September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Oeeeeehhh spelfoutenjacht!
    Maar ik ga nu echt lekker slaapies doen... Trusten!

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    heel goed Pupke!

Wat je hebt gewonnen? Dat alles gauw weer helemaal goed is met je mama!

(hmmm jammer dat ik daar niet echt invloed op heb, maar ik gun het je wel heel erg!)

3. Kon het natuurlijk ook niet laten om te gaan zoeken. Maar het is wel een hele 'mooie' gramaticale fout...

4. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :)

Ik wilde jullie nog even bedanken voor alle felicitaties, superlief :)

Hier gaat alles goed, Mees is zo'n heerlijk ventje! Fenna moet nog even wennen, maar ook dat komt vast goed ;)

Ik herstel verschrikkelijk snel, en heb echt een grote roze wolk als kraamtijd, wat een verschil met vorige keer :$:D De bevalling daarintegen was een tikkie erger, maar ook weer achter de rug ;)

Nogmaals bedankt, erg lief!

Dikke KNUF voor jullie!

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ohhh, wat lief! Je bent een schatje...

6. @Tinkerbel: Leuk om even wat van je te horen. Heb je geen leuke foto van Mees om hier te showen...?

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Heej Tinkerbel! Fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Geniet maar lekker van je roze wolk!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanmiddag even grote opruiming in Levi zijn kamer gehad.
    Al zijn kleding uitgezocht. Dingen eruit gehaald, netjes opgevouwen ect. Heb nu nog een klein stapeltje 86 wat hij nu nog past, en de kast in zijn oude babykamer gevuld met maat 92. Toen al het speelgoed even uitgezocht ect.

Jannes, vaak eind van de dag wel. Zo tegen etenstijd aan. Dan zetten we hem vaak even voor een bumba dvd, en dan is het na het eten ook gelijk douchen en naar bed
    Isabel groeit lekker door dus !

Pupke, Quinten lekker in zijn velletje dus. haha zie hem al gaan door die ziekenhuis gangen.
    Balen dat je moeder nog steeds in het ziekenhuis ligt zeg. hoop dat ze morgen met goede uitslagen komen

Eva, zo te lezen gaat E dus naar zijn oma. Ga zo even op het andere forum lezen hoe het gaat.

Bedankt voor het stemmen !

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: aaaaaaaaaaaaah, ik vind ze super lief!

@steen: he getver wat vervelend die rugpijn!

@pupke: oei dat is niet fijn een ontstoken aortaprothese, hopelijk valt het mee.

Hier een drukke dag gehad, ga zo mijn bedje opzoeken!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste Yule !

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga ook off.
    truste

12. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Ik ook! Welterusten!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    niemand een update voor me van de afgelopen dagen of heb ik niet veel gemist?

@wupje lief dat je me miste.

@steen beterschap met je rug

@tinkerbel had je al via hyves gefeliciteerd maar nog maals gefeliciteerd met mees.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :)

15. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Zo, even kijken wat jullie gisterenavond allemaal bij elkaar gekletst hebben :D

@lola:
    Heldere uitleg. Bedankt! Al kijk ik net als pupke vooral naar het netto deel.

@ingeltje: Oooh, schattige foto :D

@pupke: Super schattig, die Q in het ziekenhuis :) Al snap ik wel dat het idd nogal vermoeiend is. Ik duim voor een goede uitslag van je moeder zodat ze woensdag (morgen dan? ) naar huis mag.

@azeb:
    Die fout irriteert me al maanden :D Dus blij dat jij er wat over gezegd hebt :p

@wupje: Leuk hee, zo'n dreumes vol verrassingen :D Hier is het ook elke dag spannend. Slapen was de afgelopen 2 weken een klein drama, lijkt nu weer iets beter te gaan, maar we zien het wel :)

@steen: :( Hopelijk doet een dagje vrij je rug goed. En veulentje :D Kan me voorstellen hoe leuk dat was, IrisBkind was helemaal wild van een kalfje van 2 weken oud.

Zo, dat was het denk ik wel.

