September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje lekker!
    hier kip met sperzieboontjes en aardappelen.
    al begonnen met klaar maken, maar betwijfel of broer en paps optijd zijn :p Maar das hun pakkie aan :D

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hey!

Hier gisteren een leuke verjaardag gehad van mijn moeder. Teun was zich flink aan het uitsloven samen met zijn nichtje. De familie kreeg gelijk het blijde nieuws te horen dus werd volop gefelciteerd.
    Mijn moeder belde net nog dat ze het kado (boedha) zo mooi vond en dat we zo fijn hadden geholpen (viel wel mee 1x rondje drinken en wat hapjes maar goed) Ze had het dus naar haar zin gehad.
    souders komen vanavond eindelijk thuis uit Spanje na 1,5 week vast zitten dus dat is ook weer fijn. Gisteravond een bloemetje en briefje daar in huis gezet als welkom thuis.
    Vandaag rustig dagje, veel alleen met Teun. Hubbie was voetballen en nu voetbal kijken bij vrienden. Teun en ik zijn wezen fietsen en bij de schaapjes/geitjes wezen kijken. Daarna lekker een ijsje gehaald. Nu lekker in de tuin, hij is heerlijk aan het spelen. Vanmiddag heeft hij 3 uur :$ geslapen dus heb ik ook 1 uurtje kunnen liggen, relax dagje dus.

@Eva: leuke foto van Aimar in de bus, daar gaan wij binnenkort denk ik ook maar eens heen.

mannen: hier een man die juist vaak wat leuks wil doen samen en dan oppas gaat regelen ect. Ik hou nooit zo van onverwachte dingen dus soms heb ik er juist geen zin in... Ik ben dus juist de saaie doos van het stel ;):) en als ik het zo lees denk ik oja ik moet ook weer eens wat plannen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook flauw. zou morgen met een vrienin en haar oppaskindje naar Wiebel Biebel gaan, is hij dicht op maandag, dan maar de kinderboerderij. ook dicht. Dan maar een bakkie bij mij.
    Is haar poes gister bevallen van 4 kittens. Wordt dus een bakkie bij haar ;)

SanneMart, fijn dat je souders weer bijna thuis zijn en je moeder blij was met haar kado.
    Laat jou man de mijne eens bellen

Wij gaan naar de mac !
    Tot vanavond

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje leuk kittens :D

hier gegeten alleen ik (kyani verdomde het om te eten) dus haar meteengedoucht en in bed gelegt en beetje peutermelk gegeven. Die slaapt dus nu al...

komt me pa en broer binnen tegelijk hebben die sukkels al gegeten onderweg :(
    als ze dat nou zeggen heb dus voor ons alle gekookt en de enige die ervan at :(

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben ik weer.
    Vond nog kortingsbonnen op internet dus was weer een mooie meevaller.
    Wilde eens iets anders dus heb een chicken sensation genomen. Erg lekker !

Queen, nou daarvan zou je toch spontaan in kookstaking gaan !

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ja echt wel! Baalde ook wel, anders had ik dus ook met kyani gewoon ergens gaan eten.
    Kortingsbonnen das wel lekker ja scheelt toch weer ;)
    chicken sensation ken ik niet (op internet gekeken ziet er goed uit :D).

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    heb trouwens site geupdate ;)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Broodje met malse kip in een krokant korstje, tomaat, uien en sla. en dan met een heerlijk honingmosterd sausje

9. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hihi ja dat plaatje zag ik ook op google :D
    ziet er wel lekke ruit, op de honingmosterd saus na :p

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee die is erg lekker hoor ! Lust normaal ook geen honing.

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ik lust wel honing, maar geen mosterd ;)
    bij die wrap zat die saus ok een keer vond zo vies toen.

