September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je mag ook altijd een stukje bij mij komen langs brengen :)

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    "hiern een paar straten verder op een drama gebeurd een "explosie" het schijnt dat de bewoner een boobytrap heeft geplaatst omdat ie uit zijn huis gezet werdt. er is echt mega veel schade een vriendin vsn mij woont om de hoek en dan 2 portieken verder en daar is er zelfs schade ze mogen hun huis niet meer in voorlopig. aan de overkant van de weg liggen ook de ramen in (dubbelglas) de knal was echt mega hard die we hier hoorde en binnen 1 min sirene's alleen maar sirene's hubbie reeevenlater ff naar me ouders en zag de trauma heli landen hier vlak bij hij is ff gaan kijken en heeft de broeder van de heli mee op de scooter genomen omdat ze nog een aardig stukje ervandaan stonden. hij heeft enkele foto's gemaakt om te laten zien een en al zwart zie je erop. heb ze op me hyves staan voor diegene die ze willen zien.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zag het één en anders in je hyves voorbij komen.Wat een debiel zeg. die heeft vast niet voorzien wat voor schade zoiets met zich mee kan brengen.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net het plexiglas aan één van van Levi zijn bed eruit gehaald zodat hij er zelf in en uit kan. Hij vind het helemaal geweldig.
    Ferry wil een andere kamer omdat hij deze niet leuk vind ( nooit gevonden ook geloof ik ) maar kan weinig leuks vinden. Wil dan wel gelijk een groot bed ( 70x200 ) maar dan krijg je allemaal van die rechte bedden waar hij zo uit rolt.
    Heb hele gave midden slapers gezien,maar daar vind Ferry hem nog te klein voor.
    Dus maar ff in dit bed nog en dan (hopelijk) een middenslaper.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Je hebt ook speciale rekjes die je onder het matras kan schuiven, met een opstaande rand, zodat ze niet uit bed kunnen rollen. Heb er 1 gekregen hier van de buurman.
    Wij gaan wel eerst voor een klein bed bij de Ikea. Is 90 euro geloof ik.

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Sjeeeeeeeeeeeeeeeeemig!

Wat een rust hier! :$

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja nogal stil hier... iedereen is denk ik onder de indruk van alles wat Sannemart meemaakt op het moment.

@sannemart: heel veel sterkte morgen meid. Ik denk aan je.

@tweety: jeetje ik zag de foto's op je hyves, wat een debiel zeg, zoveel mensen in gevaar brengen en zoveel gewonden....

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is idd erg stilletjes vandaag hiero

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Het mandje is gelukkig nog bezorgd. Het ziet er erg mooi uit, wel veel kleiner dan ik dacht hoor zo iniminie. Dat daar dan straks ons kindje in ligt... onvoorstelbaar.
    K. heeft Teun alleen weggebracht naar zijn ouders (ik moest wachten op TNT) maar eigenlijk vond ik dat wel even fijn. Even het huis voor me alleen. Vond het wel moeilijk om Teun uit te zwaaien, het liefst heb ik hem nu vlak bij me. Hij is ook uit zijn doen.
    Net ook mijn tas maar vast ingepakt en kleren klaargelegd voor morgen. Gedouched en ja nu heb ik geloof ik alles gedaan wat ik wilde... nu dus maar wachten. Hopelijk kunnen we nog wat slapen vannacht.

Ik hoop dat ik morgenavond weer thuis kan zijn, maar vrees dat het een nachtje blijven wordt. Ieder geval tot snel allemaal!

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    lieve SanneMart, veel sterkte meid. ik denk aan je. *HELE DIKKE KNUFFEL*

11. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Heel veel strekte en kracht meis!
    Kus!

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik vond die met die tent uit het foldertje van Leen Bakker leuk.
    Alleen A vindt R daar ook te klein voor, en verder denkt hij dat R dat bed over een aantal jaar kinderachtig zal vinden ofzo :(
    Dus ik denk dat wij voor een 'normaal' eenpersoonsbed gaan en dan met zo'n soort hekje idd. Heb ze bij Prenatal gezien dacht ik, en op Marktplaats. Ik denk dat wij voor zoiets gaan: In de hoogte verstelbaar bedhekje - bij Baby-Walz online bestellen!

Vanaf wanneer mogen kindjes nou onder een dekbed eigenlijk, een jaar of 2?

En hoe zit het met een kussentje?

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hm zie nu dat ik gewoon allerlei berichtjes gemist heb ;)
    Dus zo stil was het hier niet.

14. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Sannemart: fijn dat het mandje binnen is. Ik wens je ongelooflijk veel kracht voor morgen. Ik zal aan je denken.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    goedeavond!

Kate heeft nog verhoging maar zakte langzaam vandaag. Vanmiddag 38,2 en 37,6. ZIj was net nog warm maar geen zetpil nodig. Wel had zij een erg slijmerig poep vanmiddag. Ik denk toch tandenkoorts.. maar dan van e hoektanden.. maar zij mist nog die 2 onderste tanden nog :(
    Ook haar nieuwe babyfoon is al binnen.

@pupke hé :( mama hernia, zus nog niet 100% (is dat erg diehoofdpijnen?) en papa ook binnenkort aan de beurt, knuffs lieverd!!

kraamzorg Ingeltje heeft idd echt allen oppervlakkig gepoetst omdat hun vonden zelf een met mieren bezetend stuk fruit onder de bank o_O

@sannemart ik geloof dat misselijkheid ook een bijwerking is van de pil. Ik had dat niet, ik had de diaree en duizeligheid :/
    Lieverd ik denk heel de dag aan jullie en benmorgen met jullie in gedachten.... big hug!

@kaatje klimt hij uit bed met slaapzak aan?!

@tweety jeetje zeg!! wat erg :(

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb even een berichtje van Lola, die kan niet meer op internet komen, maar wil iedereen even de groetjes doen en in het bijzonder even een 'sterktewens' voor Sannemart.. ze is in gedachten ook bij je!

Ik ga naar bed ladies... tot morgen!

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Sannemart: Wupje kan helaas niet online komen maar zij heeft me gevraagd om jou heel veel sterkte te wensen.

18. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heel veel sterkte en succes morgen, Sannemart!!

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sannemart veel sterkte meid morgen.

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    sannesmart wilde jou even heel veel stertke wensen morgen *dikke knuff*

parr, stuk fruit met mieren, weer je dat het onder achterstallig onderhoud kan vallen, waardoor de kraamhulp het neit op hoeft te ruimen, maar wel hoort te zeggen/ op te wijzen ;)

zo ben vandoor

groetjes aan iedereen!

Deel Deze Pagina