September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, wat cute! Ook de grote danser btw :D

Eva, veel plezier vandaag!

Missy, waarom alles stapsgewijs? Hier schatten wij in hoe warm of koud het die nacht wordt en dan krijgt ze dus vaak allerlei verschillende dingen aan. Geen probleem.

Nou, wij zouden om 12 uur pannenkoek gaan eten met vriendin Maila, maar Jill was niet meer te pruimen. Nu gaan we als ze wakker wordt, Maila is ook naar bed ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja schattig he :)

Yule, dat klinkt idd erg stressvol. Goed dat jullie naar de directie stappen

Freesia, eetse straks

3. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Yule, heavy zeg :( Goed dat jullie het aankaarten, lijkt me niet de bedoeling dat jullie overwerkt raken als je nog zolang moet.

Ingeltje, wat is dat toch met spugende babies tegenwoordig? Vroeger hoorde je daar nooit wat over en nu hebben ze het allemaal ;)

Funny, beterschap meis!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    We gaan morgen nog even terug naar de winkel. Zien dat de tv op hun webshop 150 euro goedkoper is als in de winkel. Vinden we een erg groot verschil dus even kijken wat er nog te regelen is

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje,jammer ik krijg het niet geopend. Later maar op G zn laptop proberen.

Freesia, hmm lekker pannekoeken! Hier zei de kinderarts dat alle kindjes reflux hebben,maar dat het bij het ene kind beter te zien is als bij het andere. En ze groeien er weer overheen.

Yule, goed datjullie naar de directie stappen! Klinkt inderdaad niet goed die werkdruk.

Heb hier de meiden net op bed gegooid. Ze waren niet te genieten. Nou hopen dat Luca zo ook nog even wil gaan slapen dan ga ik ook nog even.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, jeetje klinkt idd heavy goed dat jullie het aankaarten voor de helft overspannen is..

Nee hoor, heb mijn keuzes al gemaakt over dekens/slaapzakken dus geen discussies. ;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Moet alleen straks even aan kdv vragen of de slaapzak die daar ligt voor hem nog goed is of dattie nu een dunnere al moet.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    2 down 1 to go! Alleen sophie is nog wakker. Die valt zo ook in slaap. Dus dan gaat deze mama ook even liggen.

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kyano ligt ook op bed. Net nog een partijtje liggen stoeien, wat een lol kan dat ventje hebben zeg :D En vies lachen dat hij doet, heerlijk toch ;)!

Eva oh fijn dat Aimar lekker gezellig kletsend wakker werd!
    Veel plezier vandaag!

Freesia balen van de zwemles. Nog even en dan stap je gewoon zelf in de auto!
    Hmm lekker pannekoeken :p

Parr hopelijk redt je het met werken. Knuffel!

Ingeltje en Funny me jee wat een zware nachten..... :(

Yule denk je dat er wat te doen is aan die werkdruk? Lijkt me erg zwaar voor jullie :(

Funny me slaap lekker :)!

10. hallo,

hoopte op nieuws van sannemart
    heeft niemand haar nummer??

@eva fijne dag vandaag
    en fijn dat aimar zo vrolijk wakker werd

@funny bij mij produceerde 1 borst ook minder maar eigenlijk al vanaf het begin
    misschien een paar voedingen rechts beginnen
    of 2 keer rechts beginnen 1 keer links en zo een dagje volhouden?
    slaap lekker!!!

lange frans: was gisteren ook op rtl boulevard ook maar half geluisterd haha

@ingeltje dikke knuff meis dat is echt zwaar!en idd goede tip van pupke

@missy julia ligt al weken in een zomerslaapzak en met een pyjama met broek en lange mouwen
    op warme dagen met een korte pyjama, altijd zonder dekentje

julia doet trouwens na het slapen haar slaapzak uit
    gisterenmiddag zat ze in bed zonder slaapzak en vanmorgen weer
    ze doet hem volgens mij wel pas uit als ze wakker wordt dus nog geen probleem en anders even andersom aan

@yule oei stress!!goed dat je naar de directie gaat

hier verder alles prima
    net samen gepoetst en alles is weer schoon
    julia ligt heerlijk te slapen dus even rust voor papa en mama.
    heb afspraak gemaakt voor 20 weken echo
    20 juli
    vind het wel spannend!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee heb ook geen nummer van Sanne,maar al had ik die wel had ik nu sowieso niet gebeld of gesmst. Het kan namelijk ook 3 dagen duren :( en hier moet ze echt even samen met haar man doorheen.

12. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo,

@Ingeltje: wat vervelend dat de nachten zo stroef lopen. Ik zou idd ook een thermosflesje naast je bed zetten en de nutriton.

Slaapzakken: hier geen slaapzak meer en onder een enkele deken. Warm genoeg.

@Eva: veel plezier vanmiddag.

@Freesia: wat jammer dat jullie niet zijn gaan zwemmen. Gelukkig vanmiddag nog wat op de planning staan.

LangeFrans: zijn manager heeft hem gelicht. En hij doet tegenwoordig toch presentatiewerk op Veronica?

@Yule: goed dat je het aankaart, zeker aangezien er ook nog een periode komt dat je alleen bent.

Gisteren hadden we een afscheidsfeestje, maar aangezien we geen oppas hadden, ging S alleen. Waren ze zo lief om met z'n allen (15 man) hier nog even een afterparty te doen om 21.30. Heerlijk nog in de tuin gezeten/gestaan tot 23.00 uur.

Isabel geloofde het vanochtend om 6 uur wel. Maar ja... dat vinden papa en mama echt te vroeg, zeker als ze geen honger heeft! Helaas was Sara wakker van haar geworden en die was er om 6.30 uur wel klaar mee. Ben met haar maar naar beneden gegaan, want S moest natuurlijk gewoon werken vandaag en kon een uurtje slaap nog wel gebruiken. Ben toen Isabel sliep en Sara naar KDV was weer lekker naar bed gegaan. Hoop echt dat Isabel snel doorkrijgt dat ze zich echt pas hoeft te melden als ze rond 7.30 uur honger heeft....

13. @kaatje bedoelde ook niet dat wij haar moesten sms'en maar meer dat zij misschien eerder een sms stuurt dan zich hier meld

xxxxxxxxxxxxxxx

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, haha moet soms wel es lachen om jou uitspraken over Isabel. Soms wens ik dat Mike tot zo lang slaapt als Isabel doet terwijl jullie dat dan weer vroeg vinden.. ;)

Wat ontzettend lief zeg dat ze erna nog naar jullie zijn gekomen zodat jij ook mee kon genieten. :)

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dat is wel een goed idee! Ik weet ook niet meer precies hoe het moet, maar dit klinkt haalbaar :)

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb jij misschien tips voor mij? Hoe deed jij dat met voeden? Ik voed, en laat hem eerst even liggen (uitgeteld en in slaap) en dan na een paar minuutjes hou ik hem omhoog, soms gewoon tegen me aan, andere keer over de schouder. Boertje komt niet altijd, maar hoeft ook niet toch?
    Maar vaak alsnog ligt hij hikkend in bed en komt steeds eten omhoog. Hij spuugt niet extreem, maar heeft er gewoon last van merk ik. Denk dat het komt door de snelheid waarmee de melk uit de borst komt, het spuit eruit, zelfs na voorkolven.
    Tips?? Heeeeeel erg welkom!! Ook van andere BV-mama's.

17. @ingeltje julia heeft nooit gespuugd dus niet echt een idee
    ook niet zo vaak de hik gehad
    kraamverzorgster zei wel dat van drinken de hik over gaat dus misschien nog wat laten drinken als hij de hik heeft

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje ik herinner me dat ik Kyano wel gelijk na het drinken op mijn schouder neerlegde en ik wachtte altijd totdat hij een boertje liet. Soms duurde dat idd wel een kwartier maar ik heb hem nooit teruggelegd zonder te boeren, zeker niet toen hij nog heel jong was.
    Misschien kan daar een oorzaak liggen? Tsja het is moeilijk, niemand kan er een duidelijk antwoord op vinden. Hopelijk vind je gauw een goede manier om er mee om te gaan!

Jannes gelukkig nog even terug het bed in kunnen gaan :)!

Anno ook goed bezig geweest dus vandaag!

Ik heb net nog even de frituurpan en wat keukenkastjes schoongemaakt. Nu moet ik nog wat strijken en dweilen. Dweilen doe ik vanavond wel en strijken denk ik morgenavond of zondag.
    Morgen gaan we een dagje naar Plopsaland :). Ik ben benieuwd hoe Kyano het vindt.

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo auto is weer opgehaald. Fijn want ik denk niet dat ik aan de Aygo had kunnen wennen (sorry Azeb ;) )

20. wij gaan zo lekker even fietsen
    even langs de winkels hier en op de koffie bij szus
    julia heeft 3 uur geslapen
    super lang voor haar en dus super goede zin

tot vanavond

xxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina