@ Freesia: Aimar loopt juist ook een beetje wijdbeens maar wel op de binnenkant van zijn voetjes (hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel?) Idd gewoon even navragen bij het CB bezoek.
@ Eva, Julie en Aimar hebben ook een beetje hetzelfde postuur, was me al opgevallen En heel eerlijk: wat het CB ervan vindt zal me echt een rotzorg zijn Als ik ergens geen vertrouwen in heb... Van mij hoeft dat hele huisbezoek ook niet. Maar A wil het en ik ben stiekem benieuwd wat ze komen doen
Ik vind het echt opvallend hoeveel verschil er in de CB's zit. Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen en heb echt veel vertrouwen in de artsen en verpleegkundigen die daar zitten. Een van de artsen is huisarts geweest, is toch een andere achtergrond denk ik.
Hier ook erg tevreden over de artsen en verpleegkundigen. Moet wel eerlijk bekennen dat voorkeur heb voor 1 van de 2 artsen heb, puur omdat zij meer intresse in ons als mens toont.
@ Freesia: hier net als Yule en Kaatje vertrouwen in het CB. Grappig dat het je was opgevallen dat Julie en Aimar hetzelfde soort postuur hebben Leuke schoenen gezien voor Aimar: Converse - Kids - Shark Ox - Shark
Denk trouwens dat de Jury voor Kelvin kiest omdat hij jonger is en nog beter te kneden is als Sarina die al jaren in een coverband zingt
denk dat Sarina mag blijven omdat ze zo'n goeie zangeres is, of Kelvin omdat hij zo jong en talentvol is
ik vind dat snorretje zo irritant lijkt wel een soort plaag, al die jonge gasten met vage snorretjes en baarden, echt TE LELIJK
haha ja idd. vind bij hem sowieso dat hij altijd zo kijkt alsof hij moet poepen ( met die samen geknepen ogen,maar gaat deze week al wel beter ) Volgens mij liggen we met veel dingen idd wel op één lengte, al kom jij altijd een stuk beter uit je woorden dan mij
Whahaha, ja idd alsof hij moet poepen! Nou dat valt toch wel mee, jij kan ook anders ook wel lekker kletsen toch?
Ja over koetjes, kalfjes en hoe je gezicht staat als je moet poepen maar als het serieus wordt klap ik dicht omdat ik niet goed weet wat en hoe ik het moet zeggen