bovenverdieping is al schoon, staat een was aan, alle ramen gewassen en alles gesoft, gezogen en gedweild. bedden verschoond, badkamer gesopt ja ja ik doe nog eens wat op een dag zometeen nog even trap stofzuigen en dan beneden verder maar eerst een bammetje met aardbeien jammie
Zooo ik ben weer onder de levenden.. heerlijk geslapen. Vandaag is Julian alweer 20 maanden! Big Boy Hij is zelfs zo snél, dat hij vanochtend zijn eerste jeugdpuistje op zijn wang had met zo'n lekkere witte kop erop. Die kon mama dus lekker uitknijpen hihiih. Hij heeft gisteren namelijk schmink opgekregen op het KDV en waarschijnlijk zijn papa en mama een plekje vergeten met poetsen en is de porie verstopt geraakt. Ik ga trouwens ff de foto opzoeken van de geschminkte Juul.. hij was een leeuw, vertelde hij trots!
Quinten heeft zich vanochtend prima vermaakt met een nieuwe puzzel en met de grote blokken. Ook pakte hij het Pippo boekje, klom op de bank en ging het uitgebreid bestuderen. Was echt heel schattig om te zien! Zie verder ander forum...
Deze beetje wazig, we zijn de instellingen nog aan het testen, maar vond hem zo lief 8) View attachment 69581
Zo zo jij bent heel goed bezig vandaag!! Pluimpje voor jou Enne ...... mag ik ook een stukje van jouw boterham ? Klinkt echt lekker zeg!
Ingeltje wat een lief leeuwtje is jouw zoon toch 8)! En ach een eerste jeugdpuistje heeft ook wel iets bijzonders toch ?
Net nog even naar het KDV gebeld aangezien Kyano weer hartverscheurend moest huilen vanochtend maar het schijnt toch echt waar te zijn zodra je weg bent zijn die kids alles vergeten. Hij heeft lekker gespeeld vanochtend, goed boterhammen gegeten en lag nu te slapen. Het wordt nog wat met mijn ventje !
Gelukkig is hij toch gewoon lief gaan spelen ! Aahhaahhh nog anderhalf uur. Wordt gek van mezelf haha.
@ingeltje leuke foto's @kaatje suc6 straks duimen draaien hier al voor je. kdv rene ging gewoon ook al was ik thuis maar ik werkte in de zorg dus het kwam weleens voor dat ik thuis was op een van die 2 dagen. ook in mijn verlof van robin ging ie gewoon naar het kdv hij vond het geweldig daar. zullen wel vele tegen zijn denk ik maar we hebben vandaag robin gaatjes laten prikken hij hield zich heel goed heel even een lippie maar verder niet. hij wees steeds naar de oorbellen van rene en zei die die en bij papa ook dus papa besloot dat het tijd was ervoor. ik vind het altijd zo zielig maar het staat hem wel het is wel ff wennen heb een heel ander kind nu haha.
Tweety, ach wat is er op tegen hebben.Zou er zelf idd niet voor kiezen om zo jong al gaatjes te nemen. Waren Ferry en ik het eigenlijk in mijn zwangerschap al overeens. Pas gaatjes als ze oud genoeg zijn om aan te geven dat ze echt gaatjes willen.( bij een dochter dan, jongen doet het maar na zijn 16de haha ) Maar ieder zijn ding toch.Als jullie het wel leuk vinden gewoon doen ! En natuurlijk wel ff een foto spammen he