Funny, liggen ze dan ook echt tegen elkaar te kletsen ? Na het gemiste middagdutje gister is Levi vanmiddag en vanavon gelijk in slaap gevallen. Vind hem zo schattig. Hij heeft een lievelingsknuffel (ottie), daar verteld hij echt tegen wat hij die dag gedaan heeft, en valt dan sabbelend op zijn staart in slaap
check dit: Persoon aangehouden na chaos op De Dam | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl toch wat ernstiger dus.... chaos en geplette mensen
Pffff ik schaam me diep, ben de hele dodenherdenking vergeten! Kwam weer beneden na het naar bed brengen van Isis, was het opeens al kwart over acht! Jeetje wat erg zeg.... Heb al even terug zitten kijken op youtube wat er precies gebeurde, maar is niet helemaal duidelijk nog. Zal in de loop van avond/ochtend wel komen. Twitter is wel een fantastisch medium bij zulke dingen vind ik. Zo snel! Sowieso ben ik echt twitterverslaafd trouwens Groetjes Azeb
Tientallen gewonden op de dam, incl. botbreuken. ( daarom ga ik dus nooit naar zoiets masaals ) Man die paniek veroorzaakte is aangehouden Persoon aangehouden na chaos op De Dam | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ja ze zitten allebei in bed en gaan dan kletsen tegenelkaar. Of ze gaan staan zodat ze elkaar kunnen zien,wisselen van speen en knuffel en gaan spelen. Yule, ik denk dat ze te lang slapen 's morgens. Ze slapen de laatste week: 21.15-10.00 13.30-15.30 en dan liggen ze er om 19.30 weer in.
Tot 10 uur 'sochtends ? Aan de ene kant wel lekker. Levi begint weer heerlijk richting de 9 uur te kruipen
Ja 10 uur 's ochtends... op zich is dat wel lekker na die gebroken nachten met Luca.Maar ideaal is het niet voor de meiden. Wakker maken heeft geen zin want dan is er geen land met ze te bezeilen
@funny: oh nee dat is hier niet. Elke ochtend half 7 stipt. En dan van 10-12 en dan 19 uur er weer in, maar soms slaapt ze pas tegen 21 uur.... echt sprongetjes gedrag wat ik herken van eerder. Dus vroeg wakker, laat slapen en weinig slapen overdag.
Hier 'sochtends heel wisselend wakker. Tussen 07.00 en 09.00 'smiddags vaak tussen 12.30 en 15.30 Steeds vaker niet 'savonds ligt hij er uiterlijk 19.45 in
Ik spreek door het rare slapen van Jill juist pas om 15 af Morgen gaan we dus om 15 uur naar vrienden.
Gezellig ! Ik ga om 10.30 bakkie doen morgen bij een vriendin. Levi slaapt vaak tot 15.30, en moet dan nog even wakker worden, wat drinken, fruitje ect. en om pas om 16.30 te gaan is ook niets.