Jaaa! Gijs wil me zelfs brengen *lief* hij legt dan daarna Julian in bed en komt me weer halen als Julian wakker is. Ik hoop dus dat ik lichamelijk een goeie dag heb morgen.
Kippen! Toktoktok Julian stak zo zijn hand naar binnen en werd meteen gepikt haha hij gaf geen krimp, moest juist heel hard lachen! Bekijk bijlage 75019
Ook zagen we Kabouter Spillebeen zien jullie hem ook? Bekijk bijlage 75021 Nou dat was hem dan... genoeg pagina opgeslokt! Ben nogal blij dat ik een dagje weg mocht hihihi Nou dames.. ik duim dat het vannacht dan maar even niet begint, dan kan ik er morgen mooi bij zijn! Ik ben misschien vanavond nog wel even online, maar ga nu ff lekker liggen. Ik hoop tot morgen!!
Wie zijn er allemaal bij vanavond ? Ik ga wel kijken maar Ferry neemt straks de lappie in beslag :x dus kom alleen in de pauzes posten Ben me verder druk aan het verdiepen op onze reis voor morgen. Of we nu met de trein gaan, gedeeltelijk met de auto ect.
ingeltje leuke foto's meeting heel veel plezier meiden, vind heel jammer da tik er neit bij kan zijn. ik werk van 8 tot 16.00 jammer genoeg.
Ja ben echt blij dat Kelvin eruit is. Dan was het een gelopen race geweest. Maar goed, ik ben wel voor Jaap.
@Yule: neem jij morgen voor mij die Zwitsel zonnebrand mee. En hoeveel krijg je dan van me? Ik wilde de factor 50.
Vind die Maaike echt een hele mooie meid.... Wel jammer dat haar jurk te kort is. Vind ik zo armoedig.