jaaaaa ik ben er ook meiden! Shit al twee optredens gemist dus... En zo te horen aan het jurycommentaar was Jaap briljant. Direct maar even terugkijken als dat kan tijdens de reclame.
Leuke foto's Inge! En wat een schattig mooi ventje is Julian toch. Wat zit zijn haar trouwens leuk zo.
Ik ben er ook hoor! Ben een kadootje voor Lola aan het uitzoeken op Etsy Xfactor, jeeeeeeeeeemig wat zijn ze goed!!! Ik vind het 2 zulke enorme pure talenten, zo lief en oprecht! Ik gun het ze allebei, echt! Maar ben stiekem wel een beetje verliefd op Jaap En ook op Maaike eigenlijk...
Inge, geweldige foto's!!! Rust maar heeeel goed uit, want dan ben je er morgen bij <duimt en danst tegelijk>
*zwaait* kwam even kijken of er baby nieus was. maar nog niet helaas. meetingmeiden veel plezier morgen jammer dat ik niet mee kan maar heb wel een mini meeting met anno ff snel ook gezellig.
Snap het even niet, hebben ze nu al twee liedjes gedaan? We hebben net Jaap terug gekeken op de laptop, hij zong when a man loves a woman. Maar ik hoorde op tv iets over 'with a little help from my friends'. Heeft ie die ook nog gezongen? En was dit dan Maaikes derde liedje? (vond dit niet zo heel erg mooi trouwens)
Ja ze zijn nu hun 3e liedje aan het zingen. Jaap zong het nummer van Joe Cocker echt ongelofelijk goed. Dit is trouwens ook heel mooi!!
Ik vond dit ontzettend mooi!! Kreeg er echt kippevel van. Vond het commentaar van Eric heel vreemd...
Ik krijg bij allebei zo'n goetsjiegoetsjiegoetsjie gevoel Wil in die wangetjes knijpen Ik denk dat Jaap gaat winnen, maar het maakt mij geen reet uit.