September 2008 mama's deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Eva1983, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja dat wou ik eigenlijk ook,maar ja wil ook 10 kilo kwijt dus dan moet je pijnlijke keuzes maken

2. Hummelke

Hummelke Fanatiek lid

7 mei 2008
    1.086
    0
    36
    Limburg
    Even snel Pupke een dikke knuffel geven!

Hier alles prima. Ook een onhandig meisje die haar vingers tussen de lades van de ladekast kreeg, echt gillen dus. Hopelijk worden ze niet dik en blauw...Heb wel vallen en stoten gel gesmeerd, dus hoop dat het meevalt.

Verder moe en een baaldag op het werk.

Morgen om 8.45 hebben we 20-weken echo. Ik probeer daarna even vanaf mijn werk te laten weten hoe het was!

Toedels!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    au ! die stomme lades ook altijd
    Veel plezier en succes morgen

4. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    hummelke, veelplezier morgen met de echo

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Mijn meissie vanmiddag

6. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Lieve Pupke wat een K nieuws allemaal...grr het zit jullie echt niet mee. Ik wil je via deze (zeer onpersoonlijke) weg ook een hele dikke knuffel geven! xxx

@kaatje, leuke foto!

@Ingeltje, hihi daar houden we je aan!

@Anno, autsj dat is niet fijn voor Julia.

@Hummelke, ook al zo'n stuntel Ilse...knuff! Succes en veel plezier morgen.

En wij.....wij hebben vandaag een bootje gekocht....waren we begin van de week al naar wezen kijken, maar twijfelden toen heel erg, omdat het er wel het e.e.a. aan moet gebeuren. Maar mannetje heeft er zin in, dus toch gedaan. Konden hem nu voor een prikkie kopen en als je hem leuk opknapt heb je een topbootje. Femke hebben we nu hier bij mijn ouders op bed gelegd, want die had vanmiddag maar vijf kwartier geslapen. Gelukkig hadden we nog een speen in de auto liggen, en ze is na een half uurtje zingen en roepen toch in slaap gevallen!

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Hier een gezellige middag gehad en een leuk siraad gemaakt in de kleuren geel (de kleur van deze zomer :))
    Mijn vader heeft op Kyano gepast en jammer voor hem sliep hij vandaag net maar een uurtje maar ze hebben zich verder wel vermaakt. Ik geloof alleen dat Kyano ziek wordt, erg verkouden vandaag en nu net ook veel moeite met inslapen (lees heel hard huilen ;)) dus toch nog maar even mee naar beneden genomen en lekker rustig bij ons gezeten en wat water gedronken en toen weer naar bed en nu slaapt hij gelukkig wel.
    Morgen maar niet teveel plannen.

Ingeltje oef meid je hebt het zwaar nu. Hopelijk heb je wat aan de tips ;)
    Slaap lekker en top van Gijs dat hij de wc repareert nu!

Kaatje lekker een midweekje er tussenuit!
    Leuke foto hoor!

Parr gelukkig al ouder bloed nu, hopelijk is het gauw voorbij. Knuff meid!

Irisb groot gelijk je buik niet inhouden ;)!

Eten: meestal 1 boterham voor ontbijt en 1,5 bij de lunch en dan ’s middags een stukje peperkoek.......maar HEEL VEEL FRUIT
    Soms vraag ik me af of het wel goed is, vandaag heeft Kyano 2,5 peer en een banaan op :$. Soms heeft hij dagen dat hij een appel, peer, kiwi en druiven eet.
    Laatst hoorde ik dat meer dan 2 stuks fruit op een dag ook niet gezond is, maar hij eet het zo graag. Nog liever dan een koekje.

Pupke :( ach lieverd dikke knuff meis en hopelijk gaat het gauw beter :(

Anno oei stukje van de tand is niet fijn

Hummelke ach Ilse ook brokkepiloot
    Veel plezier morgen!!

Zo en nu eerst GTST.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Steen wat leuk een boot!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Queen, schattig ! Was het bij jullie vandaag zo warm dat ze een 3 kwart broekje aan kon ? Hier was het echt fris

Steen, dus toch voor een bootje gegaan. Leuk !

o ja gtst
    bedenk me nu ook dat ik geen boodschappen heb gedaan vandaag

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pupke: jeetje wat heftig allemaal. En dan ook nog je vakantie moeten annuleren. Heb je allemaal niet verdiend. Dikke kussen en knuffels voor jou!!

