September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: ik dus ook nog niet :D

@ Yule: sjee, wat eten jullie simpel zeg! ;)

2. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik denk ook niet dat je zwanger bent hoor, maar ik vind wel dat je typische zwangerschapskwaaltjes hebt: licht slapen, moe, vreemde dromen etc. Maar een vrouwenlichaam zit nu eenmaal vreemd in elkaar zullen we maar zeggen.

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Wat zal ik eens op de pizza doen? Iemand leuke ideetjes?

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    broccoli, tonijn, ui, ansjovis, olijven, jalapeños

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Mmm, klinkt goed...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, haha idd erg saai !

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: tja nu je het zegt... vaag.
    Ik vind wel dat ik echt heel erg overdreven moe ben. Heb echt geen centje energie om iets met Raven te doen. Ik heb haar net ook op bed gelegd gewoon om even zelf te kunnen uitblazen/zitten.
    Vinden jullie het ook zo mega vermoeiend zo'n dreumes of is er iets met me aan de hand ofzo...
    Ik kan mezelf soms echt nergens toe zetten.

(al heb ik vanmorgen wel 3 wassen opgevouwen, gestofzuigd, gedweild en het huis opgeruimd en afgenomen, en de WC beneden gedaan...)

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @pupke: tja ik moet toch ergens mijn culinaire creativiteit op kwijt als ik zelf bloemkool eet. :D

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, hier ook minder energie voor kyani haar willetje ;) maar moe nee nu niet :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Moet zeggen dat ik Levi nu totaal niet vermoeiend vind,maar komt denk ook omdat ik thuis loop. In combi met werk ben ik vaak wel blij als hij even ligt.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Kaatje: hier juist andersom, als ik thuis ben vind ik het fijn als hij lekker ligt te slapen. Even een momentje voor mijzelf!

Hij wordt nu net trouwens wakker, ruim 2 uur geslapen, dat is uniek voor Aimar!

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik ben blij dat ik af en toe een dag 'mag' werken... vind ik stukken minder vermoeiend...
    D'r hangt hier ook iets in de lucht denk ik... Raven is niet zo vrolijk als anders, beetje verkouden en erg kort lontje. Wil niks zelf proberen en zelf spelen is er al helemaal niet bij.
    Ik zeg: sprongetje!!!! (zal wel niet maar het helpt wel)

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ze slaapt nu ook trouwens niet maar ligt in bed te spelen en zingen. Maar goed, is voor haar ook even een rustpuntje na het educatief verantwoorde bezoekje van mijn ouders... (lees: alle kleuren geleerd, tellen, 20 liedjes zingen etc)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, ik bedoel thuis loop in de zin van ziektewet. Doordat je nu de hele dag alleen je aandacht hoeft te hebben voor Levi, heb ik er ook de energie van. Maar werk normaal 4 dagen per week, en dan op de dagen Levi en je huishouden,dus dan ben ik wel blij als hij even ligt

Gaan even op de fiets melk halen

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja psies! Dat wou ik dus ook schrijven!

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zooooo! Wij zijn net terug van een paar uur indoorspeeltuin.
    Er is daar een speciaal hoekje voor kindjes tot 4 jaar. Maar mèn, ik heb me kapot geërgerd aan die grotere kids die zich zo tussen de ukkies in de ballenbak laten vallen en keihard gaan rennen en gillen :x Die ouders zitten in groepjes te ouwehoeren en kijken nergens meer naar ;) Ik wilde ze wel wat aandoen :) Dan wordt weer pijnlijk duidelijk dat ik helemaal niet van kinderen houd :)

Yule, fijn dat het nageltje eraf is, hopelijk groeit er snel een mooie nieuwe!

Pupke, mmmm zelfgemaakte pizza, daar kan niks tegenop! Ik doe meestal heel saai tomaat, knoflook, geraspte kaas, mozzarella, tonijn, ansjovis, ui, champignons en verse kruiden erop.

Wij eten quiche, deeg ligt nu te ontdooien.

Eva, jeeeemig wat een verschil!!! Nu is het opeens een peutertje en geen baby meer! Maar ik vind hem met afro ;) ook erg schattig nog steeds hoor!

Queen, mmmm Mac, lekker!

Steen, oohhh en veulentje! Heerlijk nieuw leven.

Nou, ik ga de keuken maar eens in!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey ladies! Ik heb snel alles gelezen! En kom zwaaien!
    Heb het druk met {i}NSD en Kate 8)

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hier net mac gehaald en gegeten kyani heeft alles zowat helemaal op gegeten vreet zakkie :p

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: het wordt me vooral duidelijk dat je niet van ONOPGEVOEDE kinderen houdt en ook niet van LAKSE OUDERS :D

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @ingeltje: heb vannacht ook weer zo vaag gedroomd... ben de hele nacht bezig geweest lenzenvloeistof te kopen in een Duitse stad...

Deel Deze Pagina