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey,

Wat een rustig dagje hier, iedereen is vast aan het genieten van het prachtige weer!
    Femke heeft vanmiddag weer lekker 3 uurtjes geslapen. En ze ligt er nu vanaf kwart over 7 weer in. De verjaardag was leuk, ook daar heeft Femke zich weer heerlijk uitgesloofd ;)
    Nu gaan we een dvd-tje kijken (hihi ik kijk nu op de andere bank, ligt hubbie te slapen....en die moet straks nog werken, bleh!)

@Kaatje, mmm lekker mac gegeten! Veel plezier morgen!

@Sannemart, klinkt als een leuk feestje!

@Queen, oh da's niet handig dat ze al gegeten hadden....

hihi ja ik heb wel een schatje hoor, ben er ook erg blij mee ;) Ik mag echt niet klagen met zo'n kerel.

Fijne avond allemaal!

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie felicitaties voor S.
    Wij hebben echt een hele leuke, maar vermoeiende dag gehad. Vanochtend wilde Isabel niet slapen, dus die heeft drie uur liggen miepen. Heel handig als je een verjaardagsfeestje wilt voorbereiden. Gelukkig ging ze na de fles van 11.30 uur lekker slapen tot 15.30 uur.

Vanaf 14.00 uur liep de tent vol met bezoek. Gelukkig was het heerlijk weer dus heeft iedereen in de tuin gezeten. Maar je loopt meer de benen onder je lijf vandaan dan dat je lekker kan kletsen. Gelukkig heeft mijn moeder ons fijn geholpen. En die heeft Isabel om 16.00 uur mee naar haar genomen.

Om 18.30 uur was iedereen de deur uit. Maar goed ook, want Sara was helemaal hyper door het bezoek, spelen, etc. Dus die eten gegeven en hop naar bed.

Morgen gaan we naar de dierentuin, dus ik ga ook lekker op tijd naar bed. Isabel is er toch niet, dus hoef geen rekening te houden met voedingstijden.

O me wel weer kapot lopen ergeren aan smama die Sara gewoon blijft volproppen met lekkers. Op een gegeven moment heb ik het gewoon afgepakt en gezegd dat ik het nu echt genoeg vond. Gelukkig zei S het ook nogmaals duidelijk, dus die steunde mijn gedachte.

Nou ga ik heerlijk op de bank met mijn Amerikaanse magazines die ik van 2 vriendinnetjes heb gekregen. Heerlijk!! Een OK!, een People Magazine, MarieClaire, USweekly en een tijdschrift over moederschap...

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

ik haak hier weer in was julli ekwijt haha. heb een druk weekeind achter de rug. veel gedaan tartjes maken workshop gegeven en vandaag weer met de nieuwe mocule van de cursus gestart. was een pittig dagje vandaag ermee. 4 soorten bloemen leren maken en nog huiswerk gekregen ook haha. resultaten komen uit eindelijk in een boeket over 4 weken dus ben erg benieuwd. hoe is het hier heb ik nog wat gemist?

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: klinkt goed die Mac burger

@Eva: wat een leuke foto. En fijn dat E. toch nog mee wilde.

@Steen: hmmm, dat zijn de mindere nachten.

@Queen: jeetje voor niets staan koken. Niet leuk

@Ingeltje: Personeelsfeest klonk goed. Morgen maar eens met mijn collegaatjes bellen die het georganiseerd hebben om te horen hoe zij het vonden.

Sauna: wij zijn dol op de sauna (en dagjes shoppen). Hadden het er deze week al over dat we snel weer een dagje naar de sauna gaan. Heerlijk!!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jannes gelijk heb je dat je er wat van zei. Gefeli met je hubbie.
    Heerlijk een feest in de tuin scheelt weer rommel binnen ;)

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Dit is idd een heerlijk broodje. Alleen neem ik hem zonder of met erg weinig rode ui omdat ik anders achterblijf met een uien smaak in mijn mond ;) Maar die saus is heerlijk! Dit zit trouwens ook op de Small Wrap Honing Mosterd ;) Ook een favo van mij 8)

Deel Deze Pagina