ja ben er echt ff aan toe om er een paar dagen tussen uit te gaan ( dat zusje en smoeder mee gaan vergeet ik gewoon even ) want gebruik hun mooi een avond als oppas en neem Ferry dan mee uit eten
Super Kaatje, positief blijven (stom dat ik daar nou niet aan gedacht heb toen wij met smoeder en zwager in een park zaten tyH)yf Dat laatste was Jill eddddf7yu Effe downloaden die film?
Nee, niet wat ik zoek. Hierin ben ik net als Jannes: als het afwijkt van hetgeen ik in mijn hoofd heb, hoef ik het niet. Ik zoek een spijkerjasje dat precies lijkt op dat van een volwassene. Dus niet met gekke borduursels, een afwijkende pasvorm en andere dingen die ook niet op mijn spijkerjack thuishoren... Voor Jasmijn heb ik vorig jaar eentje van Benetton gekocht. Echt een superjack: zonder 'kinderfrutsels', een beetje getailleerd en fijne stof (beetje stretch). O ja... en knopen die eruit zien als gewone knopen zoals die altijd aan een jeans(jack) zitten, maar stiekem zijn het drukkers. Erg fijn, want nu kan Jasmijn haar jas dus zelf aan- en uittrekken . Nou, zoiets zoek ik dus ook voor Emma. En ik heb de lat al wat lager gelegd... Heb op MP al twee keer geboden op een Vinginojack, maar was beide keren al te laat. Die dingen zijn al verkocht, zodra de advertentie geplaatst wordt...
Oh wat herkenbaar!!! Alleen zegt Isis nog geen toetje, maar maakt dan een soort kus/smakgebaar wat bij haar toetje betekent.
Hoi meiden! Eten: hier gaat het eigenlijk al een maand of twee, drie een stuk minder met het avondeten. Ze was altijd een goeie eter maar nu is het vaak maar een paar happen, soms zelfs minder. Toetje gaat er wel in, maar ook niet meer zo van harte (sinds we haar een keer chocoladevla hebben gegeven valt yoghurt met diksap of een beetje vla natuurlijk wat tegen ). Blijft vaak wat van staan. Op het kdv eet Isis vaak twee boterhammen, hier meestal 1. Ze krijgt altijd eerst hartig (smeerkaas of smeerworst, gewone kaas vanmorgen weer geprobeerd maar eet ze er direct van af)(van mij dan, Azebman wil nog wel eens direct zoet geven), als die (zo goed als) op gaat krijgt ze nog eentje met appelstroop of jam. Die gaat dan vaak toch nog weer beter op. Heel soms pindakaas of chocopasta. 's Ochtends krijgt ze een beschuitje en een bordje pap. Soms daarna nog een cracotte of een plak ontbijtkoek als ze nog honger heeft. Fruit gaat nog steeds als zoete koek. Een appel uit het vuistje vindt ze tegenwoordig heerlijk. Doet er wel een uur over en het huis zit onder appelsapvlekken, maar goed.... Maar eigenlijk al het fruit lust ze wel, behalve watermeloen. Ingeltje: bel nou gewoon de fysio!!! Kan je zo helpen! Azebman moet even de laptop dus ik ben er vandoor! Liefs Azeb
Op papier wat zetten helpt vaak! Je kan altijd eerlijk jouw harde emoties/gevoelens kwijt en daarna het gewoon verbranden!
@kaatje leuke foto, lekker erop uit!!! en goed hoor alles op paier zetten helpt vaak erg goed!! spijkerjas: heb ik vorig jaar bij prenatal gekocht op de jongens afdeling, dus zonder rare stiksels en frummels, gewoon stoer. eten: gaat op en af al weken, ene dag eet ze meer dan ik en andere dag alleen een toetje of zelfs dat niet. als ze honger heeft roept ze wel en toen was ik het al weer kwijt. vanmiddag even geslapen op de bank en dat heeft me goed gedaan, doen we vaker. heb nog steeds water in mijn oor grrrr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Superleuke foto Kaatje! En wat goed dat je lekker van je af hebt geschreven. Spijkerjasje, Jill had vorig jaar een jongensjasje en dit jaar eentje van Bonprix. Ben ook nog steeds op zoek naar een echter leuke
@Kaatje: je staat er hartstikke leuk op!! @Lola: herkenbaar probleem. Ook ik ben op zoek naar een leuk spijkerjack, zonder nijntjes/frutstels/beertjes/glimmers. Als je er een gevonden hebt, let me know!
kaatje je staat er leuk op meid! en van je afschrijven helpt goed, heb ik ook gedaan en daarna met hout in de korf verbrand
bij mij hoeft er ook niks op te staan kwa bob de bouwer of thomas de trein. Ga zo voor me nagels, dus fijne avond iedereen!
Even geen zin om te reageren ik heb een ongelooflijke rotdag... Het gaat nog steeds niet beter met mijn moeder, ook niet met mijn zus, ik hoorde net dat mijn verstandskiezen door de kaakchirurg verwijderd moeten worden, Quinten heeft weer eens hoge koorts en we moeten onze vakantie annuleren. Wat een ***zooi zeg...
pupke dikke knuff meis julia is net een stuk van haar tandje gevallen baal zo ontzettend, ze wilde van de bank klimmen maar dat ging mis. het is maar een klein stukje maar ik vind het echt erg. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx