September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Funny, veel plezier vandaag en lekker dat je vanachht goed hebt geslapen!

Parr, vervelend dat je niet lekker bent met dit weer. En laat je maar lekker verwennen door P.

Jannes, gefeliciteerd voor Jannesman en veel plezier vandaag met jullie verjaardagen! En idd voortuin is ondankbare klus. Onze voortuin moet nog een remake krijgen, en dan redelijk onderhoudsvrij, maar ja grint en gras wil ik eigenlijk ook niet. Dus we zijn er nog niet over uit.

Queen, wat een heerlijke bos krullen heeft Kyani toch.

Eva, zo das flink wat kleding voor weinig geld, waar heb je dat gescoord?

Lola, dat zal wel rustig zijn met maar 1 kind. Klinkt als een relaxte dag. Leuke foto's.

Kaatje, fijn dat je een goed gesprek met je zus hebt gehad.

Yule, vage dromen heb jij!

Mannen en uitjes: moet zeggen dat mannetje niet echt romantische is voor ons samen. Maar gezinsuitjes gelukkig wel volop!

Zo weer even bijgelezen vanaf mijn laptop in de tuin. Heerlijk weer is het toch, heb het nu al behoorlijk warm. Vanochtend werd Ilse pas m 8 uur wakker, dus dat was heerlijk. Daarna beneden ontbeten en gespeeld. Rest van de ochtend boven bezig geweest om onze kledingkast naar Ilse haar nieuwe kamer te verhuizen. Volgende week vrijdag gaan wij voor onze kamer een nieuwe kopen. Nu lekker even niets doen!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @hummelke ook lekker in de tuin met lappie 8)

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey meiden!

Gisteren even niet online geweest. Had een klein baaldagje ivm alweer ongi :x en heb het uit mijn hoofd gezet door een lekker familiedagje te plannen. Veel in de tuin gewerkt ook samen met Kyano, was echt heel gezellig en 's middags lekker een stuk gaan fietsen naar de speeltuin en weer terug. Heerlijke dag :)!
    Vanochtend nog even in de tuin gewerkt en plantjes gekocht en straks nog even naar een verjaardag.

Funny me goed hoor dat je hubbie ook uit bed geschopt hebt!
    En zeker lekker dat je gisteren van het weer hebt genoten!
    Veel plezier vandaag!

Sannemart gefeliciteerd met je moeder’s verjaardag!

Lola wat een leuke foto’s! Dat boek van kikker en zijn vriendjes leest Kyano ook heel graag!

Azeb oeps even schrikken zo’n berichtje ..... dat werd dus haasten. Gelukkig nog op tijd.

Gave foto’s van Levi en Kyani

Kaatje ha ha die Levi op het potje met knuffel! Fijn dat je even goed met je zus gepraat hebt.
    Vervelende situatie nu met Ferry. Ik herken het niet, Dennis en ik doen best vaak dingetjes samen zonder Kyano. Afgelopen weekend nog de hele zaterdag samen gewinkeld en toen naar een verjaardag van vrienden en op zondagochtend Kyano opgehaald. Ik moet zeggen die dagen doen ons ook echt goed en we voelen ons dan weer lekker verliefd :) en dus geen papa en mama. Ik zou proberen ook eens zoiets te plannen als het kan. Knuff voor jou!

Eva grr wat balen zeg :x

Yule wowie wat een droom ;) :D

Zo en nu gauw nog even wat in huis doen voordat Kyano wakker wordt, hubbie is al de hele tijd aan het leren dus zielig als hij straks ook nog klusjes moet doen.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh Jannes fijne dag gewenst en gefeliciteerd met jouw hubbie!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verdorie, weer ongi :( Knuff meis.

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    :) Dat was ik dus vergeten, zat te knagen dat er iets miste aan mijn bericht :)

Jannes en jannesman alvast gefeliciteerd beiden en nog vele jaren HIEP HIEP HOERA!!! 8)

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Hummelke: bij de Wibra! Lekker allemaal van die zomerse setjes waar hij lekker mee over de grond kan banjeren en ik er niet van baal als het vies wordt :D

@ Jannes: Ook ik wil jou en S. een fijne dag wensen!

@ Parr: Leuk even op een terrasje gezeten! Het zijn de kleine dingen waar een mens gelukkig van wordt, gelukkig zag P. dat ook in!

Nou E. ging zich voor de lunch omkleden, en na de lunch vroeg hij: weet je het adres van die speeltuin? En zonder mokken zijn we dus met zijn drietjes naar de speeltuin geweest. Daar Mike, Missy en A. nog even gezien. Aimar is echt verzot op glijbanen en durft er ook alleen af! Zo leuk om te zien! Hij wilde ook heel graag in de conexxion bus. Was zo'n carroussel. De 1e drie rondjes vond hij het geweldig, het 4e rondje betrok zijn gezichtje al een beetje en het 5e rondje was het huilen ;) Maar toen hij weer bij papa op de arm zat riep hij weer: Bus, bus! :D

Ik kom zo nog even spammen!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    dus toch nog met zijn allen naar de speeltuin geweest :)

JannesMan, gefeliciteerd !

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar in de Conexxion bus:

10. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Sorry, maar ik kan me hier niet bij aansluiten. Ik heb namelijk een kerel die ook uit zichzelf een avondje uit met z'n tweeën regelt of een dagje naar de sauna. Wij hechten daar allebei heel veel waarde aan. En dit gebeurt dan ook wel een paar keer maand.
    Dus eh ze zijn niet allemaal hetzelfde ;)

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Eva leuk dat jullie toch nog met z'n drietjes geweest zijn :)!!

Ik heb nog even gauw wat plantjes in de potten gepoot en ben nu klaar. Kyano slaapt nog dus even gauw nog wat was van de lijn afhalen.

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier een rotnacht met Femke gehad. Die had volgens mij in een keer in de gaten dat ik bij haar op de kamer lag, dus die vond het wel gezellig om van 4 tot 7 te gaan spoken en kletsen en weet ik veel wat nog meer....daarna nog wel doorgeslapen tot kwart voor 10, maar ja ze lag er ook laat in gisteren. Dus veel te weinig geslapen. Dus madam ligt er vanaf kwart over 12 al weer lekker in.
    Zometeen nog een feestje bij mijn tante en dan zit het drukke weekend er weer op.
    Mannetje is behoorlijk brak na zijn vrijgezellenfeestje, hihi.

Allemaal zwaai!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @eva leuke foto!

@steen you have one of the few in a million ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Steen, lekker zo'n nacht :(
    Veel plezier straks.
    ( en ehh geef mij zo'n man ;) )

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva leuke foto.

steenoef das neit zo een fijne nacht

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even terug gescrolld.

Eva, leuke foto !

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Steen heerlijk zeg, zo'n man!!

Overigens is de sauna eigenlijk het enige waar A ook altijd wel voor te porren is, dus dat is heerlijk!

Balen van je nacht....

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij zijn nog nooit in een sauna geweest. Maar is ook niets voor ons. als ik ga zou het er sowieso één zijn waar iedereen badkleding aan heeft, en Ferry krijgt het geloof ik al warm bij het idee.

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier precies hetzelfde!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47