trusten allemaal! voor wie nog online is en FV speelt: wie wil nog even een keer op mijn profile op mijn barn klikken? nog 5 klikjes nodig! thx!
Kom ook even gauw welterusten zeggen en kruip dan lekker mijn nestje (oh nee ons nestje ) in. Morgen heb ik weer een vrij dagje. 's ochtends lekker met Kyano en 's middags ga ik met mijn moeder en mijn tante een sieradenworkshop doen. Ik heb er zin in! Ingeltje ik vind het zo spannend, ben echt benieuwd wanneer jij gaat bevallen!! Eva fijn dat jullie zon gezellige dag gehad hebben, dat verzacht de pijn een beetje. Ik hoop dat jullie lekker slapen vannacht! Yule ha ha volgens mij heeft Raven gesmuld ! Truste allemaal!
Kun je die draagdoeken ook 2ehands ergens kopen of iets? Zou graag willen dragen als wij ooit een 2e kindje mogen krijgen, maar vind t toch wel zonde om t duur nieuw te kopen als hij/zij het straks niks vind.
Hier een goede nacht gehad. Luca had gisteren een regeldag denk ik...14 voedingen gehad! Om 20.45 de laatste en toen kwam hij om 3 en 6 uur. Straks de meiden naar mn moeder brengen.Dan ga ik met Luca naar het CB. Ben ontzettend benieuwd hoe hij het doet op alleen mijn bv. Hij krijgt straks ook zijn eerste prikjes... Ben er best wel weer zenuwachtig voor.
Op youtube heb je filmpjes van 'draagdoekmama' een vlaamse mevrouw die het héél goed uitlegt en voordoet. (vlamingen zijn dus echte experts haha) edit: YouTube - Kanaal van draagdoekmama
fijne dag meiden ik ga lekker richting stad op sandalen jacht met kyani en kijken voor wat meer zomergoed voor haar (ach ja mama is immers neit belangrijk he ).
Goedemorgen, Vanochtend even spitsuur gehad, maar nu is Sara naar het KDV, dus heb ik lekker het rijk alleen met Isabel. Die is niet helemaal lekker: snotteren, flesjes niet op, hoesten. Dus maar niet teveel ondernemen vandaag. Sara heeft vanochtend het hele huis gedag gezegd, zo schattig: "dag bank, dag koe (speelgoed), dag box, dag keuken..." Hahaha @Yule: o klinkt als een heerlijke maaltijd! Lekker rustig aan gedaan vanochtend? @Queen: shop ze! @Missy: misschien heb je iemand van wie je een draagdoek kan lenen. Iemand die tussen kindje 1 en 2 inzit... @Funny: ach eerste prikje vandaag. Niet leuk. Isabel krijgt hem 11 juni. @Steen: hoe is het met jou? Mijn vader heeft onlangs een niersteen gehad. Ik hoop echt niet dat je zoveel pijn als hem hebt, want hij viel bij een koliek gewoon flauw. Beterschap! Vandaag ga ik maar eens de administratie opruimen. Dus oude papieren weg, alle verhuispapieren eens goed ordenen, etc. Daar heb ik nu toch alle tijd voor...
Goedemorgen, Hier een rustig nacht gehad (yes) en Jill heeft gewoon haar boterham gegeten en haar melk gedronken vanmorgen. Duim dat we er weer vanaf zijn. Ik denk leuk te zijn en zet Jill zonet even op de stofzuiger, alsof het haar wheelybug is. Ze stond namelijk zo te ginnegappen bij dat ding steeds. Heb het haar eerst gevraagd natuurlijk. Nou, het was 10 seconden grappig, toen besefte ze waar ze opzat Raar kind toch. Draagdoekmama, heeft inderdaad superfilmpjes! Ik ben zelf geen doekenexpert Funny, wat goed dat Luca nu volledig jouw melk drinkt! Toppie! Prikjes zijn minder, sterkte wijffie. Yule, sow klinkt als een heerlijke maaltijd! Asperges, heb ik zo'n trek in! Van het weekend maar eens maken, vorig jaar vond Jill ze heerlijk. Ben benieuwd Eva, fijne dag gehad, leuk! Hoe is de nacht gegaan en heb je al wat gehoord?