September 2008 mama's Deel 6

Discussie in 'De mama's' gestart door Kaatje85, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @sannemart heel lief en dapper dat jij hier de verhaal kwam vertellen. Prachtige namen heeft Fenna gekregen.
    Een heftige verhaal met veel emoties, de tranen rollen over mijn wangen :( dit is zo oneerlijk. En haar zwaaien alsof er niks aan de hand was.. echt zo oneerlijk :(
    Ik denk dat het Make A Memory was? Dat is een prachtige service in het zkh...

Lieverd gun jezelf/jullei de tijd dit een plek te geven. Huil maar, word boos, schreeuw het uit, wat jij voelt gewoon doen en niet inhouden.

Ik denk aan jullie deze aankomende tijd... hele dikke knuffel van ons

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    sannemart, heb je verhaal gelezen. heel veel sterkte de komende tijd. Gefeliciteerd en gecondoleerd met fenna* mooie naam.

3. poeh wilde even snel lezen of er nieuws was van sannemart maar zit nu lekker te janken

fenna is echt een super mooie naam!!!!
    en verder wens ik je heel veel sterkte!!!!
    geef jezelf de tijd om dit te verwerken en verder een super dikke knuffel

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O lieve Sannemart... ook hier de tranen over de wangen...gefeliciteerd met je lieve kleine Fenna en sterkte met haar verlies...

5. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    lieve Sannemart
    Wat een heftig verhaal zeg... Hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Veel liefs Azeb

6. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    en ook nog de groetjes vanaf Terschelling voor jullie allemaal.
    Isis heeft het slapen in de tent nu onder de knie, maar helaas ook hoe ze de rits open krijgt :). Zonet ontsnapte ze terwijl ze eigenlijk moest slapen....
    Zitten voetbal te luisteren op de radio in de tent.
    Straks gaan we weer lekker op stap met de fiets.

7. foover

foover Bekend lid

17 nov 2007
    730
    0
    16
    Sanne wat een mooie naam hebben jullie jullie meisje gegeven. Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte en een dikke knuf.

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Lieve Sannemart: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een schitterende namen!! Ontzettend verdrietig dat jullie nu al zo snel afscheid van haar hebben moeten nemen. Heel veel sterkte!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi is weer heerlijk verwend door mijn zusje.
    Ze zei gister al: Als je maar geen 10 kinderen krijgt hoor want dan ben ik blut.
    Ze werkt bij bart smit en ziet constant de eerste leuke dingen ( met korting )

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik zie ook echt dat Levi op jouw kant van de familie lijkt, in het gezicht van je zusje zie ik hem ook terug!
    Lief hoor, al die cadeautjes!!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan lijkt hij ook op mij :) want iedereen zegt dat mijn zusje en ik op elkaar lijken ( alleen zien we het zelf niet )

12. zo julia staat in de douche en ik heb snel gestofzuigd en gedweild
    altijd weer fijn als er veel gedaan is aan de zolder maar ook een zooitje
    met een beetje geluk is het op de afwerking na over 2 weken klaar
    dan komen ook de kozijnen dus komt allemaal goed uit

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo, Levi is weer verwend! Ik vind het op deze foto opeens meer op je zus lijken dan op jou ;) :p

Anno, fijn dat het bijna klaar is. Foto's spammen hoor dan!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vind hem allemaal prima, zolang hij maar niet op mijn moeder gaat lijken ;)

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @sannemart gefeliciteerd met jullie dochtertje het is vreeselijk om al zo snel weer afscheid te moeten nemen jullie hebben haar een mooie naam gegeven. *knuff*

16. @freesia dan kom ik showen hoor!!!

xxxxxxxxxxx

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Sannemart meid wat een heftige en verdrietige dagen :(
    Het is ook zo oneerlijk, je schrijft hoe prachtig jullie meisje was en dan is ze er gelijk niet meer. Ik vind het ook een erg mooie naam die jullie aan jullie engeltje gegeven hebben.
    Ik wil jou, je man en Teun zoveel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat jullie de kracht vinden om er samen bovenop te komen en te weten dat Fenna altijd bij jullie zal zijn!
    Hele dikke knuffel lieverd!

Ingeltje oei dat is niet fijn pijn aan je borst. Hoe gaat het nu? Hebben de tips geholpen?

Jannes gave foto!!

Kaatje fijn dat jullie het geld gelijk terugkregen!
    Leuk cadeau heeft Levi gekregen!

Anno fijn dat het einde van de verbouwing in zicht komt!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier een gezellige dag achter de rug. Vanochtend om 10 uur waren we in Plopsaland. Kyano heeft veel lol gehad maar er zijn toch nog veel attracties waar hij nog te klein voor is.
    Toch nog 4 uurtjes gebleven en het hoogtepunt was voor Kyano toch wel de Bumba show :) In de auto heeft hij op de terugweg even een half uurtje geslapen maar daarna vond hij het veel gezelliger om met ons te kletsen :D
    Na het eten en een stoeipartij en badje was hij dan toch ko ;)

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Klinkt als een leuke dag Wuppie!!

De borst heb ik vanmorgen gelijk al leegekolfd, had al ff online gelezen dat dat slim was. Verder heb ik Sven af en toe in de rugbyhouding laten drinken zodat hij precies die kant leeg kon drinken. Heb uit voorzorg ook Ibuprofen genomen, deels voor de pijn, maar ook omdat het ontstekingsremmend is.
    De pijn is iets minder, maar als ik er aan kom dan is het wel heel erg pijnlijk.

Oh Queen: de tip met de kwark: een washandje vullen met kwark en die 20 minuten op de borst leggen. Nog niet gedaan, want ik ben niet naar de winkel geweest vandaag.

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #2200 Ingeltje, 19 jun 2010
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
    Foto's als bijlage op forum verwijderen

Ik weet niet of jullie dit weten; maar ik kwam hier laatst achter:
    Je kunt in je 'gebruikersinstellingen' alle bijlagen vinden die je ooit geplaatst hebt. Dus als je graag ooit geplaatste foto's van je kindje(s) wil verwijderen, dan kan je dat daar ook doen! Vond het zelf toch wel een fijn idee.

Deel Deze Pagina