J. is nogal van het gamen he ? Mijn zusje haar chef en zijn vriendin ( werkt ook daar ) zijn helemaal gek van world of warcraft. Nemen daar dus 2 weken vrij voor als er een nieuwe uitkomen en gaan dat non stop zitten spelen samen. Gezellig
Tis gelukt Kaatje... opeens deed hij het weer. @Yule: S. is ook van het gamen (vooral Fifa2010 voetbal), maar we hebben een "game-room" op zolder gemaakt (grote flatscreen, lekkere bank, Xbox, etc) dus de mannen komen meestal hier gamen. Heb ik toch geen last van. En voor mij wel handig, want dan kan ik hem gewoon roepen als hij ff moet helpen of zo.
@jannes: dat is wel een goed idee, maarrrrrr.... geen ruimte voor, ook niet in het nieuwe huis. Daar zijn 3 slaapkamers dus als er een tweede kindje komt is het vol! Daarbij is zijn beste vriend waar hij mee gamet (gamed/gamedt) enorm allergisch voor onze katten dus hij komt hier liever niet (en daar kan ik me alles bij voorstellen als ik hem zie als hij bij ons is...) Dus J. gaat eigenlijk altijd daarheen. Hij heeft wel beloofd dat ik morgen mag uitslapen. Ik ga nu off, ben echt super moe en kan wel een avondje vroeg naar bed gebruiken. Ga nog een dromen van ons nieuwe huis en vooral de tuin en luisteren naar de vogeltjes... Trusten!
@Yule: jammer, maar als er geen ruimte voor is, houdt het op he. En ik ken het allergie verhaal. S is ook ontzettend allergisch voor katten. Vrienden van ons hebben een kat en een hond. Daar gaat hij dus ook liever niet naartoe. Hij traant binnen 15 minuten. Maar als we gaan, houden ze de beestjes uit de woonkamer en zuigen vooraf altijd goed.
Ik ga ook afsluiten en nog met S. nog maar een rondje zappen voor wat gezelligs op TV. Anders maar ff een boekje lezen.
Ja helemaal met je eens! Wij hadden voor het huis ook een behoorlijk bewerkelijke tuin waarin veel onkruid groeide. Nu hebben we alles eruit gehaald en graszaad gezaaid. Dus dan is het een kwestie van grasmaaien en verder niks. Heerlijk!
Hey meiden, Hier een gezellige dag achter de rug. Vannacht een druk nachtje gehad, weer een heftige casus....een paar uurtjes geslapen bij mijn ouders geslapen. En vanmiddag heerlijk in het zonnetje gezeten. Femke vermaakt zich hier natuurlijk weer prima. Vanmiddag heeft ze lekker 3 uurtjes geslapen. Vanavond hadden we het etentje met de hele familie. Was erg gezellig. En Femke heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Ben zo trots op ons meisje! Ze heeft daar heerlijk zitten schransen en natuurlijk de aandacht van iedereen getrokken. Ze heeft het dik 3 uur volgehouden! Nu ligt ze net in bed, en is nog de grootste verhalen aan het vertellen, even de dag verwerken Morgen dus weer een feestje, maar dan is het vroeg naar huis en weer in het normaal ritme, gelukkig ben ik maandag ook nog vrij, dus dat gaat helemaal goed komen. Ik heb leuke foto's voorbij zien komen! @Jannes, heerlijk joh morgen dat weer voor jullie. Veel plezier! @Azeb, oeps vergeten dus, gelukkig is het toch nog goed gekomen. @Yule, bleh avondje alleen.... Ehm verder weet ik ff niet meer. Wij gaan nog ff tv kijken en dan lekker mijn bedje in...
Wij hebben een lekker rustige middag en avond achter de rug. Het scheelt toch behoorlijk als de helft van je kinderschare uit logeren is... Vanmiddag even met Emma naar de stad gefietst voor de boodschap. Zonder buggy, dus mocht Emma lekker met mama stappen . Voor de rest lekker buiten gezeten / gespeeld én gegeten. Héérlijk vind ik dat, net of je eten dan nog lekkerder smaakt! Emma vond het ook wel relaxed...
@Kaatje & Queen: Zo stoer als Levi en Kyani (erg leuke foto's trouwens ) is Emma niet, maar ze heeft wel 'stiekem' op Jasmijns schommel gezeten...
@ Lola: super foto's van een stoere Emma! Ik heb Aimar zijn knuffel teruggegeven (had hij laten vallen..) en even laten weten dat ik er was. In zijn slaap maakte hij smakgeluidjes...hij mist zijn speen dus toch wel een beetje Maar goed hij slaapt weer en wij gaan zo ook lekker slapen. Tot morgen!
Heb een beetje de schijtbalen in Ferry. Gisteravond is hij van 19.00 tot 01.30 bij zijn ouders/broer geweest. Prima. vind het wel lekker een avondje alleen. Nu nodigd hij voor vanavond dus mijn zusje uit, en peert hem zelf dus al vanaf een uur of 20.00 naar zijn ouders
@Kaatje: Ja, daar zou ik ook van balen. Je zou haast denken dat hij je zusje alleen maar uitnodigde of 'm zelf te kunnen smeren. Of vond hij soms dat jij en je zusje maar eens een goed gesprek moesten hebben samen...?
eva thnx lola, leuke foto's. die aan tafel zo herkenbaar, kyani heeft dat mijn broer1x zien doen en sindsdien deot ze dat dus nu ook... trusten meiden
Lola, inmiddels is hij thuis. Heb trouwens wel voor het eerst sinds eeuwen een goed gesprek gehad met mijn zusje. Ook over Milou. dat ik vaak het gevoel heb dat mensen haar vergeten zijn ect ( behalve jullie dan,maar mijn smoeder bv vraagt er nooit naar,begint er nooit over ect )