September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Yule, je hebt natuurlijk helemaal gelijk :D
    Er waren er een stel bij die ik wel effetjes aan hun oortjes wilde trekken... Kids én ouders :p

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn ongesteldheid neemt een hoop geluk mee.
    Na het boodschappen doen vond ik hier in de straat 5 euro. nog geen 10 min. later wordt er aangebeld, had ik een picknickmand gewonnen, gevuld met allemaal natuurproducten uit de regio ( incl. heerlijke bonbons van een paardenmelkerij )

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, irritant is dat he. hebben we hier bij wiebel biebel ook. allemaal 7+ en dan zo hardhandig spelen in een klein hoekkie

Queen, lekker de mac !

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje lekker meegenomen toch;)

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Oh wat een mooi pakket Kaatje!!
    Heerlijk bonbons als je ongi bent :D (of niet, hm ik wil ook!)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd heerlijk ! Helaas van Ferry ze ook heerlijk. dus wordt delen, wat op zich wel beter voor de kilo's is

Ga vanavond die fles wijn open trekken. hou niet van wijn,maar wie weet is hij wel lekker ;)

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Even gauw, we hebben zo verjaardag van hubbie en de eerste mensen zullen zo wel komen.
    Kyano is logeren bij opa en oma dus wij gaan lekker aan de drank :D en natuurlijk heerlijk kletsen en smikkelen :)

Azeb ha ha sporen van de kiezelkrijtjes vind ik hier ook overal terug. Wel eent teken dat ze goed gebruikt worden ;)

Kaatje wow Levi snapt het potje dus super goed!
    Jij hebt idd een geluksdag vandaag! Leuk zeg die prijs en de 5 euro natuurlijk ook :)

Steen wat leuk het eerste veulentje geboren!!

Pupke hi hi hatsjie!! :D

Eva zo nu lijkt Aimar toch wel heel veel op Edu…..zoals ik me hem herinner :)

Freesia ja dat is idd een ergermomentje in zo’n indoor speeltuin, heb ik in Ballorig ook al eens gemerkt. Maar ach over een paar jaar zijn Kyano en Jill misschien die lastposten ;)

Queen hmm lekker MAC :p

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Ik heb wel bijgelezen, maar niet veel opgeslagen. Beetje drukke dag gehad.

@Eva: al iets van oma gehoord?

@Freesia: o ik ben dol op kinderen, maar dat soort kinderen en ouders kan ik wel wat doen!!

@Pupke: hmm heerlijk verse pizza. Vooral ansjovis erop, jummy

@Steen: leuk een veulentje!

@Kaatje: waarmee had je dat mooie pakket gewonnen?

X-factor: had Jaap nog even terug gekeken. Wat ontzettend goed!! Kreeg er echt kippenvel van. Die eruit moest, vond ik toch maar een doos, dus geen verlies.

Een vriend van ons was op vakantie naar Aruba. Zou de 19e terugkomen, maar moest gedwongen nog 10 dagen naar Bonaire ivm de aswolk. Heel naar... Die is gisteren thuis gekomen, dus S is er even naartoe. Ik heb mezelf getrakteerd op de film "It's complicated" met Meryl Streep. Ben benieuwd.

Maar nu eerst ff naar boven, want ik hoor er eentje huilen.

9. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi!

Eva: Ooooh wat een ander gezicht zeg!!! Weet nog niet zeker of ik het mooier vind. Moet in elk geval even wennen.... Maar hij wordt er inderdaad wel ouder van en lijkt meer op E., dat is wel leuk!

Lekker, zelfgemaakte pizza, zal nu wel te laat zijn maar ik doe er altijd garnalen op (liefst Hollandse, maar die zijn ook erg duur), ham, paprika, tonijn of zalm uit een blikje, mozarella, kaas, brie, soms ananas, jumjumjum ik krijg er zin in :)

Zit even xfactor terug te kijken. Jaap is prachtig inderdaad, maar eerlijk gezegd vond ik Sumera nog mooier. Misschien hou ik gewoon meer van vrouwenstemmen, ben altijd meer van de vrouwen bij dit soort dingen. Maaike zal ik zo nog even kijken.

Vanavond is er niet veel soeps op tv vind ik trouwens.

Groetjes
    Azeb

10. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    wauw Maaike was ook te gek.
    Heerlijk nummer. Vertaling is van Huub van der Lubbe, dat is echt 1 van mijn helden, dat maakt het nog mooier.
    Vond het prachtig!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wupje veel plezier vanavond

Jannes, je hebt hier in de regio een nieuw blad, en daar stond dus een emailadres is waar je je gegevens heen kon sturen.
    100% in de regio - 100% in de regio

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Oh ja Kaatje fijn hoor zo'n dagje!
    Leuk dat je die mand hebt gewonnen, heerlijk!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: wat onwijs leuk zeg die mand!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vond het idd al een mand voor Freesia en jou ;) Heb die rose nu open getrokken maar echt niet mijn ding. die gaat morgen dus naar smoeder

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hihi die Kaatje, je kent ons te goed :D
    Jammer van de rosé!

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    trusten meiden.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, gelukkig wel :D

Queen, truste meis. Hoe lang kraam je nog bij dit gezin ?

18. Zo... heb vluchtig 24 pagina's bijgelezen en weet nu dat ik gisteren Queen vergeten ben te feliciteren, dus deze is voor jou (al is hij dus 364 dagen te vroeg ;)):

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij gaan volgende week met moederdag waarschijnlijk naar blijdorp ( smoeder en mijn zusje waarschijnlijk ook mee ) kan gedeeltelijk met airmiles betalen dus wordt het nog 8.50 per persoon. leuk prijsje

20. Verder heb ik onthouden dat Pupke's moeder misschien een longontstekening heeft (Hoe gaat het nu met haar?), de ouders van Steen een veulenthe erbij hebben gekregen (LIEF!), Kaatje vandaag nogal heeft geboft (Waren de bonbons lekker...?), dat Sara erg lief is voor haar zusje, dat Eva de afgeknipte krullen van Aimar naar Roermond mag sturen ;), dat Parrman mega is geschrokken van hun klauterkabouter :$, dat Raven haar nageltje kwijt is en dat Wupje een poosje heeft staan blauwbekken in haar ponnetje in de achtertuin... :D

Deel Deze Pagina