September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaai even en haak hier weer in
    heb wel alles terug gelezen maar erg moe, toch geslapen tot 7 uur en daarna gaan zwemmen.
    zometeen maar even lekker op de bank

heb weer eens water in mijn oor, heel irri

knuffs

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Zo even een pauze/boterham eten. Badkamer, wc's en boven zijn helemaal klaar. Nu alleen beneden nog....

@Ingeltje: idd de fysio bellen, anders heb je straks misschien nog wel een paar hele zware weken met je rug. Sterkte.

@Parr: gelukkig begint het oud te worden nu, hopelijk snel helemaal over, knuf.

eten: hier ook de laatste tijd een meer kieskeurige dreumes, die niet alles wil en dan nee neee neeee neeeeee roept en zijn bord aan de kant schuift ;) Gelukkig kan Teun ook wel wat missen want die is bijna 13 kilo schoon aan de haak :$

Nou ga even de laatste dingen in huis doen. Wel lekker alleen thuis zo met de muziek lekker hard aan :D

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Mmm het is dus een fase dat slechte eten. Wij kennen het helemaal niet van Femke....maar die eet ook een stuk minder daan voorheen. Nu weet ik ook wel dat dat patroon veranderd nu ze ouder worden. Maar ons meisje kan wel wat gebruiken, gisteren heb ik haar hier even op de weegschaal gezet: 9,3 kg....
    Wij maken ook zeker geen drama's van het eten. Wil je eten prima, zo niet dan niet ook goed. En dan eet ze vandaag in een keer weer twee boterhammen en een stuk peperkoek....tja....;)

@Kaatje, lekker even er uit!

@Parr, hopelijk ben je inderdaad niet lang ongi nu. Rust ze!

@Sannemart, wow goed bezig jij. Vanmiddag ook nog tijd voor jezelf? ;)

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook aan de kant schuiven en dan niet een klein beetje nee... valt bijna van tafel en nee nee nee schudden *rolt ogen*
    We kennen het ook niet van Kate :( Maar goed als zij geen honger heeft dan niet.. zowel dan leert zij er van ;) toetje gaat wel altijd super in *rolt ogen*

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Sara roept weleens "Klaar" nog voordat het eten aangeraakt is...haha.. Om daarna te zeggen "Toetje"...

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    De CB-arts zei t toevallig vorige week dat nu de leeftijd is van 't minder eten. Mike is voor zijn lengte zeker niet te dik, maar ik heb zoiets van tja je kan het er moeilijk inproppen.
    Voorheen at hij 4 boterhammen, een koek, 2 x fruit, avondeten, toetje en klein flesje melk voor het slapengaan.
    Nu hooguit 1,5 boterham, een koek, paar stukjes fruit, 5 happen avondeten, toetje en flesje melk.
    Zal vanzelf wel weer goedkomen!

Iemand een idee waar ze nu nog spijkerjasjes verkopen voor jongens of ben ik al te laat?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van 28 juni tot 2 juli.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, hoop dat de bloeding snel over is.

Missy, misschien prenatal of hans textiel ?

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja zat al te kijken online op Prenatal..
    Denk dat ik maar effe MP probeer! Ben ik toch laatste tijd fan van en scheelt hoop geld. ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn idee ! Bij dat kledingpakket wat ik op mp had gekocht zat ook een spijkerjasje ( incl. vest ) bij. heb ik 0.90 cent voor betaald :D

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    #1871 Hartediefje1988, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    jannes heerlijk het rijk alleen!
    lekker geshopt hoor :D

indy foto gestemd!

eten, gaat heir prima op kip na (gebakkenin koekenpan alle andere manieren zijn prima!)

missy heb ze vandaag bij hans textiel en zeeman gezien!!!!

parr hopen dat snel ove ris meid

jannes hihi dat doet kyani ook

resultaat van shoppen:
    - sandalen kyani
    - 3 setjes zomerkleding kyani
    - 2 shirtjes voor eigen
    - vest voor de herfst/winter

lekker hoor die uitverkoop :D

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pfff heb net de film Hachi gekeken, had een klant me geleend. Met Richard Geere, gaat over een hond die 9 jaar op zijn baas wacht die niet komt.
    Jemig, ik heb echt een vol uur zitten janken :)

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    freesia die fil zegt mij niets...
    klinkt wel zielig als zo lees.

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Queen, ja is het ook, maar wel mooi gemaakt. Ik kan gewoon niet tegen zielige hondjes ;)

15. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemiddag!

Hier ook snel even wat schrijven. Al houd ik het moeilijk bij :( Uit het hoofd dan maar.

@jannes: Leuke foto's in de draagdoek. Kan niet veel toevoegen aan wat de andere dames al gezegd hebben. Strak aantrekken, draagdoekmama op youtube en misschien idd de kikkerhouding. Dan loop je ook geen risico dat het kinnetje te ver op de borst zakt waardoor het ademen moeilijker wordt. Als een kindje in een draagdoek ligt en "schattig snurkt" is dat helemaal niet zo schattig. Dit even tussen ( )

@hummelke: Wij hebben ook een tijdje badstaking gehad, maar dat was zonder aanwijsbare reden. Is vanzelf overgegaan. Hopelijk wil I lse snel weer in bad.

@steen: Bah, nierstenen. :( Fijn dat het vannacht wel goed ging. Hoop dat je er snel vanaf bent.

eten: Hier ook niet echt een succes. Brood gaat er wel redelijk vlot in, fruit ook, maar warm eten (nu ja, de pasta of de rijst willen nog wel, maar alles wat ook maar op een groente lijkt... :D ). Maar maak me er geen zorgen over. Is heel normaal. En ik kan straks tegen IrisBman zeggen dat het écht niet aan de BV ligt dat hij 's avonds niet zo veel eet :p

@freesia: Arme Jill :( Heeft ze vandaag een beter dagje?

@ingeltje: Heb je de fysio al gebeld? Doen hoor! Heb er ook erg veel aan gehad de laatste weken van m'n zwangerschap. En voltooid deelwoorden zijn nooit met -dt hee, hoe moei het er ook uitziet :p

@parr: Klinkt gezellig :D

@sannemart: Fijn dat alles goed was in het AMC.

Meer heb ik helaas niet onthouden :( Hier niks te melden eigenlijk. Buik is een superballon, lijkt wel 3 maanden zwanger :$ En eigenlijk geen zin meer om steeds buik in te trekken. Tot nu toe geen opmerkingen gehad.

Nog even een uurtje werken en dan ben ik weer klaar. Snel naar huis om eten te gaan voorbereiden (gevulde paprika's, njam njam) en dan even langs szus.

Hopelijk gaat IrisBkind vlot slapen en kan ik weer lekker online bezig zijn (wow, msn :D ). Hopen dat ik niet weer in slaap val zoals afgelopen dinsdag. Sorry, freesia, heb je in de steek gelaten toen. IrisBman heeft nog geprobeerd me te reanimeren om 21u, maar was al te ver heen :)

Fijne middag allemaal!

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    nee precies ik ook neit hoor :D

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @IrisB, mag ik vragen waarom t niet schattig is als je kindje snurkt in de draagdoek? Is dat doordat t niet optimaal kan ademen dan of begrijp ik je gewoon verkeerd?

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @queen lekker geshopt :D

@freesia drm durf ik hem ook niet te kijken :)

@irisB en ik maar denken wrm het nou zo stil was aan de ander kant van het lijn :(;):p

minder eten zijn er dan meer kinders die maar 1 boterham eten met ontbijt én lunch? Lees dat de kinders 2-4 bammies eten dus dan is minder eten geen ramp. Maar die van ons eet niet zoveel. Ik kreeg mee dat 1 bammie per keer genoeg was. En soms eet zij iets meer.

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik ben geen iris :p maar ik denk drm, maar hoeft niet want Kate kon soms ook aardig snurken toen zij een ukje was :$ Lag ik tussen 2 snurkers in ;)

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Parr, CB zei tegen mij dat zelfs 4 tot 6 boterhammen nog mocht per dag. Als we maar niet meer snoep/koek zouden geven voor de trek maar dan liever een extra boterham.
    Normaal al hij er 2 voor ontbijt en 2 voor lunch (op elkaar geplakt zeg maar hahaha..) en nu als ontbijt net 1 en met lunch maar net 1/2 ervan.

Deel Deze Pagina