@ Pupke: wupje bedoel je @ Wupje: ik ben in die 50 minuten ook wel 2 keer naar hem toegeweest maar het lijkt wel of hij nog bozer/verdrietiger is wanneer ik dan weer weg ga....Aimar heeft trouwens altijd al gehuild bij het slapen gaan.... Meiden ik ga naar bed, net bij E. op de bank in slaap gevallen Morgen de bruiloft van zwager en schoonzus. Slaap lekker allemaal.
Nog geen nieuws van Sannemart dus? @wupje: ik denk dat ik het weet, ga zo even lezen... *stuiter* @freesia: gefeliciteerd meid! Slaapzak: Raven wil per se haar slaapzak aan, als ik hem niet aandoe gaat ze niet slapen. Het zit zo in haar ritueel gesleten, net als haar speentje, dat het echt nog niet zonder lukt. Enne... ze ligt onder een dubbele deken in een dekbedhoes. Sommigen van jullie krijgen nu een rolberoerte maar ze wil dat echt zelf, vraagt om haar dekentje. We leggen hem ook over haar heen als ze eronderuit gerold is. Verder weer superdrukke dag gehad, allerlei hoge piefen en instanties te woord gestaan dus ben helemaal afgedraaid. Morgen lekker vrij, moet alleen de auto weer naar de garage brengen.
Eva, veel plezier morgen op de bruiloft Ik hoop zo dat SanneMart het inmiddels allemaal achter de rug heeft. Truste
@wupje natuurlijk!! vind ik ook logisch! Ik hoop ook dat Sannemart & man het ook achter de rug hebben...
heeft er iemand tips? Sinds eind van de middag loopt mijn voeding ineens erg terug. Heb geen drukke dag ofzo gehad.
Ik duik ook mijn bed in Funny me jee wat vervelend Ik heb het gehad toen ik minder voedingen ging geven maar niet toen ik fulltime bv gaf. Misschien wat vaker aanleggen aan de rechterborst? Ik weet wel dat bij mij altijd 1 kant wat minder produceerde dan de andere kant. Succes en hopelijk is het gauw weer normaal! Eva have fun tomorrow!
Goedemorgen! Aimar werd wonder boven wonder kletsend wakker vanmorgen en is nu ook heel gezellig Het was wel een beetje vroeg, namelijk 6:45. Maar dat is voor vandaag geen ramp, grote kans dat hij daarom rond 11:00 nog even slaapt voordat de bruiloft gaan beginnen. Ben net gemaild dat de regenhoes van mijn nieuwe buggy er is. Die hoorde bij de aanbieding maar die had ze niet meer, wilde ze me een universele aansmeren, daar heb ik een stokje voor gestoken natuurlijk. Dus zo maar even ophalen. Ik ga hubbie uit bed roepen zodat ik kan douchen en alvast een beetje klaar kan maken. Dan neem ik Aimar even mee naar de winkel, dan kan hubbie douchen. Na Aimar's slaapje de puntjes op de 'i' en op naar de bruiloft.
Mogge. Nog geen nieuws van SanneMart ? Levi is vanacht weer om 01.00 uur uit bed gevallen. Denk dat hij rond die tijd normaal omdraaid ofzo. Gelukkig sliep hij gelijk weer verder.Om 06.30 hoorde ik hem "mama kom maar" roepen. Maar mama was moe dus bleef lekker liggen Om 07.00 was hij maar uit bed gekomen en stond op de deur te bonken.
Meiden, de single van Desperados BFDM (band van E.) is nu te downloaden via I-tunes Dus voor de liefhebbers hier de link: http://www.hyves.nl/externalRedirect/?url=www.desperados-music.com
Haha, dat komt omdat hij ooit aan mij is voorgesteld als Eduardo.....pas na een tijdje kwam ik erachter dat hij Edward heette. Hier in Nederland wordt hij door al zijn vrienden (en mijn kant van de familie Edu(ardo) genoemd, maar officieel heet hij Edward. (daar gáát mijn annonimiteit op dit forum )
nog geen nieuws? Ik lees net op nu.nl dat Lange Frans en Daniëlle misschien gaan scheiden, in elk geval wonen ze niet meer bij elkaar.
Dat las ik net idd in de krant. Hij zou in een financiele puinhoop zitten. Dacht dat hij zwom in het geld
Ja ik had van de week al iets gehoord over Lange Frans en Danielle op SBS 6 over schulden. Heb het alleen niet helemaal gevolgd.....