@Anno: o zou ik ook heel erg vinden. Hopelijk wordt het tandje niet zwart.

@Hummelke: bij jou ook al een brokkenpilootje.

@Eva: hoe is het met E?

@Wupje: ben geen voedingsdeskundige, maar dat lijkt me iets teveel fruit. Ik weet dat je bijvoorbeeld ook bepaalde fruitsoorten niet vaker dan 2x per week mag, zoals bananen.

@Queen: leuke foto!

@Ingeltje: ik vind je, ondanks je uitleg, nog steeds eigenwijs :)

Wij hadden net de ouders van een vriendin op bezoek. Sara heeft heel leuk buitenspeelgoed gekregen en Isabel 25 euro om wat leuks voor te kopen. Sara ging pas om 8 uur naar bed, die vond het veel te gezellig allemaal. Hoor Isabel nog een beetje kreunen, hopelijk blijft ze stil, want Sara heeft haar slaap echt nodig na een dagje KDV.

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje ja ;)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker !

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Daarom heb ik een luieremmer naast het bed staan :) fungeert prima als toilet met zo'n deksel erop. Ik moet ook zo vaak plassen 's nachts. Niet alleen hebben wij een hele steile trap, ook moet ik het hele huis door (en naaktslakken en muizen ontwijken) en als ik dan eindelijk bij de wc ben, ben ik klaarwakker :x

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Íeks!! Dan zou ik ook niet meer naar beneden durven :$

Pfff die baby die weegt minstens 10 kilo hier... volgens mij valt ie er straks door mijn buikwand uit.. too heavy :)
    Zo even een rondje gewandeld door huis, lappie even weer gezien en nu weer lekker in bed!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, in jou geval zou ik idd ook een emmer naast mijn bed zetten.
    Ben zelf heel erg verwend met een wc naast mijn slaapkamer

Inge, bericht is nu gelukt ! truste

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Haai meiden

Even kort reageren op wat ik gelezen heb:

@ Kaatje: leuke foto en leuk stukje! En natuurlijk wordt 2010 jouw geluksjaar, het begin viel alleen wat tegen. Maar er komen vast mooie maanden aan voor jou!

@ Anno: aaah Julia's tand kapot. Niet leuk :( Maar gelukkig haar melktandje.

@ Pupke: voor jou speciaal een hééééle dikke knuffel. Wat een K-nieuws allemaal zeg.

@ Hummelke: spannend morgen de 20 weken echo! Veel plezier en hoop dat alles goed is met jullie ukkie!

@ Wupje: wow Kyano eet wel heel veel fruit zeg! Wij hebben laatst via het voedingscentrum een voedingsadvies gekregen voor het KDV en die hebben als norm 1,5 a 2 stukken fruit per dag voor kinderen tussen de 1 en de 4 jaar.

@ Missy: boterhammen > Op het KDV wij kregen via het voedingscentrum het advies dat kinderen (1-4 jaar) genoeg moeten hebben aan 3-4 boterhammen per dag. Raar dat het CB daar dus heel anders over denkt.

EGO: Aimar heeft een superdag gehad op het KDV. Goed geslapen, lekker buiten gespeeld en het pleintje over gecrossed op een fietsje! Vaak wil hij meteen naar huis als ik hem kom halen, maar nu speelde hij na een knuffel van mij vrolijk verder met de duplo!
    Ik heb wel een goed opgevoed kind hoor ;) Ik zei: 'kom we gaan naar huis' en Aimar ruimde eerst de duplo in de bank en ging toen pas mee :p
    Verder nog niet echt nieuws uit Santo Domingo, ga zo even bellen.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het begin ? we zitten onderhand al halverwege :( maar komt goed ! Heb je nog helemaal niets van E gehoord ? of alleen vandaag niet ?

18. Oooo, spannend! Mogen wij dan ook weten of je een jongetje of meisje krijgt... :D?

19. Hé, wat leuk :)! Wat voor iets, zeilbootje, sloepje...?

Lolaman en ik hebben jaren gezeild. Toen Jasmijn zich aandiende hebben de zeilboot verkocht en een sloepje gekocht. Maar toen Emma kwam, zag ik het toch niet zitten om met twee kleintjes op zo'n kleine boot te zitten.

Lolaman wil - als de meiden wat groter zijn - graag weer een zeilboot. Hij wil de meiden dan leren zeilen...

Veel plezier ermee :)!

20. Mee eens!

Deel Deze Pagina