnen.