September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zo kyani ligt net ook in bed :D
    wat een energie had dat kind zeg!

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ook ons knulletje ligt weer in dromenland :) Alleen hoop ik niet dat hij nog wakker wordt van een poepluier want hij heeft nog niet gepoept vandaag. We merken het wel ;)
    Vanmiddag hem rond 15.30 toch maar wakker gemaakt, hij lag nog lekker te slapen maar pikte het wel en was gelijk vrolijk gelukkig. Na wat eten en drinken zijn we even naar de kermis gegaan in een dorpje verderop. Was best gezellig, Kyano vond het geweldig interessant en we zijn nog in de kleine botsauto'tjes geweest. Geslaagd dus. Toen we net wilde gaan eten kwam ineens mijn smoeder met szus, kids en een vriendin binnenvallen :$. De kinderen waren ook op de kermis geweest en hadden een knuffel voor Kyano gewonnen en een speelding ;) dat wilden ze even komen brengen :( Ze hadden toch wel in de gaten dat ze niet echt welkom waren want waren binnen 5 minuten weer weg. Ik ga echt niet tijdens mijn eten ook nog eens 5 mensen van drinken voorzien en tijdens het bezoek staan afwassen en Kyano in badje doen. Moeten ze maar bellen van te voren en een tijd afspreken. Maf gedoe :x

Jannes ik kan geen advies geven of de draagdoek goed zit aangezien ik ze nooit gebruikt heb maar ik vind het wel een hele lieve foto!

Hummelke hmm ik vind jullie ovenschotel wel heerlijk klinken ;), jammer dat Ilse het niet lustte. Kyano smult wel van spinazie maar griezelt echt van zuurkool en rode kool. Vind ik ook wel jammer
    Oei lastige situatie met het in bad gaan. Misschien dan de komende tijd toch maar met jou of hubbie samen in bad en dan lekker ontspannen en veel plezier maken / liedjes zingen? Misschien is ze op het KDV ergens van geschrokken toen ze in bad zat.

Freesia oh ook al zo’n huilbuien :(, nou het zal echt bij de fase horen maar leuk is anders.
    Hmm nog steeds geen stofzuigerfan dus ;)

Queen had Kyani niet geslapen vandaag dan?

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje uurtje maar toenw as ze alweer klaar wakker en overvol met energie ;)
    wil je poepluiers lenen? hier al 5 gehad:p (tandenpoep)

4. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

@Ingeltje, hihi ja toepasselijke naam nu he ;) oh lekkende boobs...heb ik eigenlijk de hele zwangerschap geen last van gehad.

@Jannes, wat een schattige foto's, Isabel ligt heerlijk zo!

@Parr, knuff meis!

@Freesia, super dat de rijles goed ging vanmorgen. Mmm Jill een kort lontje, da's niet fijn....

@Hummelke, misschien even op het kdv navragen of er iets gebeurd is daar met badderen?

@Eva, hoe is het vandaag gegaan? Knuff meis!

Wij gaan zo lekker een filmpje kijken. Fijne avond!

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Inderdaad stom zeg Wupje, rond etenstijd binnen komen denderen...

Ohja: draagdoek: belangrijk is dat je hem goed strak en stevig knoopt. Na elke slag om je lijf even alles goed aantrekken, stevig trekken.

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje lekkende boobs :D arme jij :p (had ik ook met kyani der zwangershcap zo irri! Vooral als je een dagje weg gaat :p

wij hebben hier lekker tagiatelle gegeten, kyani heeft niet gegeten maar gevreten hihi:D Vind zij echt lekker en dan gewoon op de simpele manier

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @wupje lief van hun bedoeld maar idd verkeerde timing!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm nee liever niet, ik vind zo'n geurvrij dagje ook wel eens fijn ;) :)

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje o jee lekkage heb ik gelukkig nooit gehad alleen bij robin toen ik full time kolfde

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik weet trouwens zeker dat ze eenmaal in de auto hebben zitten mopperen dat we niet gastvrij waren, heb ik lekker schijt aan :p

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Het was ook beetje embarassing dat je zwager je erop wijst hahaha
    "Inge je tiet lekt"
    Gelukkig heeft zijn vrouw alle 3 kids ook geborstvoedt (mooi woord he! vond de -dt ook wel mooi erbij) dus hij kent de nattigheid....

Morgen dus de wattenschijfjes in de beehaa.

Ik denk dat ik er maar weer vroeg in ga liggen. Beetje uitrusten voor de naderende bevalling whahahah!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jannes ik heb Luca ook vaak in de draagdoek. Heb je geprobeerd om haar in de foetushouding te leggen? Ik heb snel last van mn rug maar kan Luca (met zn 6kg ongeveer) zo uren dragen.

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    hihi alleen moet het niet met dt :)
    Is een voltooid deelwoord en hoort dus nooit met dt....

Hier alles goed.
    Het was heerlijk op bevrijdingsfestival en Isis vond het reuze interessant en gezellig. Bleef wel steeds heel dicht bij ons als we ergens zaten.
    Guus niet gezien, was veel te druk. Nu lekker bankhangen.

Las over huilbuien van Kyano, Ilse en Jill, sterkte!

Liefs Azeb

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Draagdoekmama's : Als ik Luca (in foetushouding heb ik hem altijd) in de draagdoek doe krijg ik de achterkant nooit 'draaivrij' Alles blijft gedraaid. Hebben jullie tips?

15. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    ohja de draagdoek. Ziet er goed uit Jannes! Denk er idd om dat je het goed strak doet, zeker een rekbare doek als de tricot slen moet je goed aansjorren, die geeft goed mee om je kindje heen.
    Je zou haar ook rechtop kunnen doen met knietjes omhoog, in kikkerhouding. Dan moet je er wel op letten dat je haar nek goed ondersteunt. Heb je er een boekje bij? Daar staat die houding ook wel in denk ik.
    Irisb heeft er nog veel meer verstand van, misschien kan zij er iets over roepen.

Groetjes

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hummelke, raar zeg. net of ze bij het kdv echt een slechte ervaring met het bad gehad heeft.
    Levi gaat de laatste twee maanden alleen nog maar onder de douche, want dat vind hij opeens helemaal geweldig

Wupje, heel irritant als mensen zonder aankondiging tijdens etenstijd aan komen zetten.
    Heeft mijn svader ook een handje van. Idd negeren en je eigen eten opeten

Inge, als jij straks niet uitgerust aan je bevalling begint weet ik het ook niet meer.

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi meiden,

vandaag best een leuke dag gehad. Beetje jammer dat Aimar maar een uurtje sliep. We zijn naar de kinderboerderij gewandeld en daar waren speciale activiteiten, Aimar heeft een mooie schapen-kleurplaat gemaakt en beplakt met watjes :)
    Hij vond de haan maar eng (moet ook wel zeggen dat dat beest enorm tekeer ging ;)) maar de geit wilde hij wel aaien :). Toen we thuiskwamen kwam het buurmeisje van mijn ouders met Aimar spelen. Die 2 hebben dikke pret gehad, al werd Aimar er wel een beetje hyper van. Hij wilde weer niet echt eten, al ging het toetje erin als koek. Ik slaap vannacht dus met hem bij mijn ouders en dus op dezelfde kamer, ik hoop dat hij niet wakker van mij wordt. En ik wacht op telefoon van Edu....

Ik ga slapen want ik heb natuurlijk een korte nacht gehad. Tot morgenavond meiden.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuke dag dus. Schattig zo'n schaap kleurplaat.
    Truste en hoop dat jullie kunnen slapen op een kamer

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Wat een hoop huilkindjes hier... misschien had Raven dat ook wel de afgelopen 2 weken... sterkte meiden.

@ingeltje: is het niet borstgevoed? :D

@jannes: ziet er supercute uit!

badje eng: onder de douche doen? Raven wilde een tijdje ook niet meer in bad zitten, douche was toen hot. Daarna werd badje weer interessant, nu wisselen we het een beetje om.

We hebben Raven bij schoonouders gebracht waar we heerlijk gegeten hebben. Vooraf Italiaanse vissoep met gamba's (Raven heeft gesmuld), daarna tagliatelle met asperges, ham en ei (Raven heeft gesmuld) en als toetje aardbeien met muntslagroom (Raven heeft gesmuld).

Nu voelen we ons een beetje geamputeerd zonder kind maar kunnen wel lekker laat opstaan morgen voor werk.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, klinkt lekker ! ( op de vissoep na dan ;) )
    Raar he dan opeens zonder je kind thuis zijn. Komt vast goed met Raven bij opa en oma

Deel Deze Pagina