IrisBkind was gisteren weer heerlijk ondeugend :D (heerlijk omdat het papadag was *kijkt onschuldig* ). Heeft oa z'n tafeltje en stoeltjes verplaatst, naar het midden van de doorgang :D Kletst ons nu ook de oren van het hoofd, inclusief woordjes die alleen mama en papa begrijpen :D

We hebben ook een soort van koekiemonster die heel de dag door "koek koek koek" zegt als je ook maar naar de keuken lijkt te gaan :$
    Helaas krijgen we maar één koek per dag en dat is dan vaak nog een soepstengel of een matze :D (al is ie daar ook heel blij mee). Oh, en grooooot succes: bosbessen. Geen idee hoeveel bosbessen er in een dreumes passen, maar IrisBman en ik moesten ons best doen om er ook wat te hebben :D

Kijken of ik nu wel wat kan werken (betwijfel het), maar eerst de VK bellen voor de intake.

Fijne dag allemaal!

16. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Jannes,Ik ben niet helemaal van de ria blom methode, maar geloof toch wel in delen erin. Dus lekker je gevoel volgen en aangezien Isabel er goed op reageert doe je het blijkbaar goed ;)

Ingeltje, leuke foto, mooi koppie!

Pupke, fijn dat Q lekker in zijn vel zit, dat helpt mee dit soort dagen. Ik hoop dat de uitslagen van de onderzoeken van je moeder morgen goed zijn en ze snel naar huis mag.

Wupje, wow piratenlaarzen!

Steen, dank je maar de dag zit al volgepland, meteen een gelegenheid om weer even bij te praten met wat familie...Balen dat je nog steeds last van je rug hebt.

IrisB, haha koekkoekkoek fijn zo'n koekiemonster. En wanneer staat de intake gepland.

Zo ben weer bij ga nu nog even andere forum lezen. Moet over een uurtje weg. Ben vandaag niet meer hier, dus tot morgen!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Goedemorgen!

Oh IrisB, spannend VK bellen! En bosbessen heeft Jill nog nooit op, ook eens proberen. Al is ze nu al een fruitgek, die kan de hele dag door fruit eten, wat voor dan ook. Werk ze (een beetje) ;)

Tinkerbel, aahhh wij willen een foto!!!

Vandaag lekker vrij. Kreeg gisteravond heel laat nog een sms van mijn collega, dat de eigenaar van de plaatselijk supermarkt heel graag iets zou willen doorstarten in ons pand! Ik ben echt zooooooo benieuwd, retespannend allemaal. Jammergenoeg is nu net onze bazin naar Polen ;)

Vandaag komt Jill's vlinderzandbak en een zak met 100 ballen voor in haar tent. Hoop dat ze een beetje op tijd zijn, want de zon schijnt hier en ik wil wel weer eens naar buiten of lekker gaan fietsen!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Freesia, dat zou super zijn. zeker als jij daar dan kan blijven werken

19. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Toch nog wat vergeten...

@hummelke: Sterkte vandaag!

En nieuw...

@freesia: Oooh, zou super zijn als je daar kon blijven (nu ja, eerst maar horen wat het wordt natuurlijk). Bosbessen waren ook een experiment, ze waren in bonus vorige week :D Fijne vrije dag vandaag! :D

VK gebeld. Mag op 31 mei. Buh, nog lang wachten :( Hoop dat ik dit keer m'n intake haal, maar we gaan er gewoon van uit dat alles helemaal goed zit nu.

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @freesia, spannend zeg!! Hoop dat t iets is en je kan blijven werken daar. @irisb, succes met vk bellen :) @jannes, wij hebben ook in t begin bij mike de 10 min methode gedaan hoor. Hij was toen niet heel jong, maar ook niet oud. Geloof 8 weken ofzo, toen met een sprong was hij zo oververmoeid dat niks meer hielp behalve laten huilen. Dus gewoon je eigen gevoel volgen is altijd super!! Hier de rekeningen net betaald, me salaris was nog niet eerder gestort. En lekker ochtendje thuis spelen. Vanmiddag boodschappen doen en bij schoonouders eten.

Deel Deze Pagina