@Hummelke, zelfde vraag als Lola kwam in me op.. Willen jullie t sowieso weten wat 't word en mogen wij t dan ook weten? Ben geslaagd voor een spijkerjasje op MP! Van vingino in stoere wassing zonder poespas!
ha meiden! Allereerst: een MEGAKNUFFEL voor Pupke. Echt klotenieuws allemaal. Ik duim dat dit het dieptepunt was en het vanaf nu allemaal weer bergopwaarts gaat. Anno: balen van die tand... Steen: leuk een bootje! Lola vroeg al wat voor boot, ben ik ook wel benieuwd naar! Lola: ik vind jou ook echt een zeiltype kaatje: leuke foto van jou met die mand. Ingeltje: je bent vreselijk eigenwijs... Hier alles goed! Weer eens gesport vanavond. Ging moeizaam.... Nu two weeks notice aan het kijken. Fijne avond verder! Liefs Azeb
@Lola, misschien onder jongens kijken voor Emma? Ik heb maat 98 genomen, vind t mooier als hij wat groter valt voor als er nog een vest onder kan in de herfst. Deze is t geworden, Marktplaats.nl > spijkerjas van vingino in maat 98 voor jongen ( voor iris) - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 98
Vanmorgen met Luca naar het CB geweest.Meneertje weegt 6045 gr en is 59cm! Hij heeft vreselijk gegild met zn entingen. Daarna alleen maar geslapen. Hij heeft vandaag maar 4 voedingen op... (in vergelijking met 14 gisteren) Hij heeft om 3.00-6.00-14.15 en 18.45 op. Kan dat door de entingen komen? Verder voelt hij erg warm aan, maar goed zolang hij slaapt en er geen last van heeft laat ik hem maar.
Ben blij dat wij pas weer met 4 jaar moeten, zag toch altijd op tegen die inentingen zeker als ze zo klein zijn. Het liefst hield ik hem 24 uur bij me zodat ik kon zien hoe hij erop reageerde haha. Maar zal bij Luca wel loslopen, lekker laten slapen.
Ga eens kijken of ik dit jasje in de wacht kan slepen: Marktplaats.nl > Te koop gaaf spijkerjasje van Vingino maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92= @Missy: Wat heb jij betaald? Ik heb nog nooit kinderkleding gekocht op MP en overal staat 'bieden', dus ik heb geen idee wat redelijk is... *Edit: ik zie in de advertentie dat jij 15,00 hebt geboden*
Missy ik heb Luca ook liever bij me. Maar goed hij ligt nu heerlijk in zn wiegje teslapen. Ik denk dat dat voor hem beter slaapt als wanneer hij nu weer bij ons zou liggen. Ik zit hier met een hele zenuwachtige man. Hij wordt morgen gesteriliseerd!
@Lola, ik bied vaak net wat hoger dan t bod wat er al stond zo rond de 3/4 euro hoger. Zo heb ik steeds alle advertenties "gekregen". Want vaak 0,50 of 1 hoger willen ze nog niet accepteren. Die is mooi hoor, iets lichter dan de mijne maar lijkt er wel op. Vingino is mooi merk en gaat ook lang mee, ben er helemaal fan van! En gelukkig valt t merk niet zo op, vind t niks als er supergroot VINGINO achterop staat ofzo! Zo patserig hahaha..
En ik kijk altijd naar de nieuwprijs en staat van het kledingstuk wat wordt aangeboden, zo zijn die jasjes nieuw rond de 40/50 euro dus vond ik 15 een mooi bod! Ik ga me bedje in, morgen in me eentje werken de hele dag.. Slaap lekker!!
Ben hier even snel, drukke dag gehad op werk (die begon met verslaapactie van J.) en borrel tot 20 uur. Wel lekker sushi meegenomen voor avondeten. Lees hier verder dat Tweety naar Blijdorp geweest is, Freesia een zielige film gekeken heeft, Hummelke morgen de 20-weken echo heeft, Pupke een hele dikke knuffel nodig heeft, Steen nog steeds pijn heeft maar wel een leuk bootje op de kop getikt heeft, Kaatje fantastisch op de foto staat, Ingeltje loopt te zeuren maar vervolgens weer eens eigenwijs alle adviezen in de wind slaat , Anno verdrietig is omdat Julia een stukje van haar tandje kwijt is , Eva net als ik Derek Ogilvie zit te kijken en FunnyMe een zenuwlappige man heeft omdat zijn draadjes worden doorgeknipt.
@pupke knuffs!!!!!!!!!! @anno dat is idd jmmr @ingeltje G de wc maken hij is zeker erg lief bezig!!! @hummelke veel plezier morgen! @queen wat een snoepie! @steen een boot leuk 8) @wupje hier ook eentje met een snot neus en wateroog :/ @eva nette kindje 8) @missy leuke spijkerjas! @funny je zegt het zelf het was gisteren een regeldag En met Kate's eerste prik sliep zij maar en was ook warm aan. Dat is normaal. Als haar temp echt opliep kreeg ze een halve zetpil (volgens mijn cb) heeft jou cb geen advies meegegeven??? oef draden doorknippen >< ja dan schijt hij kleuren denk ik
hoi hoi, Zo, wij zijn weer lekker thuis. Femke ligt weer in haar eigen bedje te slapen. Boot: het is een kajuitboot met buitenboordmotor. 4,85 meter lang. Ik zal er snel een foto van maken en posten @Eva, hoe gaat het met E? @Yule, is Raven nu weer thuis? @Funnyme, succes voor je hubbie morgen! @Missy, goed gedaan! @Lola, succes met bieden. Inderdaad even kijken wat je er voor uit wil geven en daar net iets onder gaan zitten met de prijs. @jannes, jullie zijn weer goed verwend! Toch leuk al die kraamvisites @Wupje, wow Kyano eet echt veel fruit, ik weet niet of dat kwaad kan...je zou bijna zeggen van niet. Slaap lekker allemaal!